Genel

İDO kullanıcılarına Denizbank ortaklığıyla fırsatlar sunacak!

Sea&Miles Bonus diğer bonus kartlardan farklı olarak İDO seyahatlerinde mil, alışverişlerden bonus kazandıracak ve kazanılan mil ve bonuslar deniz otobüsü ve feribot seyahatlerinde   bedava bilet almak için kullanılabilecek

İstanbul Büyükşehir Belediyesi şirketlerinden 2010 Ulusal Kalite Ödüllü İstanbul Deniz Otobüsleri A.şž. (İDO)ve Denizbank"ın birlikte hizmete soktuğu Sea&Miles kartı bundan böyle diğer kredi kartlarının sağladığı avantajları da taşıyarak İDO kullanıcılarına önemli ayrıcalıklar sağlayacak.

Sea&Miles Bonus diğer bonus kartlardan farklı olarak İDO seyahatlerinde mil, alışverişlerden bonus kazandıracak ve kazanılan mil ve bonuslar deniz otobüsü ve feribot seyahatlerinde   bedava bilet almak için kullanılabilecek.

çırağan Sarayı"nda gerçekleştirilen basın tanıtım toplantısına İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy, Denizbank Genel Müdürü Hakan Ateş, Denizbank Perakende Bankacılık Grup Genel Müdür Yardımcısı Gökhan   Ertürk katıldı.

Basın toplantısında yolcularına daha hızlı ve değerli hizmetler sunabilmek için alanlarında öncü ulusal ve uluslararası   şirketlerle iş birliği içinde olduklarını vurgulayan İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy, œİDO olarak yönetim ve işletme sistematiği açısından kalite, güvenlik ve konforun yanında hayatı kolaylaştıran alternatif hizmet alanlarını da yakından takip ediyor ve uygulamaya koyuyoruz dedi.

İstanbul"da denizi bir fırsat olarak gördüklerinin altını çizen Paksoy, 6 yıllık zaman dilimi içerisinde feribot ve deniz otobüsü hatları açarak bir çok iskeleyi de yenilediklerini söyledi.   şžehir hatları işletmesine de ciddi yatırımlar yaptıklarını kaydeden Ahmet Paksoy şöyle devam etti:   œHep yeniliklerle karşınıza çıktık. Deniz taksiyi İstanbullularla buluşturduk. Yeni arabalı vapurlar, haliç gemileri yaptık. Dünyadan çok şey öğrendik ama İDO olarak dünyaya çok şey öğretecek bilgiye beceriye tecrübeye sahibiz.

2010 yılında Ulusal Kalite ödülü almalarında en büyük etkenin yönetim anlayışlarına getirdikleri değişiklik olduğunun altını çizen Paksoy, œİDO"yu dünya çapında Türkiye"nin yenilikçi markası haline getirdik dedi.

Ahmet Paksoy müşterilerinin beklentilerini kısa ve uzun vadede palanlarına dahil ettiklerini belirterek konuşmasını şöyle sürdürdü: œBütün projelerin sahibi bizim müşterilerimizdir. Sea&Miles projesi de oradan haya geçti. Denizbank ile çok uyumlu bir proje çalışması yaptık. Bu proje dünyanın birçok denizcilik işletmesi tarafından da takip edildi. Sadık müşterilerimize bir ödül verme imkanına sahip olduk. Sea&Miles"a Bonus özelliğini de katarak fırsatlarını genişletme imkanına sahip olacağız.

Basın toplantısında konuşan Denizbank Genel Müdürü Hakan Ateş, deniz taşımacılığında bir dünya devi olan İDO'nun çok başarılı çalışmalar yaptığını ve yılda 100 milyondan fazla yolcusu bulunduğunu belirterek, 2006 yılında Denizbank olarak önemli bir çalışmaya imza atarak dünyada ilk deniz mili çalışmasını Sea&Miles ile geliştirdiklerini kaydetti.

Ateş, ''şžimdi bu kartlara bonus özelliği getiriyoruz. Bonus kart özelliği ile İstanbullular İDO seyahatlerinde mil, yapılan alışverişlerde de bonus kazanacak. Mil ve bonuslar deniz otobüsü ve feribot seyahatlerinde bedava bilet almalarına imkan sağlayacak. Hedefimiz ilk 3 yılda 200 bin karta ulaşmak'' dedi.

Denizbank Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Ertürk de mart ayında temassız kart ve mil programı ile birlikte Türkiye'de ve dünyada ilk uygulamayı deniz yolcularıyla tanıştırdıklarını, Sea&Miles kartı ile müşterilerin alışveriş yaptığı zaman mil kazandığını ve kazandığı mil ile bedava yolculuk yapma imkanına sahip olduğunu söyledi.

Temassız kart ile daha daha hızlı geçiş sağlayarak zamandan da hızdan yararlanma imkanlarının da olacağını belirten Ertürk, 3,5 yılda müşterilerin 3,2 milyon değerinde mil puan kazanımı olduğunu ve bu puanlarla 9 bin bedava geçiş imkanı kazandıklarını kaydetti.

Bu projenin kendilerine Avrupa'da Deniz Taşımacılığında En Yaratıcı çözüm Ödülünü getirdiğini ve bugün de bu ödüllü karta bonus özelliği getirdiklerini belirterek, ''Bunun bize avantajı, artık kartımız hem mil toplayacak, alışveriş yaptığımız zaman da 300 bin bonus noktasından bonus toplayacak. Kullanıcılar bu bonusları alışverişlerinde yine kullanabilecekler. Ama yeni özellik, isterlerse bu bonuslarla bedava bilet alma hakkına sahip olacaklar. Hem mil, hem bonus toplayacaklar ve ikisiyle bedava feribot ve deniz otobüsü bileti sahibi olacaklar'' dedi.

Basın toplantısında, bu akşamdan itibaren İDO'nun ortak reklam kampanyasının başlayacağı belirtilerek, reklam filminin gösterimi yapıldı.
İBB