Sektörel

İLBANK'ın verdiği hizmetler yerel yönetimler tarafından olumlu karşılandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ilgili kuruluşu olan İller Bankası A.Ş.nin (İLBANK) verdiği hizmetlerin yerel yönetimlerin tamamına yakın bir bölümü tarafından olumlu karşılandığı ortaya çıktı...

Yerel yönetimlerin İlbank’tan beklentilerinin öğrenilmesi ve Banka faaliyetlerinin yerel yönetimler tarafından nasıl karşılandığının ortaya konulması için yapılan anket sonucuna göre Bankanın çalışmalarından memnuniyet oranı %94 olarak gerçekleşti.


Başta Bankanın sağladığı kredi faiz oranları ile danışmanlık, kontrollük ve teknik hizmetlerden belediyelerin beklentilerinin karşılanma oranları olmak üzere 14 farklı soru ile yerel yönetimlerin İller Bankasından sağladığı hizmetleri değerlendirmesi sağlandı.


Elde edilen verilerin gelecekte yapacakları çalışmalara ışık tutacağını kaydeden Banka Genel Müdür V. Tuncay Karaman, “Paydaşımız ve müşterilerimiz olan yerel yönetimlerimizin verdiğimiz hizmetlerden memnun kalmaları bizleri mutlu etmiştir. Kurumumuza yönelik bu olumlu algının sürdürülmesi için elimizden geleni yaparken ayrıca düşük memnuniyet sağladığımız küçük bir oranı da dikkate alarak çalışmalarımızı bir kat daha artıracağımızı ifade etmek isterim.” dedi.


Karaman, özellikle belediyelere verilen harita, imar planı, altyapı ve üstyapı proje yapım hizmetlerinden memnuniyetin %100’e yakın gerçekleştiğini ifade ederek bu hizmetleri verirken belediyelerin hizmetlerin yerine getirilme süresinden de oldukça yüksek oranda memnun kaldıklarını kaydetti. Karaman, ayrıca Banka olarak kredi transferi ve hizmetlerin yerine getirilmesinde tarafsız ve adil davrandıklarına işaret ederek bunun en iyi göstergesinin de ankette bu yöndeki sorularda yalnızca %1’lik memnuniyetsizliğin ortaya konulması olduğunu sözlerine ekledi.