Perakende

İndirim dalgasına ünlü tekstil firması da katıldı! Fiyat sabitleyip indirime gitti

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin ''fiyat sabitleme'' çağrısına her geçen gün yeni sektörler ve firmalar ekleniyor. Şimdi ise Ünlü giyim firması ''Vaggon'' bu çağrıya ses verdi. Fiyat sabitleme ve indirim kampanyası düzenliyor.Ünlü giyim markası Vaggon da çağrıya destek vereceğini ilan etti

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2022’de senelik bazda enflasyon seviyesini yüzde 64,27 olarak belirledikten sonra, Hazine ve Maliye Bakanlığı’ndan  yapılan ücret sabitleme ve indirim çağrısına başta zincir marketler ve mobilyacılar olmak üzere birçok sektörden katılım oldu. Ünlü giyim markası Vaggon da çağrıya destek vereceğini ilan etti. Markanın Genel Müdürü Doğukan Eyüboğlu, “Tüm dünya zor bir ekonomik dönemden geçiyor, giyim de barınma ve yeme içme kadar temel ihtiyaçlar arasında yer alıyor. Bu zor günler, temel ihtiyaçların karşılanması için fiyatlarımızda sabitleme ve indirim kampanyası düzenliyoruz” şeklinde konuştu.

Aynı fiyat kurgusunu yurt dışına da taşıyacak

Doğukan Eyüboğlu şu açıklamayı yaptı: “Bakanlığımızdan yapılan çağrının akabinde ekonomimize katkıda bulunmak için biz de özverilerde bulunmamaız gerekiyor. Fiyatlarımızı sabitleyip, birçok ürünümüzde indirime gittik. Müşterilerimizi makul fiyata kaliteli modayla buluşturmak için çabalarımıza son sürat devam ediyoruz. 
Modanın mutlulukla doğrudan alakası olduğunu biliyoruz. Bu yüzden kimsenin ekonomik zorluk sebebiyle mutluluktan mahrum kalmasını istemiyoruz. Aynı fiyat politikasıyla çok yakında birçok değişik kategoride de hizmet vermeye başlayacağız. Büyük beden, takı, aksesuar, ayakkabı, çanta ve erkek giyim olarak ses getireceğimize inanıyoruz.”

Özellikle pandemi ve savaşın sadece Türkiye’yi değil, tüm dünyayı ekonomik olarak etkilediğini belirten Vaggon Genel Müdürü Doğukan Eyüboğlu, “Biz hem yurt içi hem yurt dışına yönelik çalışan bir markayız, her mevsim 7 gün 24 saat hizmet veriyoruz. Bu yüzden dünyadaki ekonomik koşullar bizim için çok önemli. E-ihracat
 konusunda yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Hazırlıklarımızın %90’ını bitirdik. Çok yakında aynı ücret mantığıya yurt dışında da ses getireceğiz” dedi.

Alışverişte "Vaggon etkisi"

“Paranın zor kazanıldığını ve aslında paranın harcanırken kazanıldığının farkındayız. Tüketiciler de aynı ürüne, aynı niteliğe 2 katı ücret vermek yerine Vaggon’dan yapacakları alışverişlerle daha uygun alternatiflere sahip olabilir” diyen Vaggon Genel Müdürü Doğukan Eyüboğlu, “Ürün değil etki satan, genç, hevesli ve yüksek motivasyonla değer yaratan İstanbul merkezli bir ekibiz.

Ailemize katılan herkesin ve tüm zevklerin bütünsel faydası için çalışan dinamik bir ekip kurarak yola çıktık. Tüketim hızınıza yetişmeyi değil, deneyime ortak olmayı ilke edindik. 'Mesaj ver, iyi hisset ve gülümse’ diyerek ortaya çıkan özgüvenin mıknatıs etkisine 'Vaggon etkisi’ dedik. Geniş ürün yelpazemiz sayesinde herkesin kendini yansıtabileceği bir alan yaratarak, modaya dair sıkıcı alışkanlıkları ve ritüelleri şölene dönüştürdük” dedi.

Teknoloji ile hayatımıza girecek meslekler neler? İşte geleceğin çok kazandıracak meslekleri

Tüm yıl lider durdu son ay hüsrana uğradı! 2022’de rekor satışa ulaştı

Herkes fiyat yükseltirken o fiyat indirdi! Yeni abonelik hizmete başladı bile