Teknoloji

İnstagramın kurucularından yeni sosyal medya platformu! Fakat bilinenin dışında paylaşımlar olacak

Instagram kurucuları Kevin Systrom ve Mike Krieger yeni bir sosyal medya uygulaması başlatıyorlar,ancak ilk odak noktası sosyal unsurların aksine özellikle içerik üzerinde olacak. En azından ilk aşamalarında.Platformer tarafından açıklanan bilgi şöyle:Sosyal grafiğinize güvenmek yerine, kişisel tecrübenizi daha iyi hale getirmek için uygulama içi eylemlerinizi göstergeler olarak kullanarak TikTok’u yukarı çıkaran aynı makine öğrenimi destekli yaklaşımı kullanmayı hedefliyor

″ Makaleler, gerçekler ve yapay zekanın ” birleşiminden oluşan “Artifact” adlı yeni uygulama, ilgi alanlarınıza ve ilgi alanlarınıza dayalı olarak size  derlenmiş bir haber deneyimi sunmak için tasarlandı.

Platformer tarafından açıklanan bilgi şöyle:

Sosyal grafiğinize güvenmek yerine, kişisel tecrübenizi daha iyi hale getirmek için uygulama içi eylemlerinizi göstergeler olarak kullanarak TikTok’u yukarı çıkaran aynı makine öğrenimi destekli yaklaşımı kullanmayı hedefliyor. 

Yine de sosyal unsurlar üzerinde kafa yoruyorlar. Artifact, mesajlaşmanın yanı sıra bir takip akışı da sunuyor, fakat asıl itici kuvvet, kullanıcıların etkileşimini devam ettirmek için gelişmiş makine öğrenimini kullanmak olacak.

 

Çalışacak mı?

Kimisi, bu yeni uygulamanın çıkışının, Elon Musk’ın uygulamadaki farklılıkları sebebiyle hayal kırıklığına uğrayan  ya da sadece dikkatini kesen - Twitter’dan atılanları yakalamak için zamanlanabileceğini ileri sürdü ve bu daha gelişmiş model, alakalı vurgulamayı yapabilir. haber içeriği güncel kalmada değerli bir alternatif haline gelir.

Ancak küratörlük endişeleri de olacak.Artifact, yayıncılar ve uygulamaya girmesine izin verdiği içerik hususunda seçici olacak ve yalanları teşvik eden gönderileri engelleyecektir. Bu, bir tür sansür olarak hissedilebilir 

 Musk’ın ‘Twitter 2.0’ yenilik projesi için önemli bir itici kuvvet  ve uygulama için belirli bir derecede problemlee neden olabilir.

Filtre baloncukları ve kullanıcılara yalnızca görmek istedikleri içeriği göstererek yankı odalarını kolaylaştırma hakkında da sorular olacaktır  ancak Artifact’in sistemlerinin, en çok tıklamayı oluşturanın tersine, öncelikle içerik okuma zamanı için optimize edileceğini belirtmekte yarar var. 

Bu daha iyi bir yaklaşım olabilir, fakat uygulama başarılı olursa bunun ne kadar uygulanabilir olacağı ileriki zamanlar belli olacak.

Her iki şekilde de enteresan bir deney ve Krieger ve Systrom’un Instagram’dan öğrendiklerini yeni bir sahada uygulamak için sosyal medyaya geri döndüğünü görmek ilginç.Yine de bir kullanmaya değer. 

FTX çökünce dizginler çekildi! kripto endüstrisini düzenleme planları devreye giriyor

Her firma ekonomik sorun yaşarken AMD neden Intel’den çok daha iyi durumda?

OnePlus yeni ürününü piyasaya sürüyor! 7 Şubat'ta tanıtılacak