Genel

İntema İnşaat'ın genel kurulu 8 Mayıs 2012'de!

İntema İnşaat 01.01.2011-31.12.2011 dönemi olağan genel kurul toplantısı 08.05.2012 tarihinde gerçekleştirilecek

İntema İnşaat  01.01.2011-31.12.2011 dönemi olağan genel kurul toplantısı 08.05.2012 tarihinde gerçekleştirilecek. Yapılan açıklama şöyle:

   GÜNDEM:
1. Açılış ve Başkanlık Divanı seçimi, toplantı tutanaklarının imzalanması hususunda divana yetki verilmesi,

2. 2011 yılına ait Yönetim kurulu faaliyet raporunun okunması, müzakere edilmesi ve onaylanması,

3. 2011 yılına ait Denetçi Raporu'nun okunması, müzakere edilmesi ve onaylanması,

4. 2011 yılına ait Bilanço ve k r/zarar hesaplarının okunması, müzakeresi ve onaylanması.

5. 2011 yılı çalışmalarından dolayı Yönetim Kurulu Üyelerinin ibra edilmesi,

6. 2011 yılı çalışmalarından dolayı Denetçilerin ibra edilmesi,

7. Yönetim Kurulu Üyeleri ile Bağımsız Yönetim Kurulu üyelerinin belirlenmesi sayılarının, görev sürelerinin ve verilecek ücretlerin tespiti,

8. Yeni Denetçilerin seçilmesi, görev sürelerinin tayini ve verilecek ücretlerin tespiti

9. Yönetim Kurulu'nca belirlenen Bağımsız Denetim Şirketi'nin Genel Kurul tarafından onaylanması,

10. Yıl içinde yapılan bağışlar hakkında ortaklara bilgi verilmesi,

11. Sermaye piyasası Kanunu'nun 09/09/2009 tarih ve 28/780 sayılı Kararı uyarınca, verilen rehin teminat ve ipotekler hususunda ortaklara bilgi verilmesi,

12. Kurumsal yönetim ilkeleri gereği Yönetim Kurulu üyeleri ile Üst Düzey Yöneticiler için belirlenen ''Ücretlendirme Politikası'' hakkında ortaklara bilgi verilmesi,     

13. Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri gereğince 2012 yılı ve izleyen yıllara ilişkin Şirketin ''Kar Dağıtım Politikası'' hakkında ortaklara bilgi verilmesi, 

14. Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri kapsamında ilişkili taraflarla yıl içersinde yapılan işlemler hakkında ortaklara bilgi verilmesi

15. Şirket esas sözleşmesinin "Yönetim Kurulu" başlıklı 13'üncü, "Yönetim Kurulu Üyeliğinin Boşalması" başlıklı 15'inci, "Ücret ve Huzur Hakları" başlıklı 19'uncu, "Bakanlığa Bildirme ve Komiserin Bulunması'' başlıklı 26'ıncı, "Uygulanacak Hükümler'' başlıklı 33'üncü, "İlanlar'' başlıklı 40'ıncı madde değişiklikleri ve "Kurumsal Yönetim İlkelerine Uyum'' başlıklı 46'ıncı ilave maddelere ilişkin ekli tadil metinlerinin görüşülerek karara bağlanması.

16. Yönetim kuruluna gerek görülen zaman ve miktarda yasaların öngördüğü oranlarda, tahvil, (k r ortaklığı belgesi, k r iştirakli tahvil) ve finansman bonosu ihraç edebilmesi hususunda yetki verilmesi, ayrıca T.T.K 'nun 425. maddesinde yer alan hususların, yönetim kurulunca tespit edilmesi hususunda karar alınması,

17. Yönetim hakimiyetini elinde bulunduran pay sahiplerine, Yönetim Kurulu Üyelerine, üst düzey yöneticilerine ve bunların eş ve ikinci dereceye kadar kan ve sıhr  yakınlarına; şirket veya bağlı ortaklıkları ile çıkar çatışmasına neden olabilecek nitelikte işlem yapabilmeleri, rekabet edebilmeleri, şirketin konusuna giren işleri, bizzat veya başkaları adına yapmaları ve bu nevi işleri yapan şirketlerde ortak olabilmeleri ve diğer işlemleri yapabilmeleri hususunda, Türk Ticaret Kanunu'nun 334. ve 335. maddeleri gereğince Yönetim Kurulu'na izin verilmesi ve yıl içerisinde bu kapsamda gerçekleştirilen işlemler hakkında Genel Kurul'a bilgi verilmesi;

18 .Dilekler.

Ana sözleşme tadilatı:

Yönetim Kurulumuz,

Şirketimizin Ana Sözleşmesi'nin 13. Madde Yönetim Kurulu, 15. Madde Yönetim Kurulu Üyeliğinin Boşalması, 19. Madde Ücret ve Huzur Hakları, 26. Madde Bakanlığa Bildirme ve Komiserin Bulunması, 33. Madde Uygulanacak Hükümler, 40. Madde İlanlar, 46. Madde Kurumsal Yönetim İlkerine Uyum kısmının, Sermaye Piyasası Kanunu hükümleri çerçevesinde Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri ve Kurumsal Yönetim İlkelerinin uygulanması konusundaki esaslara uyum sağlamak amacıyla ekte belirtildiği şekliyle tadil edilmesine karar vermiştir.

Ana sözleşme tadili izni için 03 Nisan 2012 tarih 7852 evrak numarası ile Sermaye Piyasası Kuruluna başvurulmuştur.