Ekonomi

İş Bankası tarih verdi acele edin! 10.000 TL’lik faizsiz kampanyayı kaçırmayın

İş Bankası müşterisi olana, İşCep aracılığı ile  10.000 TL seviyesinde faizsiz taksitli nakit avans ayrıcalığından yararlanın! Kampanya, Ocak ayının sonuna kadar geçerli olup, 5 ay vade ile sınırlıdır.Ekonominin dalgalı seyrettiği günümüzde ne kadar imkan, avantaj sağlanırsa vatandaş da bi o kadar rahatlıyor ve kendisini ekonomik iyi hissediyor

Türkiye'nin ilk yerli bankası olan İş Bankası, müşterilerine özel kampanyalar ile devamlı kendini gündemde tutuyor. Ekonominin dalgalı seyrettiği günümüzde ne kadar imkan, avantaj sağlanırsa vatandaş da bi o kadar rahatlıyor ve kendisini ekonomik iyi hissediyor. Bankalarda bu noktaya derman olmak için kampanyalar ve avantajlar yapıyorlar. İş bankası da müşterisi olanlara 10.000 TL'ye varan faizsiz taksitli nakit avans imkanı sunuyor. Kampanyanın detayları haberimizde...

Kampanya detayları: 

Kampanyadan 31.01.2023 tarihine kadar İşCep“Müşteri Olmak İstiyorum” özelliğiyle İş Bankası müşterisi olan ve kredi kartı başvuruları onaylanmış müşteriler yararlanabilecektir.

Her müşteri kampanyadan yalnızca 1 kere faydalanabilecektir. Faizsiz TNA 5 ay vade ile sınırlıdır. 5 aydan farklı vadelerde ve 10.000 TL üzeri tutarlarda geçerli faiz oranları uygulanacaktır.

Kampanya kapsamı İşCep, Müşteri Olmak İstiyorum fonksiyonundan İş Bankası müşterisi olan ve kredi kartı başvurusunu tamamlayan, başvuruları tasdiklenen müşteriler için uygulanır. 

Kampanyadan faydalanmak için, kullanılacak Taksitli Nakit Avans tutarı 300 TL ile 10.000 TL arasında olacaktır.

Kampanya tanımlamaları her müşteri için kredi kartı başvuruları onaylarını takip eden bir hafta içinde yapılacak ve kampanyadan faydalanma süresi 1 sene olacaktır.

Kampanyaya müdâhil olan kartlar: İş Bankası Bireysel Kredi Kartları, İş Bankası Ticari Kredi Kartları, (Aidatsız Kredi Kartı, İş Bankası Vergi Kart, İş Bankası Bayi Kart, KGF Kart kapsam dışıdır)

İş Bankası kampanya şartlarını değiştirme hakkını saklı tutar.

BANKALAR NEDEN KAMPANYA YAPAR?

Benzersiz (ve etkili) bir pazarlama kampanyası her sektör için çok önemlidir, ancak bankacılık sektörü için aha da önemlidri. Çünkü 'geleneksel yöntem'  çok hızlı bir şekilde eskiyebilir. 

Çoğu tüketici, bankacılığı sıradan bir gereklilik olarak görüyor, yapabilseler kaçınmayı tercih edecekleri bir şey. 
Banka pazarlama kampanyalarına üretici bir yaklaşım benimsemek, özellikle de tüketicilerin hizmetlerinizi kullanmaya motive olması için oyunlaştırma, otomasyon, sohbet robotları ve ödüller gibi bankalar için parlak fikirler,
pazarlama fikirlerini entegre ederseniz bunu algıyı değiştirebilir.

Kurumsal hesaplarınızı bu yöntemlerle koruyun! İşte en etkili yollar

Fitch o şirketin kredi notunu değiştirdi! Yaklaşık 4 kat düştü

TÜİK geçen yılın konut satışlarını açıkladı! Zirvede hangi ülke var?