AVM

İstanbul Shopping Fest 7-29 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek!

Bu yıl dördüncüsü düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest yepyeni kampanyalarını duyurmak için 27 Mayıs Salı günü Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’ nde perakende duayenlerini ağırladı...

Bu yıl dördüncüsü düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest yepyeni kampanyalarını duyurmak için 27 Mayıs Salı günü Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde perakende duayenlerini ağırladı. Mağaza müdürleri, AVM ve Marka yöneticilerinin katıldığı konferansta perakendenin duayen ismi Abdullah Kiğılı katılımcılara tecrübelerini anlattı. 

7-29 Haziran 2014 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirilecek olan İstanbul Shopping Fest, alışveriş ve eğlenceyi alışveriş tutkunlarıyla buluşturmaya devam devam ediyor. Yeni ve özel kampanyalarıyla bu yıl İstanbul’da tam olarak bir festival havası yaratacak olan İSF, yenilikleri tanıtmak için 27 Mayıs Salı günü Lütfi Kırdar’da perakendenin duayenleri ile konferans düzenledi. 


Sunuculuğunu Özlem Gürses’in yaptığı konferansta Ali Saydam ‘Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir’ sunumuyla davetlilere perakendede iletişimin önemini anlattı. Perakende sektöründe önde gelen isimlerin başında yer alan Abdullah Kiğılı da İstanbul Shopping Fest’i ve sektörü değerlendirdiği konuşmasını katılımcılarla paylaştı.

Abdullah Kiğılı Lütfi Kırdar’daki konuşmasında ayrıca şunları söyledi; “Kiğılı olarak her zaman yenilikçi ve müşteri odaklı bir marka olmaya gayret ettik. Babamdan bana kalan mirası bu günlere kadar getirmemde çalışma arkadaşlarımızın dışında, iş disiplinimizin, müşterilere sunduğumuz hizmetin, kaliteli ürünlerimizin de büyük payı var. Beni tanıyanlar bu yaşıma rağmen halen işlerin başında olduğumu, iş disiplinimin hala ilk günkü gibi olduğunu ve iş takibini yapan bir insan olduğumu bilirler. Despot bir patron olmak yerine işini seven bir işveren olmayı tercih ettim”. 


Markaların göz önünde olmayan başarılı çalışanları mağaza müdürleri ve mağaza müdürlerinin eğitimi konusunda da tavsiyelerde bulunan Abdullah Kiğılı “Mağaza müdürlerimiz başarıya giden yolda her zaman müşterilere ve çalışanlara karşı dürüst, anlayışlı ve sabırlı olmalı. Kendini geliştirmeyi de ihmal etmeyen mağaza müdürleri marka imajını da olumlu etkiler.” Dedi.