AVM

İstinyePark harcama tutarını yüzde 14 arttırarak büyüdü!

PERAKENDE sektörünün lider markası olarak her yılı yenilikler ve dikkat çekici büyüme rakamlarıyla kapatan IstinyePark, 2014'te 'kişi başına harcama tutarını yüzde 14 artırarak büyüdü...

PERAKENDE sektörünün lider markası olarak her yılı yenilikler ve dikkat çekici büyüme rakamlarıyla kapatan IstinyePark, 2014'te 'kişi başına harcama tutarını yüzde 14 artırarak büyüdü. IstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin, bu sene 17.35 milyon olan ziyaretçi sayısının geçen seneyle yaklaşık aynı olmasına rağmen ciro bazında büyüdüklerini söyleyerek, "7. yılımızı bitirirken öncelikli amacımızın daha fazla ziyaretçi çekmek olmadığını daha önce de belirtmiştik. Ziyaretçi kapasitesi olarak maksimumu yaşadığımız bu günlerde, daha fazla ziyaretçi kabul etme adına hizmet kalitemizden ödün vermeyi tercih etmeyiz. Hedefimizin daha çok kişi başı ve mağaza bazında harcamaları artırmak olduğunu sürekli vurguluyoruz. Mevcut mağazaların performanslarının artmasının yanı sıra kuvvetli yeni markalanıl eklenmesi sayesinde kişi başı harcama tutarında geçen seneye göre artış var. AVM arzının bu kadar arttığı bir dönemde kaydettiğimiz bu reel büyüme de amacımıza ulaştığımızı gösteriyor. Ciromuz da 2013 yılına göre yüzde 12 arttı" dedi. 


YENİ MARKALAR KATILACAK 

2015'te marka karmalarına Audi City, Celine, COS ve İmaginarium'u da ekleyeceklerini söyleyen Engin "Sadece yeni markalarla büyümüyoruz, bünyemizdeki markalanıl da alanlarını genişletmek için çalışmalar yapıyoruz. Yeni düzenlemelerle Beymen, Louis Vuitton, Gucci ve Hermes'in alanlarını büyüteceğiz" dedi. 


Star Ek