İstinyePark'a C&A yerleşiyor
Türkiye'ye gelip gelmeyeceği uzun süre konuşulan H&M için İstinyePark alışveriş merkezinde ayırttığı ve 1.5 yıl otomüzesi olarak tutulan yere C&A mağaza açıyor.
Çin'e uygulanan kotalar yüzünden Türkiye'ye girişini erteleyen H&M'in yerini İstinye Park, otomobil müzesi yaparak tutumuştu ancak hem H&M'e ayrılan yer, hem sözkonusu yerin arkasındaki koridor ve Cafe Nero'nun bulunduğu 2 bin 500 metrekarelik alanda Hollandalı C&A, 14 Mart'ta açılış yapıyor. 'En uygun fiyatlar bizde olacak' iddiasıyla Mayıs 2007'de Türkiye'de ilk mağazasını açan C&A, şu anda 12 mağazaya sahip. C&A Türkiye ülke sorumlusu ve CFO görevini yürüten Berna Kural Okandan, büyük metrakareler tercih ettikleri için her yerde olamadıkların belirterek, "Bizim için uygun noktalar oldukça değerlendiriyoruz" dedi. Cafe Nero ise İstinyePark'ta başka bir noktada yeniden açılıyor.
Krize rağmen açılım
Hedeflerini krize rağmen aşağı çekmediklerini ancak daha seçici olduklarını vurgulayan Berna Kural Okandan, şunları söyledi: "Kriz nedeniyle alışveriş merkezlerinde ya da caddelerde kapanan mağalar var ancak biz çok bülük metrekarelerde açtığımız için biz onları değerlendiremiyoruz. Sadece çocuk mağazası açsak bile mağaza alanının büyüklüğü en az 400 metrekare olmalı. Fakat bize uygun metrekareler ve oktalar olduğunda bunu mutlaka değerlendiririz. Kritik seçim ve aksiyonları yapmmak için krizler fırsat sunuyor."
Cevahir'in şekli değişti
C&A, Cevahir alışveriş merkezinde, geçtiğimiz günlerde çoğu Alshaya grubuna ait kapanan mağazaların yerine de dev bir mağaza açıyor. 7 Mart'ta açılacak mağaza için, Cevahir'de koridorların kapanması ve arka mağazalarında alana dahil edilmesi gibi değişiklikler de yapılmış. Berna Kural Okandan, Cevahir'in C&A'in formatına uygun olabilmesi için şekil değiştirdiğini belirterek "İş yapmayan noktalar bu değişiklikle daha verimli ve etkili hale getirildi. Hem Cevahir hem İstinyePark hareketli alışveriş merkezleri ve oralarda çıkan fırsatı değerlendirmek istedik" dedi.
Hürriyet
Krize rağmen açılım
Hedeflerini krize rağmen aşağı çekmediklerini ancak daha seçici olduklarını vurgulayan Berna Kural Okandan, şunları söyledi: "Kriz nedeniyle alışveriş merkezlerinde ya da caddelerde kapanan mağalar var ancak biz çok bülük metrekarelerde açtığımız için biz onları değerlendiremiyoruz. Sadece çocuk mağazası açsak bile mağaza alanının büyüklüğü en az 400 metrekare olmalı. Fakat bize uygun metrekareler ve oktalar olduğunda bunu mutlaka değerlendiririz. Kritik seçim ve aksiyonları yapmmak için krizler fırsat sunuyor."
Cevahir'in şekli değişti
C&A, Cevahir alışveriş merkezinde, geçtiğimiz günlerde çoğu Alshaya grubuna ait kapanan mağazaların yerine de dev bir mağaza açıyor. 7 Mart'ta açılacak mağaza için, Cevahir'de koridorların kapanması ve arka mağazalarında alana dahil edilmesi gibi değişiklikler de yapılmış. Berna Kural Okandan, Cevahir'in C&A'in formatına uygun olabilmesi için şekil değiştirdiğini belirterek "İş yapmayan noktalar bu değişiklikle daha verimli ve etkili hale getirildi. Hem Cevahir hem İstinyePark hareketli alışveriş merkezleri ve oralarda çıkan fırsatı değerlendirmek istedik" dedi.
Hürriyet