İstinyePark'ta mağazalar 2 ve 3 kat büyüme kararı aldı!
İstinyePark, 2014 yılında cirosunu yüzde 12, kişi başı tutarını ise yüzde 14 artırdı. Bu yılı 17.4 milyon civarında ziyaretçiyle kapatmayı planlayan İstinyePark'ın Markalar Caddesi yine en gözde bölüm oldu.
Louis Vuitton'dan Gucci'ye, Hermes'ten Armani'ye dünyanın en lüks markalarının yer aldığı Markalar Caddesi'nde işler o kadar iyi gitti ki mağazalar 2 hatta 3 kat büyüme kararı aldı.
10 yeni marka geldi Yıl sonu değerlendirmesi yapan İstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin, Louis Vuitton'un 160 metrekare satış alanı olan mağazasını aşağı ve yukarı doğru büyüterek 500 metrekare civarına çıkaracağını anlattı. Büyümenin bu markayla sınırlı kalmadığını kaydeden Engin, "Louis Vuitton, bu büyümeyle İstanbul'daki en büyük mağazasını yaratmış olacak. Aynı şekilde Hermes satış alanını iki kat artırıp 200 metrekareyi aşacak. Gucci, 400'den 500 metrekarenin üzerine çıkacak. Beyıuen, 4 bin 800 olan satış alanına 700-800 metrekare daha ekleyecek. Miu Miu, Loro Piana, Hugo Boss gibi markalar da mağazalarını en son konseptlerine göre yenileyecek" diye konuştu. BuyılİstinyePark'a 10 yeni marka aldıklarını kaydeden Engin, yaklaşık 300 yerli ve yabancı markayı buluşturan marka karmalarına yenilerinin ekleneceğini anlattı. Engin, sözlerini şöyle sürdürdü: Audi City de açılıyor "İstinyePark'ın değişmeyen başarı çizgisinde önemli rol oynayan marka karmamızı daha da güçlendirmeye devam edeceğiz.
Bu çerçevede Moschino gidecek yerine Celine gelecek. Cartier, 20 Aralık'ta açılıyor. Crate&Barrel, Go Meso, Swarovski, Superstep, Ted Baker, Berennice, Watsons, Bobbi Brown, Emek Mantı yeni gelen markalarımız. 2015 yılında Audi City, COS ve Imaginarium gelecek. Audi City sadece Berlin ve Londra gibi 5 şehirde açılacak ve bu şehirlerden biri İstanbul olacak. 2 milyon euroya mal olacak Audi City'de müşteri interaktif olarak istediği arabayı yaratacak. Bu yıl giden markalarımız arasında ise Darty, Nokia, Brandrooıu, Quicksilver ve Guess gibi markalar var..." İstinyePark'ın Louis Vuitton'dan Gucci'ye dünyanın en lüks markalarının yer aldığı Markalar Caddesi'nde işler o kadar iyi gitti ki bu markalar mağazalarını 2-3 kat büyütme kararı aldı 1 milyon TL'ye yılbaşı için süslendi YATIRIMA ara vermediklerini anlatan Tolga Engin, "Geçen sene otopark alanımızı yenilemek için 3.5 milyon TL'lik bir yatırım yaptık. Bu sene oldukça detaylı yaptığımız bakım ve yenileme çalışmalarımıza toplam yaklaşık 5 milyon TL harcadık. 1 milyon TL yatırımla yenilediğimiz yılbaşı süslerimiz eşliğindeki 'Kış Evi' ziyaretçilerimizi bekliyor" dedi. İki projeyle, çocuklar ve engelli vatandaşları hedeflediklerini anlatan Engin, '"Konuşan Ağaçlar Projesi ile çocukları ağaçlarla yakınlaştırmayı amaçlıyoruz. Projeye özel aplikasyonu akıllı telefon veya tabletlerine indirenler, 'Zeytin ağacı kaç yıl yaşar?
Kaç bambu çeşidi vardır? Kamelya yaprak döker mi?' gibi sorulara cevap bulacak. Turkcell ile hayata geçirdiğimiz 'Yol Arkadaşım' projesiyle de görme engellilerin hayata daha çok dahil olmalarını hedefliyoruz" diye konuştu.
İSTİHDAMI OLUMSUZ ETKİLER
AVM'lerin pazar günü kapatılmasına ilişin kanun tekliflerini değerlendiren Tolga Engin, "Böyle bir kararın alınacağını sanmıyoruz. Çünkü böyle bir karar Türkiye ekonomisinin büyümesi açısından risk taşır ve işsizliğe neden olur. İstihdam doğrudan 7'de 1 oranında azalır" dedi.
Vatan