Genel

Isvea, Unicera'da yeni mutfak konseptini görücüye çıkardı!

ECE Holding Yönetim Kurulu Başkanı Çenesiz: "Türkiye'de yaşanan olumsuzluklara ve hain darbe girişimine rağmen sektör 2016 yılını olağan seyrinden aşağı düşmeden bitirdi" dedi.

Ece Holding tarafından 2013 yılında satın alınan Isvea, İstanbul'da gerçekleştirilen yapı sektörünün önemli fuarı "Seramik, Banyo, Mutfak Fuarı- Unicera"da banyolarda devrim yaratan teknolojileri, ödüllü tasarımları ve mutfak mobilyaları ile yerini alırken, Cucine mutfak konseptini ilk kez görücüye çıkardı.


Isvea, 8 Mart'ta İstanbul'da başlayan Unicera'da yerini alarak, son teknoloji ile donatılmış, ödül sahibi özgün tasarımlarını sergilerken, ilk mutfak konsepti "Isvea Cucine" ürünlerini de ilk kez görücüye çıkarttı. Verilen bilgiye göre şirket, 2017 yılı ana temasını "Mükemmeli Keşfetmek" olarak belirledi.


Fuar kapsamında Cappitone, Roll's Lunna, Allegro, Flamma, Regina, Sott'aqua Marino, Sott'aqua Soffice, Viva, Eleganza, Sentimenti, Soluzione, Sistema, Colorisvea ve Isvearte gibi 20'nin üzerinde farklı konsepte sahip, 200'e yakın ürünü ziyaretçilerin beğenisine sunarken, ürünler katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü.


"Cucine" ile 2017 ana temaları olan mükemmelliği ilk kez mutfaklara taşıyan şirket, mutfak grubunda da 8 farklı koleksiyonu tüketicilerin beğenisine sunuyor. Fuar kapsamında tanıtılan ürünlerin tanıtımı ECE Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erdem Çenesiz ve Isvea CEO'su Bülent Onur ev sahipliğinde gerçekleştirilirken, Çenesiz konuşmasında iddialı büyümeye devam ettiklerini söyledi.


Çenesiz, Türkiye'de yaşanan olumsuzluklara ve hain darbe girişimine rağmen sektörün 2016 yılını olağan seyrinden aşağı düşmeden bitirdiğini belirterek, şirket olarak da iç pazarda yaşanan karışıklıklara rağmen artan ihracat trendiyle büyümeye devam ettiklerini anlattı.


Önemli ölçüde teknoloji, pazarlama ve tasarım yatırımı yaptıklarını belirten Çenesiz, şunları kaydetti:


"Bu gibi fuarlarla daha geniş yapılara ve tüketicilere ulaşıyoruz. Kökleri İtalya'da kurulmuş ve Türk bir şirket tarafından satın alınmış bir firma olarak tasarımlarımızda İtalyan farklılığı ile Türk üretim gücünün verdiği rekabetçi yapıyı ortaya koymaya çalıştık. Trendleri takip ediyoruz.


Özellikle geometrik şekillerde ve ultra ince kenarlı lavabolarda ortaya çıkmış bir Avrupa Birliği trendi oluşmuş durumda ve biz de bunun öncülerinden biriyiz. Ürünlerimizin tamamını bu fuarda görücüye çıkarıyoruz. Bu seneki stratejimiz tasarımı daha da ön plana çıkararak, teknolojiyle birleştirip Türk tüketicisine ve dolayısıyla Avrupa Birliği tüketicisine ulaştırmak."


-"Rusya ile ilişkilerin düzelmesi ihracatımızı artıracak"

Isvea'nın şu an vitrifiye seramik ürünlerinin yüzde 65'ini ihraç ettiğini dile getiren Çenesiz, "Grubumuz içindeki ihracat oranı ise yüzde 40. Hedefimiz yeni dönemde bu oranı yüzde 60'lara çıkarmak. Rusya ile ilişkilerin düzelmesi ile birlikte yeni dönemde ihracatımız daha da artış gösterecektir. En büyük pazarımız olan İtalya'dan sonra Türkiye ikinci büyük pazarımız oldu. İngiltere, Almanya ve Hindistan pazarlarına daha fazla yoğunlaşacağız. Öte yandan iç pazarda inşaat sektöründeki yeni projelere odaklanarak büyüme oranımızı artıracağız. Yeni ürün teknolojileri ile birlikte iç pazarda yakaladığımız büyümeyi 2017’de de sürdürmeyi hedefliyoruz." dedi.


Tanıtımı yapılan "Cucine" ürünleri ile ilgili de bilgi veren Çenesiz şunları söyledi:


"Bu yıl bizim için Isvea ile mükemmeli keşfetme yılı oldu. İtalya'nın üstün tasarım anlayışı ile teknolojiyi birleştirerek, banyolarda mükemmeli keşfettik. Türk insanın banyo kültürüne yeni bir anlayış getirdik. Türkiye pazarında da beğenilen ve yoğun talep gören Isvea artık Isvea Cucine olarak mutfaklara da mükemmellik anlayışını taşıyor. Şimdilik sadece kurumsal satışlarla pazara sunacağımız Isvea Cucine tasarımları zamanla mağazalardaki yerini alacak. Isvea olarak Türkiye pazarındaki iddialı büyümemize devam ediyoruz."


-"Hijyen, su ve enerji tasarrufu önceliğimiz"

Isvea CDO'su Ettore Giordano da bu yılın trendlerinin odağında tasarım ve teknolojinin uyumu olduğunu belirterek, "Teknolojilerin oluşmasında hijyen, su ve enerji tasarrufu önceliğimiz. Kolay temizlik sağlayan, hijyen özelliği ile sağlık açısından da son zamanların en çok tercih edilen teknolojisi Rimless, yani kanalsız klozetler hala ön planda. Sharp & Slim teknolojisiyle hayata geçen ultra ince kenarlı, iddialı ve şık lavabolar ise banyoların vazgeçilmezi. Kullanıcıya maksimum konfor sağlayan, tasarruf sağlayan, daha şık görünen, pratik montaj imkanı sunan bu ürünler mükemmellik kavramını akla getiriyor. Biz de bu nedenle bu yılki mottomuzu 'Mükemmeli Keşfet' olarak belirledik." ifadelerini kullandı.


Etkinlik kapsamında ünlü İtalyan Şef ve TV Yıldızı Danilo Zanna, şirketin yeni mutfak konseptinde Isvea için özel bir tatlı hazırladı. Tatlıyı Isvea'nın "Mükemmeli Keşfet" mottosuna uygun ve sadece Isvea için tasarladığını belirten Zanna, Isvea'nın özgün ve orjinal ürünler tasarladığını söyledi.


AA


Haber PR ajansı tarafından şu şekilde servis edildi


2017 yılı ana teması "Mükemmeli Keşfetmek’’ olan İtalya'nın lider markası ISVEA, yapı sektörünün en önemli fuarı Unicera’ya banyolarda devrim yaratan mükemmel teknolojileri, ödüllü tasarımları ve yepyeni 'Mutfak Mobilyaları' ile damgasını vurdu.

1962’den bu yana tasarımı ile İtalya'nın önde gelen aktörlerinden olan ISVEA, son teknoloji ile donatılmış, ödül sahibi özgün tasarımlarını sergilediği Unicera Fuarı’nda ISVEA Cucine ürünlerini de ilk kez görücüye çıkarttı. 


Mottomuz "Mükemmeli Keşfetmek"

ISVEA'nın 2017 yılı ana teması "Mükemmeli Keşfetmek". ISVEA Bagno ile tasarım ve teknolojiyi mükemmel bir uyumla birleştiren ISVEA, Unicera Fuarı'nda Cappitone, Roll's Lunna, Allegro, Flamma, Regina, Sott'aqua Marino, Sott'aqua Soffice, Viva, Eleganza, Sentimenti, Soluzione, Sistema, Colorisvea ve Isvearte gibi 20'nin üzerinde farklı konsepte sahip, 200'e yakın ürünü ziyaretçilerin beğenisine sundu. ISVEA Cucine ile mükemmelliği ilk kez mutfaklara taşıyan ISVEA, mutfak grubunda da 8 farklı koleksiyona sahip.


İki Ünlü İtalyan Bir Arada 

ISVEA Cucine tanıtımı için Ünlü İtalyan Şef Danilo Zanna ve ISVEA CDO'su (Chief Design Officer) Ettore Giordano; ISVEA standında bir araya gelerek, kendi elleriyle davetlilere İtalyan lezzetleri hazırladılar. Danilo Zanna'nın ISVEA'ya özel olarak hazırladığı ve Türkiye'de ilk kez yapacağı İtalyan tatlısına, markanın üst düzey yetkilileri de mutfağa girerek yardımcı oldular. Renkli anların yaşandığı, keyifli sohbet ve ikramlar eşliğinde ziyaretçilere ISVEA ürünlerinin tanıtıldığı davete ECE Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erdem ÇENESİZ ve ISVEA CEO’su Bülent ONUR ev sahipliği yaptı.


İddialı büyümeye devam ediyoruz

Davette konuklarına hoş geldiniz diyen ECE Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erdem ÇENESİZ konuşmasında; "ECE olarak, 2013 yılında satın alarak bünyemize kattığımız ISVEA  bugün vitrifiye seramik ürünlerinin yüzde 65’ini ihraç ediyor. Grubumuz içindeki ihracat oranı ise %40. Hedefimiz yeni dönemde bu oranı %60'lara çıkarmak. Rusya ile ilişkilerin düzelmesi ile birlikte yeni dönemde ihracatımız daha da artış gösterecektir. En büyük pazarımız olan İtalya'dan sonra Türkiye ikinci büyük pazarımız oldu. İngiltere, Almanya ve Hindistan pazarlarına daha fazla yoğunlaşacağız. Öte yandan iç pazarda inşaat sektöründeki yeni projelere odaklanarak büyüme oranımızı artıracağız. Yeni ürün teknolojileri ile birlikte iç pazarda yakaladığımız büyümeyi 2017’de de sürdürmeyi hedefliyoruz."


ISVEA Cucine ile artık mutfaklardayız 

"Bu yıl bizim için ISVEA ile mükemmeli keşfetme yılı oldu. İtalya'nın üstün tasarım anlayışı ile teknolojiyi birleştirerek, banyolarda mükemmeli keşfettik. Türk insanın banyo kültürüne yeni bir anlayış getirdik. Türkiye pazarında da beğenilen ve yoğun talep gören ISVEA artık ISVEA Cucine olarak mutfaklara da mükemmellik anlayışını taşıyor. Şimdilik sadece kurumsal satışlarla pazara sunacağımız ISVEA Cucine tasarımları zamanla mağazalardaki yerini alacak. ISVEA olarak Türkiye pazarındaki iddialı büyümemize devam ediyoruz" dedi. 

İtalya'nın tasarım anlayışı ile teknolojiyi birleştirdik, Mükemmeli Keşfettik

ISVEA CDO'su (Chief Design Officer) Ettore Giordano ise konuşmasında; "Bu yılın trendler odağında tasarım ve teknolojinin mükemmel uyumu var. Teknolojilerin oluşmasında hijyen, su ve enerji tasarrufu önceliğimiz. Kolay temizlik sağlayan, hijyen özelliği ile sağlık açısından da son zamanların en çok tercih edilen teknolojisi Rimless, yani kanalsız klozetler hala ön planda. Sharp & Slim teknolojisiyle hayata geçen ultra ince kenarlı, iddialı ve şık lavabolar ise banyoların vazgeçilmezi. Kullanıcıya maksimum konfor sağlayan, tasarruf sağlayan, daha şık görünen, pratik montaj imkanı sunan bu ürünler mükemmellik kavramını akla getiriyor. Biz de bu nedenle bu yıl ki mottomuzu "Mükemmeli Keşfet" olarak belirledik. Ve bir sürprizimiz de bu mükemmellik anlayışını mutfaklara da taşımak oldu. ISVEA Cucine de İtalyan tarzını mutfak ürünlerinde Türkiye'ye taşıyan elçi markalardan birisi olacak" dedi.

Ünlü İtalyan Şef ve TV Yıldızı Danilo Zanna’dan ISVEA için özel tarif

İki yıldır Unicera Fuarı'ında ISVEA ile birlikte olan Danilo Zanna, davetlilere özel bir lezzet şov gerçekleştirdi. Zanna; "Bu yılki "Mükemmeli Keşfet" mottosuna uygun ve sadece ISVEA'ya özel bir tarif tasarladım. Bana bu yılki mottoları olan mükemmellikten ve bu mükemmelliği banyolardan sonra mutfaklara da taşıyacaklarından bahsettiklerinde aklıma kutlama için özel bir tatlı yapmak geldi. ISVEA, özgün ve orjinal ürünler tasarlıyor. Ben de yepyeni, daha önce Türkiye'de hiç denenmemiş, yapılması çok zor ama tadı ve görüntüsü mükemmel olan bugüne özel bir lezzet tasarladım. Üstelik bu tarif yeni nesil bir tarif. Yani hiçbir atık yok, kullanılan malzemenin her şeyinden, kabuğundan bile yararlanıyorsunuz. Bunu da ISVEA'nın tasarruflu ürünlerine benzettim. Tatlımın adı Kabuklu Mandalina Panna Cotta" dedi.