Genel

İtalyan Brioni, Nişantaşı'ndan sonra ikinci mağaza için yer arıyor!

Putin’den Clinton’a, Tom Hanks’ten Daniel Craig’e birçok ünlü siyasetçi, sanatçı ve işadamının giydiği İtalyan Brioni’nin Nişantaşı mağazası 3 yıl önce açıldı

 

Türk erkeği İstanbul’u ilk 8’e taşıdı, ikinci Brioni mağazasının yolunu açtı. Takım elbisenin ortalama 3.500 euro, ceketin 2.500 eurodan satıldığı Brioni’nin Nişantaşı mağazası, o kadar başarılı satışlar yaptı ki dünyada en iyi satış yapan ilk 8 Brioni mağazasından biri oldu. Şimdi Brioni’nin ikinci mağazası için yer aranıyor.   Putin’den Bush’a, Clinton’dan Mandela’ya, Tom Hanks’ten son James Bond Daniel Craig’e kadar birçok ünlü siyasetçi, sanatçı ve işadamının giydiği Brioni’nin Nişantaşı mağazası 3 yıl önce açıldı. Kısa sürede özellikle Türk işadamlarının gözdesi olan Brioni’nin Nişantaşı mağazası, o kadar başarılı satışlar yaptı ki dünyadaki ilk 8 Brioni mağazasından biri oldu. Bu başarıdan memnun olan Brioni, markanın Türkiye’deki temsilcisi Alteks’in ikinci mağazayı açma talebine olumlu yanıt verdi. İkinci mağaza için yer aradıklarını söyleyen Genel Müdür Savaş Çelen, Türkiye’nin yükselen grafiğinin başarılı sonuçlar almalarını sağladığını söyledi.   Gelişen Türkiye tetikledi   Çelen, “Brioni ile uzun yıllardır birlikte çalışıyoruz. Üçüncü yılımızı doldurduk. Satışlardan çok memnunuz, ürünlerimize çok ilgi var. Bu nedenle İstanbul’da ikinci mağazayı açmayı düşünüyoruz. Brioni yöneticileri de bu başarıdan çok memmun. Genelde aynı şehirde birkaç mağaza açmaya sıcak bakmaz ama bizim isteğimizi olumlu karşıladılar. Türk pazarını tamamen bize emanet ettiler, verdikleri temsilciliğin karşılığını almaktan dolayı çok mutlular” dedi.   Satış anlamında dünya genelindeki Brioni mağazaları arasında ilk 8’in içine girdiklerini sözlerine ekleyen Çelen, “Başarımızın temelinde Türkiye’nin büyüme perspektifi çok etkili oldu. Fiyatlarımız Avrupa ile aynı. Yerli veya yabancı müşterilerimizi çok iyi tanıyoruz. Özellikle iş dünyasından çok ciddi talep alıyor ürünlerimiz... Dünyada 35 devlet başkanı veya başbakan Brioni giyiyor. Biz de Nişantaşı mağazamızdan birkaç yabancı devlet başkanı ve başbakanla bu listeye katkıda bulunuyoruz” diye konuştu. Satışlarında takım elbise ve spor kıyafetlerle ipek-kaşmir karışımı trikoların ilk sıraları aldığını kaydeden Savaş Çelen, özel dikimin de satıştan ciddi pay kapmaya başladığını vurguladı. Çelen, “Özel dikim servisimiz çok kuvvetli. Takım elbise ve ceketlerde satışlarımızın yarısı özel dikim” değerlendirmesini yaptı.   Zilli ve Stefano Ricci açıldı   Savaş Çelen, Brioni’nin yanısıra Stefano Ricci, Umberto Bilancioni, Zilli gibi ünlü markaları Ankara’daki Classico isimli mağazasında satan Alteks A.Ş.’nin bu markaların mono brand mağazalarını açmaya başladığına da değindi. Savaş Çelen, sözlerine şöyle devam etti: “Fransız Zilli ve İtalyan Stefano Ricci markalarının ürünlerini Ankara mağazamızda satıyorduk. Fakat ilgi büyük olunca ağazalarını ayrı ayrı açmaya karar verdik. İki mağazayı açtık. İtalya ve Fransa’dan erkek giyiminde dünya çapında tanınan yeni markaları getirmek için de çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”   Necla Dalan / VATAN