İzmir Folkart Time reklam filmine yoğun ilgi!
İzmir Bornova Yeni Kent Merkezi'nde Folkart Yapı imzasıyla inşa edilen Folkart Time projesinin yeni reklam filmi büyük ilgi gördü. Folkart’ın sosyal medya hesapları başta olmak üzere reklam filmi en çok izlenenler arasına girdi.
Folkart Yapı’nın İzmir Bornova Yeni Kent Merkezi bölgesinde yükselecek olan yeni projesi Folkart Time, İzmir’de ilgi odağı oldu. Proje, farklı bir tasarımla, yeni bir anlayışla hazırlanan özel satış ofisiyle; İzmirliler arasında merak yaratırken, kentte çekilen reklam filmiyle de, çok konuşuldu.
Ankara Caddesi üzerinde hayata geçecek projenin yaratacağı değerin 500 Milyon TL olması beklenirken; insana zaman kazandıran bu özel projenin reklam filmi tüm Türkiye’nin ilgisini çekti. Özellikle sosyal medyada yoğun ilgi gördü. Folkart’ın sosyal medya hesapları başta olmak üzere reklam filmi en çok izlenenler arasına girdi.
Folkart Time Projesi’nin reklam filminin çok beğenildiğini belirten Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, “Lansmanı yapılan Folkart Time, zamanın iyi kullanılması hedeflenerek ortaya çıkmıştı. Reklam filmi de, ‘zaman’ temasını farklı bir biçimde işleyerek, ses getirdi, geniş kitlelerin ilgi odağı oldu. Çok güzel olumlu yorumlar alıyorum. Bu da hem proje hem de tanıtım açısından doğru bir karar aldığımızı gösteriyor” dedi.
Özellikle bir inşaat firmasının aksiyon filmi tadında tanıtım yapmasını herkesin dikkat çekici bulduğunu vurgulayan Sancak, “Reklam filmimiz dikkat çekti. Televizyonlarda, internet sitelerinde izlenmeye başlandı. Sosyal medyada da en çok izlenenler arasına giriyor. Özellikle İstanbullular, reklam filmini ilgi çekici bulmuşlar. Sosyal medyada yorumları yakından takip ediyorum. En çok yorum onlardan geliyor. İzmir, yaşanılacak ve çok güzel bir kent. Herkes bunun farkında” diye konuştu.
REKLAM FİLMİ HAKKINDA
Reklam filminin yönetmenliğini, Türkiye’de “Yamakasi” ve “Akrep” filmleri ile tanınan, bugüne kadar Robin Williams gibi tanınmış oyuncuların da yer aldığı, 500’den fazla müzik videosu ve reklam filmi yöneten Julien Seri yaptı. Aksiyon sahnelerinin hazırlanması ve hayata geçirilmesinde, Disney için özel gösteriler hazırlayan; tüm dünyada, tehlikeli akrobatik gösterilerle tanınan Romuald Sunny görev aldı.
Filmde 5 yamakasi; ‘yani hiç alet kullanmadan, atletik hareketler ve en zor yollar aracılığıyla, gidecekleri noktaya ulaşan’, özel eğitimli sporcular görev aldı. Çekimlerde ikisi yay akrobatı, 300'ü figüran olmak üzere, yaklaşık 630 kişi görev yaptı. Yol sahneleri, 4'ü özel donanımlı 15 otomobille çekildi.
Reklam filminin çekimleri altı gün sürdü. Baştan sona tehlikeli aksiyon sahneleri ile dolu olan reklam filmi için, başta Lozan Meydanı olmak üzere İzmir’in çeşitli yerleri kullanıldı. 90, 60 ve 45 saniyelik üç versiyonu kullanılacak filmin çekim mekanları her noktası ile İzmir’i anlatıyor. İzmir’in meşhur boyozu, Kordonu, Lozan Meydanı, Atatürk Lisesi, Kültürpark Fuar Alanı gibi birçok özelliği reklam filminde yer alıyor.
Star
Haber Sabah Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
Folkart Yapı’nın İzmir Bornova Yeni Kent Merkezi bölgesinde yükselecek olan yeni projesi Folkart Time, İzmir’de ilgi odağı oldu. Projenin sıradışı reklam filmi, izleyenler tarafından oldukça beğenildi.
Folkart Yapı'nın İzmir Bornova Yeni Kent Merkezi bölgesinde yükselecek Folkart Time Projesi, farklı bir tasarımla, yeni bir anlayışla hazırlanan özel satış ofisiyle; İzmirliler arasında merak yaratırken, kentte çekilen reklam filmiyle de, çok konuşuldu. Ankara Caddesi üzerinde hayata geçecek projenin yaratacağı değerin 500 Milyon TL olması beklenirken; insana zaman kazandıran bu özel projenin reklam filmi tüm Türkiye'nin ilgisini çekti. Özellikle sosyal medyada yoğun ilgi gördü. Folkart'ın sosyal medya hesapları başta olmak üzere reklam filmi en çok izlenenler arasına girdi. Folkart Time Projesi'nin reklam filminin çok beğenildiğini belirten Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Lansmanı yapılan Folkart Time, zamanın iyi kullanılması hedeflenerek ortaya çıkmıştı. Reklam filmi de, 'zaman' temasını farklı bir biçimde işleyerek, ses getirdi, geniş kitlelerin ilgi odağı oldu. Çok güzel olumlu yorumlar alıyorum. Bu da hem proje hem de tanıtım açısından doğru bir karar aldığımızı gösteriyor" dedi. Özellikle bir inşaat firmasının aksiyon filmi tadında tanıtım yapmasını herkesin dikkat çekici bulduğunu vurgulayan Sancak, "Reklam filmimiz dikkat çekti. Televizyonlarda, internet sitelerinde izlenmeye başlandı. Sosyal medyada da en çok izlenenler arasına giriyor. Özellikle İstanbullular, reklam filmini ilgi çekici bulmuşlar. Sosyal medyada yorumları yakından takip ediyorum. En çok yorum onlardan geliyor. İzmir, yaşanılacak ve çok güzel bir kent. Herkes bunun farkında" diye konuştu.
Reklam filminin yönetmenliğini, Türkiye'de "Yamakasi" ve "Akrep" filmleri ile tanınan, bugüne kadar Robin Williams gibi tanınmış oyuncuların da yer aldığı, 500'den fazla müzik videosu ve reklam filmi yöneten Julien Seri yaptı. Aksiyon sahnelerinin hazırlanması ve hayata geçirilmesinde, Disney için özel gösteriler hazırlayan; tüm dünyada, tehlikeli akrobatik gösterilerle tanınan Romuald Sunny görev aldı. Filmde 5 yamakasi; 'yani hiç alet kullanmadan, atletik hareketler ve en zor yollar aracılığıyla, gidecekleri noktaya ulaşan', özel eğitimli sporcular görev aldı. Çekimlerde ikisi yay akrobatı, 300'ü figüran olmak üzere, yaklaşık 630 kişi görev yaptı. Yol sahneleri, 4'ü özel donanımlı 15 otomobille çekildi. Reklam filminin çekimleri 6 gün sürdü. Tehlikeli aksiyon sahneleri ile dolu olan reklam filmi için, başta Lozan Meydanı olmak üzere İzmir'in çeşitli yerleri kullanıldı. 90, 60 ve 45 saniyelik üç versiyonu kullanılacak filmin çekim mekanları her noktası ile İzmir'i anlatıyor.
Sabah