Kent Haberleri

İzmir Narlıdere'de butik diş hastanesi faaliyete geçti!

İzmir Kamu Hastaneleri Birliği Güney Sekreterliği’ne bağlı Narlıdere Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, butik hastane olarak hizmet vermeye başladı. Resmi açılışı 10 Şubat'ta yapılan merkezde, diş ve ağız sağlığıyla ilgili her türlü teşhis ve tedavi yapılıyor..


İzmir Kamu Hastaneleri Birliği Güney Sekreterliği’ne bağlı Narlıdere Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, butik hastane olarak hizmet vermeye başladı. Resmi açılışı 10 Şubat 2014 tarihinde yapılan merkezde, diş ve ağız sağlığıyla ilgili her türlü teşhis ve tedavi yapılıyor. Son teknolojiyle donatılan merkezde 16 hekim hizmet veriyor. Narlıdere Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Yöneticisi Dt. Dolunay Hamamizade, randevulu çalıştıklarını ve en kısa sürede en doğru tedaviyi uyguladıklarını söyledi.


Altı aydır faaliyette olan Ağız ve Diş Sağlığı Merkez, butik hastane anlayışıyla hizmet veriyor. 25 üniteden oluşan merkezde, günde ortalama 300 hasta tedavi görüyor. Dt. Hamamizade, yaptığı açıklamada her yetişkin kişinin ve çocukların, altı ayda bir mutlaka diş kontrolünden geçmesi gerektiğini belirtti: “Ağız ve diş sağlığı,sadece ağzı ilgilendirmiyor. Ağızdaki bir enfeksiyon, çok rahat bir kalp hastalığına, kulak, göz ve beyin enfeksiyonlarına sebep olabiliyor. Tüm vücudun sağlığı açısından, sistemik sağlık açısından çok önemli. Merkezimizde ortodonti tedavisi hariç bütün işlemler, çok kısa bir süre içerisinde ve en doğru tedavi yöntemiyle yapılıyor. Şu anda 16 hekim ve 25 ünitemiz var. Hem hasta hem de hekim açısından sayımız artacaktır. Butik hastane mantığıyla işletmekteyiz, her hastanın en hızlı, en güvenli ve en doğru tedaviyi alması için elimizden geleni yapmaktayız. Güney Sekreterliği'nin desteğiyle en üst seviyede olan cihazlarımızla ortodonti hariç, ağız ve diş sağlığını ilgilendiren hemen hemen her tedaviyi burada yapıyoruz. Devlet hastanelerinde genelde en büyük şikayet bekleme süreleridir. Biz burada planlı bir şekilde bu bekleme sürelerini en aza indiriyoruz. Bekleme sürelerini minimalize etmek için birtakım düzenlemeler yaptık. Sevilen bir koltuk değil diş hekimliği koltuğu; hem hastaların korkusunu yenebilmek hem de hızlı bir tedavi alabilmelerini sağlamak için personelimizi ve hekimlerimizi hizmet içi eğitimlerle devamlı destekliyoruz. Güler yüzlü hizmet anlayışıyla çalışıyoruz.”


 

Bugün