İzmir’de görüntülü görüşmeyle ilk konut satışı gerçekleşti!
COVID-19 salgınıyla beraber işletmeler hızla dijital dünya ile tanışıyor. Bu dijitalleşmeye ayak uyduran sektörlerden biri de gayrimenkul oldu. İzmir’de bir ilk’e imza atan Ataseven Group, görüntülü etkileşim platformu11Sight ile ilk ev satışını yaptı.
Ataseven Group, Atakent Panorama İzmir Projesi’nde 11 Sight’ın görüntülü görüşme yöntemiyle ilk konut satışını yaptı. 11Sight görüntülü görüşme yöntemini çok kullanışlı ve verimli bulan Ataseven Group, Şubat'ta lansmana çıktığı Atakent Didim Projesi’nde de özellikle yurt dışından ülkemize gelemeyen Türk ve yabancı yatırımcılara konut satmayı sürdürdü.
Pandeminin tüm sektörlerde etkilerinin görüldüğünü dile getiren Görüntülü Etkileşim Platformu 11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş, “Evden çalışma süresince ev gösterimlerini mümkün kılmak, görüşmelerin verimini artırmak ve müşterilerle fiziksel ortamda olabildiğince az bir araya gelmek için bizimle iletişime geçen Ataseven Grup, web sitelerine 11Sight butonunu entegre etmelerinden birkaç hafta sonra ilk online satışlarını
gerçekleştirdi. Bizim aracılığımızla İzmir’de emlak sektöründe bir ilkin gerçekleşmesinden son derece mutlu olduk. 2021 yılında gayrimenkul sektöründen daha fazla şirketle çalışarak emlak sektörünün dijital dönüşümüne destek olmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.
Gümüş, önceden otomotiv, e-ticaret, sigorta ve perakende sektörlerinde tecrübe edilen dijital deneyimin artık gayrimenkul sektöründe de yerini aldığını belirtirken, bu hızlı değişimin kalıcı olacağını söyledi. Gümüş; dijitalleşme sürecinin başında olan kurumlara bazı tavsiyeler vererek, bilinen düzenin yıkılıp yeni bir düzenin
kurulduğunu, bu düzenin kurulum aşamasında ise farkındalığı daha az olan kişi ve kurumların zarar göreceğini kaydetti.
11Sight Görüntülü Etkileşim Platformunda indirme ve arkadaş ekleme bulunuyor. Sistemde, anonim aramalar, bütün cihazlar/bütün işletim sistemleri, işletmeler için kontrol ve şeffaflık, organizasyon yönetimi, arama kaydetme, arama yönlendirme, performans analizi, CRM/Web entegrasyonu, arama içi ekran/dosya paylaşımı gibi iletişimi kolaylaştırıcı özellikler mevcut.