Sektörel

JLL Türkiye’nin iletişim danışmanlığını Contactplus üstlendi!

Ticari gayrimenkul üzerine finansal ve profesyonel hizmetler veren, yatırım yönetimi alanında danışmanlık hizmetleri sunan JLL Türkiye’nin iletişim danışmanı, sektörde 10. yılını kutlayan Contactplus İletişim Hizmetleri oldu.

Kurumsal itibar yönetimi, iç ve dış iletişim gibi konular başta olmak üzere geniş kapsamlı bir anlayışla hizmet verecek olan Contactplus, geliştireceği projelerle JLL Türkiye’nin iletişimine katkıda bulunacak. Yürütülecek çalışmalar çerçevesinde uzun vadeli bir yaklaşımla JLL Türkiye’nin kesintisiz ve sürdürülebilir bir iletişim süreci oluşturması hedefleniyor.


Türkiye’de 2007 yılından bu yana faaliyet göstermekte olan ve 2008 yılında Alkaş firması ile stratejik ortaklık gerçekleştirmiş bulunan JLL Türkiye, bugün 298 çalışanıyla hizmet veriyor. Bünyesindeki farklı departmanlar aracılığıyla bütünleşik bir yaklaşımla hizmet sunan JLL Türkiye, sahip olduğu yenilikçi anlayış ve araştırmaya dayalı pazar öngörüsüyle, ulusal ve uluslararası yatırımcılar, proje geliştiriciler ve marka sahipleri için yüksek değer yaratan bir iş ortağı konumunda bulunuyor.


Sektörde 10. yılını kutlayan Contactplus İletişim Hizmetleri’nin müşteri portföyünde bilişim, turizm, hazır giyim, gıda ve sağlık gibi farklı sektörlerden firmaların yanı sıra ülkemizin önde gelen pek çok internet girişimi yer alıyor. Şirket bugün itibariyle 50’nin üzerinde firmanın 70’e yakın markasına iletişim danışmanlığı hizmeti veriyor.