Turizm

Jolly Tur erken rezervasyon ile cirosunu katladı!

Jolly Tur geçen yılın ekim ayına göre cirosunu yüzde 34 artırdı. Başkan Mete Vardar, cirodaki büyümenin yüzde 50 'sinin erken rezervasyondan geldiğinin altını çizdi...

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, erken rezervasyonun Jolly Tur operasyonlarında büyük etken olduğunu, 2014 yılı toplam cironun yüzde 50'sinin de bu yolla geldiğini ifade etti. Bu yıl bir yeniliğe daha imza atarak tüm departmanlarında aynı anda erken rezervasyon kampanyası başlatacaklarını dile getiren Vardar, kampanyada yüzde 50 indirimli satışların 17 Kasım'da başlayacağını kaydetti. Vardar, kampanyanın ilk döneminin bitiş tarihinin 8 Aralık olduğunu, Mayıs 2015'e kadar indirim oranlarının düşerek devam edeceğini söyledi. 


2015 HEDEFİ YÜZDE 25 BÜYÜME 

Vardar, "2014'te ciroda yüzde 36 büyüme hedefliyorduk. Fakat kurdaki hareketlilik nedeniyle yüzde 34'ü yakaladık. Turizm sektöründe genel olarak büyümelerin yüzde 20 civarında kaldığını bildiğimiz için bu büyük bir başarı" diye konuştu. 2015'te ise yüzde 25 büyüme hedeflediklerini aktaran Vardar, cirodaki büyümenin yüzde 60'ını da bu yolla sağlamayı planladıklarını aktardı. Türkiye'de seyahat eden kişilerin yüzde 15'inin Jolly Tur'u tercih ettiğini belirten Vardar, tur operatörüyle seyahat edenlerin oranının ise yüzde 5'te sınırlı kaldığını kaydetti. Vardar, "70 milyon nüfuslu Almanya'da 90 milyon tur satılırken bu oran ülkemizde çok düşük. Çünkü Türkiye'de tüketici tur operatörlerine güvenmiyor. Bunun nedeni ise sürekli batan, paraları toplayıp kaçan tur operatörleri" dedi. 


'KİŞİYE ÖZEL SEYAHAT BİRİMİ KURACAĞIZ'

Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan, 2015'te kişiye özel seyahat bölümü kuracaklarını söyledi. Erkan, "Jolly Tur içinde ayrı bir marka olarak hizmet vereceğiz. Kişiye özel terzilik yapacağız" dedi. 2014'te eğitim ve teknolojiyi ön plana aldıklarını belirten Erkan, sözlerini şöyle sürdürdü: "2012-2013 yıllarında 7 milyon TL'lik teknoloji yatırımımız pek çok yeniliğe hayat veriyor. Örneğin Jolly Akademi'de tüm satış ekiplerine birebir eğitimlerin yanı sıra uzaktan erişimle eğitim çalışmaları yaptık. Bunların yanı sıra tüketicilerimiz için 'Jolly Blog'u hayata geçirdik. Bu blogda seyahat severler için dünya ve Türkiye'de yeni keşif noktalarından püf noktalarına kadar yön gösterici pek çok orijinal içerik yer alıyor."


Sabah