Perakende

Kahve Dünyası 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlayacak!

Kahve Dünyası 200’den fazla mağaza ile yaklaşık 2 bin 500 çalışanıyla hizmet veriyor. Firma 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı hedefliyor.

200’den fazla mağaza ile yaklaşık 2 bin 500 çalışanıyla hizmet veren Kahve Dünyası, hizmet ağını yeni mağazalarla artırıyor. 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı planlayan şirket, büyük şehirlerin yanı sıra otoban mağazalarında da ürünlerini müşterileriyle bir araya getiriyor. 

Dünya Gazetesi'nde yer alan habere göre; şu anda 400 akaryakıt istasyonundaki varlığını bu yaz açtığı ve sene sonuna kadar açacakları toplamda 3 otoban mağazasıyla da güçlendirmeyi planlayan Kahve Dünyası, 2020 sonu itibarıyla 50 milyon TL yatırım rakamına ulaşacak. 

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Kahve Dünyası Genel Müdürü Kaan Altınkılıç, yeni normalde Türkiye’nin ve sektörün yeni bir başarı hikayesi yazması için ellerinden geleni yaptıklarını kaydetti.

Bu doğrultuda mağaza yatırımlarını ertelemek yerine sürdürdüklerinin altını çizen Altınkılıç, “Böyle dönemlerde kimi markalar yatırımlarını durdurup elindekileri korumaya odaklanır. Biz ise riskleri doğru şekilde analiz ederek yatırımlarımızı sürdürmeye karar verdik. COVID-19 gündemi nedeniyle ev dışı tüketimin azalmasıyla birlikte online mağazamızda agresif yükselişler gözlemledik. Mart ayının ortasından mayıs ayının sonuna kadar geçen sürede online satışlarımızda yüzde 700’lük artışın yanı sıra online mağazamızı ziyaret eden kişi sayısında da çok ciddi yükseliş yaşandı. Bu artışta elbette yaptığımız yoğun iletişim çalışmaları, doğru pazarlama stratejimiz, indirim ve kampanyalarımız da etkili oldu. Örneğin sevdiklerimizle bir araya gelemediğimiz Ramazan Bayramı döneminde kutu çikolatalarımıza olan talep bir önceki döneme göre yaklaşık 10 kat arttı.” dedi.

Online mağaza operasyonlarını 5 kat büyüttü

Gördükleri yoğun ilginin ardından online’a yönelik yatırımları hızlandırdıklarını söyleyen Kaan Altınkılıç, koronavirüs sürecinin ilk 1.5 ayında depo yatırımı gerçekleştirdiklerini kaydetti.

Böylece online mağaza operasyonlarını 5 katı büyük bir alanda yürütmeye başladıklarından bahseden Altınkılıç, "1 Haziran itibarıyla mağazalarımızın yeniden açılmasıyla kahve tutkunlarının yoğun ilgisiyle karşılaştık, herkesin dışarıda olmayı özlediğini gördük. Bu da bize güç verdi ve ürünlerimizi daha çok kişiyle buluşturmak için mağaza yatırımlarımıza aynı kararlılıkla devam ettik. Şimdi bir yandan yeni mağazalar açarken bir yandan da mevcut mağazalarımızdaki “müşteri deneyimini” normalleşme sürecinde daha da keyifli hale getirmek için hali hazırda sunduğumuz teknolojik hizmetlerimize başka hizmet ve sunum alternatifleri de ekliyoruz." dedi.

Londra'ya özel online mağaza açma süreci tamam

Kahve Dünyası olarak Londra’da şubelerinin olduğunu söyleyen Kaan Altınkılıç, Londra özelinde bir online mağaza açmak için gerekli tüm süreçleri tamamladıklarını ifade etti. Yeni normal dönemde de online yatırımlara sürdüreceklerini kaydeden Altınkılıç, mağazalarının kapalı olduğu süreçte online’da hızlı ve doğru aksiyonlar alarak ürünlerini müşteriyleriyle bir araya getirdiklerini kaydetti.

Pandemi sürecinde yeni şeyler öğrendiklerinden bahseden Altınkılıç, "Bu dönemde iç pazarda kazandığımız deneyimden Londra mağazamızda da faydalandık. Yetkili mercilerin aldığı kararlar neticesinde Londra mağazamız 9 Temmuz’da kapılarını misafirlerimize tekrar açtı. Şimdi sırada online mağazamızın açılışı var. Online mağazamız ilk adımda sadece Londra’da Eylül ayı itibarıyla hizmet verecek. İlerleyen dönemlerde durumu değerlendirip İngiltere’nin başka şehirlerine de ulaşabiliriz. Öncelikli hedefimiz Londra’daki Kahve Dünyası severlerin mağazamızda keyifle tükettikleri ürünlerimizi evlerine kadar ulaştırmak. Online için bir depo yatırımı da yaptık. Londra’daki Kahve Dünyası severlerle evlerinde buluşmak için çok heyecanlıyız.” dedi.