Kahve pazarı franchising sistemiyle büyüyor!
Kahve pazarının öncü markaları franchising sistemiyle yeni şubeler açıyor. Kahve zincilerinin franchise şartları ve 2013 büyüme planları haberimizin devamın yer alıyor...
Türkiye'de kafe konsepti geç yerleşmesine rağmen hızlı gelişti. Kahvenin mucidi olmakla övünsek de Türkiye’de tüketimin artmasında dünyaca ünlü zincirlerin başrol oynadığı bir gerçek. Türk insanı klasik Türk kahvesi ve ‘neskafe’ dışındaki tatlarla 1999 yılında Türkiye 'ye giren Gloria Jean ’s Coffees sayesinde tanıştı. Ardından Kuveytli Shaya Grubu bünyesindeki Starbucks ve FinlandiyalI Robert’s Coffee pazara girdi. Sonra da diğer yabancı markalar sökün etti. Bunlara zamanla yerli girişimciler de katıldı. Örneğin Kahve Dünyası gibi ciddi rakipler çıktı. Son dönemde bazı yabancı markalar Türkiye pazarından çekilirken, bazılarının ise ortaklık yoluyla finansal yapılarını güçlendirdiği gözleniyor.
Bu tür mekanlar insanlar için kahve içmenin yanı sıra sosyalleşme ortamlarına da dönüştü. Konforlu ve sıcak bir ortam sunan kafeler buluşma, sohbet etme, kitap-gazete okuma yerleri haline geldi. Bilgisayarını alıp kahve zincirlerinin kablosuz internet hizmetinden yararlananların sayısı da epey fazla...
Ancak yabancı kahve markalarının öncülüğünde büyüyen bu pazarda artık kıran kırana bir rekabet yaşanıyor. Yerli markalarımız da bu işi öğrendi. İstanbul, İzmir, Konya, Ankara menşeli birçok yerli kahve markası şube açma yarışına girdiler. Pazardaki birçok marka franchise ya da bayilik sistemiyle yeni şubeler açacaklar. İşte yatırım şartları...
MCD CAFE
2013te McDonald’s’ın kahve zinciri McCafe yaklaşık 20 yıl önce Avustralya’da doğmuş bir konsept. ABD, Kosta Rika, Paraguay, Güney Afrika, El salvador, İspanya, Ukrayna, Kanada ve Malezya dahil 32 ülkede bin 300’den fazla restoranda faaliyet gösteriyor.
McCafe, Türkiye’de McD Cafe adıyla ilk şubelerini Sabiha Gökçen Havalimam’nda, Levent ve Torium da açtı. 2012 sonuna kadar 3 milyon dolarlık yatırımla 10 McD Cafe açılması hedefleniyor. 2013’te ise 30 yeni McD Cafe açılması planlanıyor.
McDonald’s Genel Müdürü Dilek Başarır “McD Cafe’deki kahveler yüzde 100 Arabica kahve çekirdeklerinden hazırlanıyor. Bu kahveler deneyimli ekipler tarafından kıvam, aroma ve sıcaklık den-gesi korunarak hazırlanıyor” diyor. 2012’nin sonuna kadar 10 McD Cafe açmayı hedefleyen şirket, 2013’de Türkiye geneline yayılmayı hedefliyor. McD Cafe’lerde espresso’dan cappuccino’ya, americano’dan çilekli smoothie’ye kadar birçok sıcak ve soğuk içeceğin yanında kek ve kurabiye seçenekleri de sunuluyor.
Telefon: 0212 336 34 63 Web: www.mcdonalds.com.tr
GÖNÜL KAHVESİ
Gönül Kahvesi Franchise Sorumlusu Nail Avşar, 2013’te 24 şube açmayı hedeflediklerini söylüyor. Son olarak İstanbul’da ki Güneşli Park AVM’de şube açan Gönül Kahvesi’nin halen 23 ilde 43 şubesi bulunuyor. Gönül Kahvesi, yatırımcıya hazır bir konsept sunuyor. Personel alımında yardımcı olan şirket, personel ve işletmeci eğitimi, reklam tanıtım operasyonel destekler, açılış ve organizasyon desteği de sunuyor.
Açılacak şubeler minimum 60 metrekare kapalı alana ve olabildiğince geniş bir teras ya da bahçeye sahip olmalı. Terassız ya da bahçesiz şube açılmıyor. Bir Gönül Kahvesi şubesi açmanın yatırım tutarı 400 bin TL + KDV. Gönül Kahvesi şubelerinde iş hacmine göre 5-15 personel çalışıyor. Şirket, kahveleri kendisi ithal ediyor. Çeşitli ülkelerden getirilen kahve çekirdekleri Gönül Kahvesi tarafından harmanlanarak orijinal tatlar yaratılıyor. Örneğin, dört ayrı çekirdekle harmanlanarak yapılan “Gönül Harmanı” Türk kahvesi, sakızlı, kakuleli, keçiboynuzlu, tarçmlı ve çikolatalı kahve gibi...
Telefon: 0216 688 8111
E-posta: gonulkahvesi@gonulkahvesi.com.tr
Web: gonulkahvesi.com.tr
LAVAZZA
İtalyan menşeli, 117 yıllık bir marka olan Lavazza, 2007’de Best İthalat’la yaptığı özel distribütörlük anlaşmasıyla Türkiye pazarına girdi. Halen Türkiye’de tümü franchise olan 24 mağazası var. Lavazza, yatırımcılara know-how’m yanı sıra kiralama, pazarlama, bölge seçimi, ekipman tedariği, eğitimli personel temini gibi destekler veriyor.
Bir Lavazza şubesi açmanın anahtar teslimi yatırım tutarı 137 bin euro. Buna franchise bedeli de dahil. Lavazza şubelerinin iç ve dış alan toplamının en az 150 metrekare olmasına dikkat ediliyor. Bu rakam baz alındığında yatırım tutarı metrekare başına yaklaşık 920 euro oluyor. Sürekli franchise ödemesi ise aylık cirodan yüzde 5 olarak belirlenmiş. Aylık şube cirosu ortalama 75 bin TL’yi bulan Lavazza’da net gelir ayda 15 bin TL olarak hesaplanıyor.
İletişim: 444 0 591
E-posta: franchise@lavazzaturkiye.com Web: lavazzaturkiye.com
Sertaç AKYÜZOL / Lavazza Türkiye CEO'su
"Yerel değerlere dikkat eden büyüyor"
Yabancı bir konsepti birebir kopyalayıp Türkiye'ye getiren markalar umduklarını bulamadı. Oysa çok yaygın ve güçlü global bir markayı yerel değerlerle harmanlayarak sunduğunuzda halkın nabzını yakalayabiliyorsunuz. Türk halkı geleneksel değerlerinden ödün vermeden yeniyi denemeye her zaman çok hevesli oluyor.
Türkiye'de kahve pazarında ön plana çıkmayı başarmış marka sayısı 10'un altında. Önümüzdeki dönemde markalar yeni kafeler açarak şube sayılarını artıracak. Toplam pazar hacmi için sağlıklı bir veri yok.2011 sonu itibariyle tüm kahve pazarının 50 bin tonluk satışla 500 milyon TL ciroya ulaştığını tahmin ediyoruz.Buna kahve makineleri dahil değil. Avrupa'da kişi başına ortalama yıllık 10 kilo kahve tüketiliyor. Bu rakam Türkiye'de henüz 1 kilodan az. Bu hesapla kişi başına yılda 140 fincan kahve tüketiyoruz. Ancak tutarın her geçen yıl hızla arttığı da bir gerçek. how’m yanı sıra kiralama, pazarlama, bölge seçimi, ekipman tedariği, eğitimli personel temini gibi destekler veriyor. Bir Lavazza şubesi açmanın anahtar teslimi yatırım tutarı 137 bin euro. Buna franchise bedeli de dahil. Lavazza şubelerinin iç ve dış alan toplamının en az 150 metrekare olmasına dikkat ediliyor. Bu rakam baz alındığında yatırım tutarı metrekare başına yaklaşık 920 euro oluyor. Sürekli franchise ödemesi ise aylık cirodan yüzde 5 olarak belirlenmiş. Aylık şube cirosu ortalama 75 bin TL’yi bulan Lavazza’da net gelir ayda 15 bin TL olarak hesaplanıyor.
İletişim: 444 0 591
E-posta: franchise@lavazzaturkiye.com Web: lavazzaturkiye.com
GLORIA JEAN'S COFFEES
Türkiye’deki ilk şubesini 1999’da açan AvustralyalI Gloria Jean’s Coffees, Türkiye distribütörü Reysaş Uluslararası Gıda İşletmeciliğiyle yollarını ayırarak Temmuz 2012’de Hacı Sayid’le master franchise anlaşması imzaladı. Gloria Jean’s Coffees, her yıl en az 20 kahve dükkanı açarak önümüzdeki 5 yılda 125 şubeye ulaşmayı hedefliyor. Gloria Jean’s Coffees franchise Sorumlusu Gülsin Hakman, “Bu yeni dönemde rakiplerle rekabet edebilecek, yenilenmiş bir fiyat politikası uygulayacağız. Masa servisinin yanı sıra self servis olacak. Menüdeki ürün alternatifleri artacak. Her yaşa hitap edebilecek çağın gereklerine uygun modern konsept tasarımıyla dekorasyonumuzu yenileyeceğiz” diyor.
Gloria Jean’s Coffees’in franchise bedeli 50 bin dolar + KDV. Reklam payı katılımı dahil sürekli franchise ödemesi ise ciro üzerinden yüzde 6. Gloria Jean’s Coffees şubelerin büyüklüğü 80-150 metrekare arasında değişiyor! inşaat ve dekorasyon masrafları metrekare başına bin 500-2 bin TL arasında değişiyor. Ekipman maliyeti ise 25 bin euro civarında. Mağaza açılış süresi 4-8 hatfa arasında değişiyor. Franchise alan girişimcilere bir hafta eğitim veriliyor.
Telefon: 0212 652 34 75 E-posta: gulsinhakman@gmail.com
CAFFE NERO
Caffe Nero, İtalyan stili premium bir kahve zinciri markası olarak 1997’de Londra'da Gerry Ford tarafından kurulmuş. İngiltere’deki ünlü Tatler dergisi tarafından “Milano’nun batısındaki en iyi espresso” yorumu yapılan Caffe Nero, müşterilerine espresso ve taze yiyecekler sunuyor. Caffe Nero, İngiltere dışındaki ilk şubesini 2007’de İstanbul Istinye Park AVM’de açtı. Şimdi ise 7’si havalimanlarında, 6’sı 1DO deniz otobüslerinde, 3’ü İDO iskelelerinde olmak üzere 28 şubesi bulunuyor. Bunların yanı sıra Ankara’da ve İzmir’de ikişer, Bursa ve Yalova’da birer şubesi bulunuyor. Ayda 1 milyona yakın müşteri ağırlayan Caffe Nero, önümüzdeki dönemde şube sayısını 56’ya çıkarmayı hedefliyor.
Telefon: 0212 329 75 00 E-posta: info@caffenero.com.tr Web: caffenero.com.tr
Ayşe AKBAL / Caffe Nero Türkiye Pazarlama Müdürü
"Yeni nesil kahveyi seviyor"
Ülkemizde kahve tüketimi henüz istenen noktada değil. Ancak yeni jenerasyon çok umut verici. Özellikle genç nesil kahveyi kahve kültürünü seviyor. Bunun en önemli nedeni de aslında kahvenin, yüzlerce yıldır Türkiye'de günlük hayatın ve kültürün önemli bir parçası olması. O kadar ki Türkiye, benzersiz bir kahve içeceğine
kendi adını vermiş durumda. Sosyal hayatta bundan payını almış. Kahve, dost sohbetlerinin vazgeçilmez içeceği olmuş, üzerine fallar bakılmış. Dahası,"kahvehane" adını taşıyan Türk usulü kafelerimiz olmuş. Ancak bu kültürün zaman içinde değişime uğradığını görüyoruz. Halkımız, özellikle de gençlerimiz artık yeni lezzetler, yeni sosyalleşme mekanları arayışı içinde. Kahvenin bu lezzetlerin başında gelmesini, zaten kültürel bir değer olduğundan çok doğal buluyorum. Biz de yabancı bir kahve markası olarak buradaki duruşumuzu, yerel kahve kültürünü koruyarak yenilikler katmak şeklinde belirledik.
COFFEE CORNER
Pizza House’un kahve markası Coffee Corner’in şube sayısı 16’ya ulaştı. Bunların tamamı franchising sistemiyle açıldı. Son olarak İstanbul, Edirne, Bodrum ve Uzunköprü’de 4 franchise anlaşması imzalayan Coffee Corner, yıl sonuna kadar buralarda da şubeler açacak. Coffee Corner Franchise Sorumlusu Bilgin 2013’te 15 yeni şube açmayı hedeflediklerini söylüyor. Coffee Corner’in franchise giriş bedeli 5 bin dolar. İşletme sermayesi ise 70-175 bin dolar arasında değişiyor. Eğer anahtar teslimi bir Coffee Corner şubesi almak istiyorsanız franchise bedeli ödemiyorsunuz. Anahtar teslimi şubelerin metrekare maliyeti ise 700-800 dolar arasında değişiyor.
Coffee Corner, müşterilerine geleneksel Amerikan kahve çe-şitlerinin yanı sıra farklı aromalı kahveler, değişik milkshake çeşitleri, Türk kahvesi çeşitleri, soğuk kahveler, frappe, smoot- hise gibi çok geniş içecek yelpazesi ile kek ve pasta çeşitleri de sunuluyor.
Telefon: 0212 275 77 66 E-posta: info@coffecorner.com.tr Web: coffeecorner.com.tr
"Türk kahvesinin itibarını geri kazandıracağız"
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç’un eşi Caroline Koç, “Selamlique İstanbul” markasıyla kahve pazarında emin adımlarla büyüyor. Daha önce ev tekstili alanında faaliyet gösteren “Haremlique” mağazalarında corner şeklinde Türk kahvesi satılıyordu. Şimdi Selamlique ayrı bir marka olarak konumlandırıldı ve şubeleşmeye başladı. Caroline Koç ile Selamlique İstanbul’u ve büyüme planlarını konuştuk...
Selamlique ilk mağazasını nerede vene zaman açtı?
Selamlique aslında 2011 yılından bu yana kardeş şirketimiz Haremlique mağazalarında corner şeklinde hizmet veriyordu. Yani ev tekstili mağazamızın bir köşesinde Selamlique markasıyla Türk kahveleri satılıyordu.
Bu ürünler yoğun ilgi görünce “Selamlique İstanbul” markası altında yeniden tanımladık. Artık ayrı bir markaya ve ayrı bir firmaya kavuşan Selamlique ürünleri Beymen, Harvey Nichols, D&R ve Londra’daki Harrods mağazalarında satılmaya başladı, ilk konsept mağazamızı ise Aralık 2011’de İstanbul Levent’te açtık.
Beyrut şubenizi ne zaman açtınız? Bu şube size mi ait yoksa franchising sistemiyle mi açıldı?
Selamlique Beyrut geçen ay faaliyete başladı. Ancak resmi açılışım henüz yapmadık. Bu mağaza aynı zamanda Haremlique’m master franchisee’si olan Beyrutlu bir aile tarafından franchise alınarak açıldı.
Önümüzdeki 5 yılda yurtdışında ve yurtiçinde kaç mağaza açmayı hedefliyorsunuz? Bu mağazaların kaçı franchise olacak?
Ülke içinde 3, ülke dışında ise minimum 6 mağaza daha açmayı planlıyoruz. Bunlardan yurtdışmdakiler franchise olacak. Yurtiçindekilerinse ikisini biz açacağız. Haremlique mağazalarının içinde corner olarak da yer almaya devam edeceğiz. Böyle bakıldığında yurtiçindeki mağaza sayımız 5 yıl içinde 12’ye ulaşmış olacak.
Yurtdışında hangi ülkelerde mağazalar açmayı hedefliyorsunuz? Yurtdışı mağazalar için franchise isim
hakkı bedeli ne kadar?
Bu yıl Dubai ve Erbil mağazaları franchise olarak hizmete girmiş olacak. Devamında Abu Dabi, Katar, Suudi Arabistan ve Kuveyt mağazalarının bir yıl içinde açılması planlanıyor. Bunların yanı sıra Avrupa ve ABD için de planlarımız var.Selamlique’i dünyada Türk kahvecinin tercih edilirliğini artırarak, itibarını geri alma vizyonuyla kurduk. İkinci yılımızı doldurmak üzereyiz. Geldiğimiz noktaya baktığımda vizyonumuz doğrultusunda ilerlediğimizi görüyorum. Ülkemizin bu türden markalara şiddetle ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
Selamlique'in yatırım şartları hakkında bilgi verir misiniz?
Biz franchise verirken peşin bedel almak yerine mağaza açmak için gerekli masrafların tamamını alan kişiye ödetiyor ve yıllık cirosundan bir yüzdeyi sürekli franchise ödemesi olarak alıyoruz. Bu bedel de yüzde 4.
Selamlique mağaza konsepti ve ürün grupları hakkında bilgi verir misiniz?
Selamlique üç ana ürün grubuna sahip.Bunlar Türk kahveleri, şekerlemeler ve Türk kahvesi aksesuarları şeklinde sıralanıyor. Türk Kahveleri, geleneksel, okkalı, çikolatalı, kakuleli, tarçınlı ve damla sakızlı olmak üzere 6 çeşit. Bu kahvelerin tek pişirimlik poşetleri de var. Şekerlemeler tamamı bademli olan güllü, tarçınlı ve damlasakızlı lokumlar ile delicacy adını verdiğimiz arduazlardan oluşuyor. Arduazlarımız 11 çeşit. Aksesuarlarsa özel tasarımlı gümüş ve porselen fincan, cezve, kaşık ve mumlardan oluşuyor. Hediyelik ürün olarak özel kutularda satışa sunuluyor.
Kahveleri nerelerden tedarik ediyorsunuz?
Kahveleri, İzmir Organize Sanayi Bölgesi’ndeki üretim tesislerimizde kendimiz çeşitlendiriyoruz. Kahve yapımının temel girdisi olan kavrulmamış kahve çekirdekleri Brezilya’dan temin ediliyor. Kullandığımız çekirdekler özenle seçilmiş arabika cinsi kaliteli çekirdeklerden oluşuyor. Bu çekirdekler hem daha lezzetli oluyor hem de yüksek kafein içermiyor.
KAHVE DEPOSU
2013'te 20 şube açarak İstanbul merkezli Kahve Deposu, ilk şubesini 2009 yılında İstanbul Güngören’deki Kale center Alışveriş Merkezi’nde (AVM) açtı. Şimdi 5’i İstanbul’da, 4’ü Mardin-Midyat, Niğde, Samsun ve Aksaray’da olmak üzere 9 şubesi bulunuyor. Türkiye genelinden gelecek tüm franchise taleplerini değerlendireceklerini belirten Kahve De-posu Franchise Sorumlusu Ümit Kökel, yeni açılacak şubeler için
Anadolu şehirlerine ağırlık vereceklerini söylü- JK yor. Ancak sııkct. İstanbul'da bulunmadığı semtlerde de şube açacak.
Bir Kahve Deposu şubesi açmak için 250-300 metrekare büyüklüğünde bir işyeri gerekiyor.Franchise giriş bedeli 20 bin dolar. Sürekli franchise ödemesi ise yüzde 2 olarak belirlenmiş. Kökel, 200 metrekarelik bir Kahve Deposu’nun anahtar teslimi toplam yatırım tutarının 200-220 bin TL arasında değiştiğini söylüyor.
Telefon: 0212 486 27 58 E-posta: kahvedeposu@hotmail.com Web: kahvedeposu.com.tr
KAHVE MANİA
2009’da kurulan Kahve Mania’nın halen 23 şubesi var. Bunların 7’si İzmir’de, 13’ü İstanbul’da. Manisa Salihli, Malatya ve Afyon’da da birer şube hizmet veriyor. Bütün şubeler franchising sistemiyle açılmış. Kahve Mania, önümüzdeki yıl 26 şube daha açmayı hedefliyor. Franchise giriş bedeli 20 bin dolar. Ortalama işletme sermayesi ise metrekare başına bin 300 TL. Bir Kahve Mania şubesi açmak için en az 100 metrekarelik kapalı alan ve 50 metrekarelik bahçe gerekiyor. Şirket franchise alan yatırımcılara kafe açılış hazırlıklarından pazarlamaya, reklamdan personel teminine birçok konuda destek oluyor.
Telefon: 0232 422 19 32 E-posta: info@kahvemania.com Web: kahvemania.com
KAHVE DURAĞI
İzmir merkezli Kahve Durağı. Fılıpınler’de şube açarak yerli kahve markaları arasında fark yarattı. İstanbul’daki bir fuarda Kahve Durağı standını ziyaret eden Filipinli yatırımcıyla master franchise anlaşması yaptıklarını anlatan Kahve Durağı Franchise Sorumlusu Süleyman Tirit, yurtdışında yeni şubeler açmayı hedeflediklerini söylüyor. Kahve Durağı’nda satılan ürünler tek bir merkezde üretiliyor ve satışa hazır olarak şubelere gönderiliyor. Şirket yetkilileri, bu sayede işletmelere kısa sürede ve küçük alanlarda kahve hazırlama imkanı sağladıklarını düşünüyor.
Kahve Durağı’nın halen İzmir, Samsun, Ankara, Denizli, Yalova ve Adana’da 12 şubesi bulunuyor. Bir hafta sonra Çorlu’da yeni bir şube açılacak. Ayrıca İstanbul Büyükçekmece ve Diyarbakır’da iki yeni şubenin hazırlıkları sürüyor. Şirket, önümüzdeki 5 yılda şube sayısını 50’ye çıkarmayı hedefliyor. Kahve Durağı, yeni açacağı şubeler için en az 80 metrekare kapalı, 30 metrekare de açık alana sa-hip mekanları tercih ediyor. Franchise giriş bedeli olarak 25 bin dolar talep ediliyor. Yatırım maliyeti ise işyeri büyüklüğüne göre değişiyor. Ortalama işletme sermayesi için 200 bin TL’ye ihtiyaç var. Sürekli franchise ödemesi ise yüzde 3 olarak belirlenmiş.
Telefon: 0232 2618186 E-posta: ınfo@kahveduragı.com.tr Web: kahveduragi.com.tr
KAHVECİ HACIBABA
Ankara merkezli Kahveci Flacıbaba, 2003 yılında kurulmuş. Türk kahvesini eski usulde kumda pişirmesiyle tanınıyor. Kahveler özel olarak geliştirilen ocaklarda ve kum üzerinde pişiriliyor. Şirketin menüsünde aramalısından soğuk kahveye birçok seçenek var. Kahveci Hacıbaba’nm 6 şubesi var. Şirket, 2013’te 3’ü franchise olmak üzere 11 şube açmayı planlıyor. Franchise giriş bedeli 30 bin dolar. Ortalama işletme sermayesi 200-300 bin dolar arasında değişiyor. Reklam katılım payı yüzde 2, sürekli franchise ödemesi ise yüzde 5 olarak belirlenmiş. İşyeri büyüklüğü 75-100 metrekare arasında değişiyor. Kahvece Hacıba- ba’mn kafe konsepti dışında, kafe-restoran konsepti de var. Bu tarz şubelerin büyüklüğü ise 180-250 metrekare arasında değişiyor.
Telefon: 0312 802 00 02 E-posta: info@kahvecihacibaba.com Web: kahvecihacibaba.com
KAHVE DİYARI
Kahve Diyarı, ilk şubesini 2005’te İzmir’de açmıştı. Şimdi ise İzmir, Ankara, Antakya, Aydın, Diyarbakır, Eskişehir, İstanbul, Mardin, Manisa, Muğla, Bandırma ve Sakarya’da toplam 88 şubeyle hizmet veriyor. Şirket, yurtdışındaki ilk mağazasını ise Irak Erbil’deki Majidi Mail’da açtı. Kahve Diyarı markası Emrullah İşlek’ten devir alınmıştır.
Yeni yönetim Abdurrahman YILMAZ(yönetim kurulu başkanı) ve İsmail KESKİNOĞLU(yönetim kurulu üyesi) ‘ndan oluşmaktadır.
KAHVEGENE
Kahvegene, çiğköfteci Komagene tarafından 2011’de kurul¬du. Kahvegene’nin l’i franchise diğeri kendilerine ait olmak üzere 2 şubesi var. 2013’te 20’si franchise olmak üzere 30 şube açılması hedefleniyor. Kahvegene’nin franchise giriş bedeli 50 bin TL. Ortalama işletme sermayesi 150-200 bin TL arasında değişiyor. Reklam katılım payı yüzde 2, sürekli franchise ödemesi ise yüzde 5 olarak. Kahvegene, ziyaretçi sayısının yüksek olduğu AVM’lerde ve yaya trafiğinin yoğun olduğu caddelerde şubeler açıyor. Bu şubelerde dünya kahvelerinin yanı sıra Osmanlı mutfağının kahve ve bitki çayları müşterilerinin beğenisine sunuluyor.
Telefon: 0216 367 97 00
E-posta: bilgi@kahvegene.com
Web: kahvegene.com
NEŞVE ÇAY KAHVE EVİ
Kayseri merkezli Neşve Evi’nin çay ve kahve menüsü hayli zengin. 4 yıl önce kurulan şirket, franchising sistemiyle yeni şubeler açıyor. Neşve Çay-Kahve Evi, potansiyel gördüğü tüm illerde şube açmayı hedefliyor.
Neşve Çay-Kahve Evi için 100-120 metrekarelik kapalı alan, 50-60 metrekarelik de bahçe ya da teras gerekiyor. Yatırım tutarı mekanın büyüklüğüne göre değişiyor. Teminat gösterilmesi halinde yatırım tutarının belirli bir kısmı taksitle ödenebiliyor. Şirket, kahve çekirdeklerini yeşil olarak ithal ediyor, şubelerden gelen talebe göre kavurup her hafta taze bir şekilde onlara gönderiyor.
Telefon: 0352 223 80 10 E-posta: info@nesve.com Web: nesve.com
DANTE COFFEE
Asya’nın en büyük kahve zincirlerinden Tayvan merkezli Dante Coffe Türkiye, Mısır ve Libya'da master franchise arıyor. Şirket, aynı zamanda ortak yatırım tekliflerine de açık.
Telefon: 00 886 2 273 65138 E-posta: nancy@dante.com.tw Web: dante.cw
PARA