Dekorasyon

Kale Grubu Stevie Awards’tan 3 ödül aldı!

Kale Grubu, dünyanın en saygın iş ödüllerinden Stevie Awards’ta, 3 ayrı kategoride altın, gümüş ve bronz ödüllerine layık görüldü. 50’den fazla ülkeden 3 bini aşkın başvurunun değerlendirildi...



Kale Grubu, dünyanın en saygın iş ödüllerinden Stevie Awards’ta, 3 ayrı kategoride altın, gümüş ve bronz ödüllerine layık görüldü. 50’den fazla ülkeden 3 bini aşkın başvurunun değerlendirildiği Stevie Awards’ta finale kalan Kale Grubu, “Saraylı” koleksiyonu ile “Yılın Pazarlama Kampanyası” kategorisinde altın, “Kale Katalog” teknolojisi ile “Entegre Mobil Deneyimleri” kategorisinde gümüş, “Kadın Usta” projesiyle de “Avrupa’da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi” kategorisinde bronz Stevie ödüllerinin sahibi oldu.


Dünya çapında şirket ve organizasyonların farklı kategorilerde yarıştığı “Stevie - International Business Awards”a bu yıl 50’den fazla ülkeden 3 bin 300 başvuru yapıldı. Uluslararası şirket ve organizasyonların yıl içinde gösterdikleri performans ve sosyal hayata yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendirildiği program kapsamında, 3 ay süren inceleme sonucu finale kalmayı başaran Kale Grubu, finalde de jüri kararıyla, “Yapı Malzemeleri - Yılın Pazarlama Kampanyası”, “Bilgi Teknolojileri - Entegre Mobil Deneyimleri” ve “Şirket / Organizasyon - Avrupa’da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi” kategorilerinde altın, gümüş ve bronz ödülleri almaya hak kazandı.


Kale Grubu’nun, binlerce şirket ve organizasyonu geride bırakarak, ‘Saraylı’ koleksiyonu ile altın, ‘Kale Katalog’ teknolojisi ile gümüş ve ‘Kadın Usta’ projesi ile bronz Stevie ödüllerini kazandığını belirten Kale Grubu Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı İhsan Karagöz, “Tüketicilerin tercihlerinden yola çıkarak geliştirdiğimiz Çanakkale Seramik ‘Saraylı’ koleksiyonu ile büyük başarı kazandık. ‘Saraylı’ satış noktalarında serinin ismiyle aranan bir ürün oldu. 25 kilograma varan ağırlıktaki basılı kataloğu, Ipad ve Android tabletlere sığdırmayı başarıp sektörde ilklere imza attığımız online ‘Kale Katalog’ teknolojisiyle de tüketici ve profesyoneller için sınırsız seçenekler oluşturduk” dedi. 



“Avrupa’da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Programı” kategorisinde layık görüldükleri ödülün kendileri için ayrı bir önemi olduğunu vurgulayan İhsan Karagöz, “Kadın Usta projesi ile inşaat sektöründe ilk defa kadın istihdamına yönelik faaliyet başlatan Dr. İbrahim Bodur Kaleseramik Eğitim, Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı (KSV) çatısı altında kadınlara kendi alanında sertifikalı usta olma avantajı sağlıyoruz. Maddi imkanları olmayan kadınlara umut ışığı olan projemizle; 25’i geçen yıl olmak üzere toplam 50’ye yakın kadın usta, AB kriterlerine uygun ve nitelikli işgücüne sahip olarak, yurtiçi ve yurtdışında zanaatlarını icra edecek düzeyde yetişti. İlk olarak Ankara’da başlattığımız Kadın Usta projesini Türkiye'nin her bölgesinde yürütmeyi hedefliyoruz. Yenilikçi ürünlerimiz ve modern uygulamalarımızın yanı sıra sosyal sorumluluk alanında attığımız önemli adımların, uluslararası platformda ödüllendirilmesinden dolayı gururluyuz” diye konuştu. 


Yunanca’da “taçlandırma” anlamına gelen, “yönetim, şirket-organizasyon, pazarlama, halkla ilişkiler, müşteri ilişkileri, insan kaynakları, yeni ürünler, IT ve web site” kategorilerinde verilen “Stevie” ödülleri, 14 Ekim’de İspanya’nın Barselona kentinde düzenlenecek gala gecesinde sahiplerini bulacak.