Konut

Kale'den yeni koleksiyon: Cube&Dot

Kale Grubu, Cube&Dot Koleksiyonu ile seramik, vitrifiye ve banyo mobilyalarında uyumlu tasarımlarla kolaylık sunuyor

Kale Grubu, tüketicilerine sunduğu bütünsel banyo çözümlerini, alışıldık tasarımlardan her yönüyle çok farklı, bireyin sunulmuş olanla sınırlı kalmadığı, kendini özgürce ifade edebileceği bir koleksiyon olan Cube&Dot ile sürdürüyor. Genç tasarımcı Tamer Nakışçı imzasıyla hayat bulan Cube&Dot Koleksiyonu ile Kale Grubu, seramik, vitrifiye ve banyo mobilyalarında uyumlu tasarımlarla kolaylık sunarken, nihai kullanıcıları da kendi tasarımlarını oluşturmaya davet ediyor. 

Kale Grubu, banyolarda bütünsel çözümleri destekleyen “Yapıda Uyum Stratejisi” çerçevesinde yeni ve özgün bir tasarım anlayışını simgeleyen Cube&Dot Koleksiyonu'nu tüketicilerle tanıştırmaya hazırlanıyor. Günümüz biçim anlayışına yeni bir yorum getiren Cube&Dot Koleksiyonu ile Kale Grubu, tüketicilere seramik, vitrifiye ve banyo mobilyalarından oluşan bir “tasarım platformu” sunuyor. Genç tasarımcı Tamer Nakışçı'nın imzasıyla hayat bulan koleksiyon, Kale Grubu'nun yeni tasarım anlayışının örneği olarak; estetik, işlevsel, eğlenceli, trendi yakalayan, özgün, çözüm odaklı ve ulaşılabilir tasarımı simgeliyor.

Banyolarda uyumlu tasarımı vaad eden koleksiyon aracılığıyla Kale Grubu, tasarımı, nihai tüketicinin kendi zevkiyle ve tercihleriyle yönlendirmesine imkân verecek kadar içselleştiriyor. Cube ve Dot Koleksiyonu, bu etkileşimi dijital ortama da taşıyarak bir ilke imza atıyor ve kullanıcılara www.cubeanddot.com internet adresi üzerinden kendi mekânlarını tasarlayabilecekleri bir araç sunuyor.

KALE'DEN EZBER BOZAN TASARIM ANLAYIŞI

Kale Grubu markaları olarak yıllardan bu yana oluşturulan tasarım geleneğiyle yenilikçi olmayı hedefleyerek tüketicilerine seçerken, uygularken, kullanırken kolaylık sağlayan uyumlu tasarım ve hizmetler sunmaya odaklandıklarını belirten Kaleseramik Pazarlama Müdürü Burak Orhun, tüketicilere kendi hayal güçleri doğrultusunda şekillendirebilecekleri bir araç sunduklarını iletti.

Cube&Dot Koleksiyonu'nun tüketiciyi tasarım sürecine dâhil ettiğini vurgulayan Orhun, “Bu yeni koleksiyonumuzla hem seramik, vitrifiye ve banyo mobilyaları ile birbirini tamamlayan bir banyo çözümü sunuyoruz hem de bu ürünlerle birlikte yaşayacak tüketicileri tasarımına dâhil olmaya davet ediyoruz” dedi.

Tasarım sürecinde Kale Grubu ile bütünsel bir anlayış içerisinde hareket ettiğine işaret eden Cube&Dot Koleksiyonu'nun tasarımcısı Tamer Nakışçı, “Tasarımın ruhunu bütün banyoya yansıtan seramik, vitfiye ve banyo mobilyası tasarımları gerçekleştirdik” dedi. Nakışçı, koleksiyonda yalınlığı korurken, hem tasarım, hem de üretim teknolojileri açısından sınırları zorlayan, akılcı ve çarpıcı çözümler ve detaylar kullanıldığının altını çizdi.

“Cube&Dot Koleksiyonu ile amacımız sadece banyo ve seramik dünyasında yeni bir şeyler söylemek değil, bu ürünü kullanacak olan mimarların ve son kullanıcıların neler söyleyeceklerini, onların elinde bu ürünün nasıl şekillendiğini, yaratıcılıklarının onları nerelere götürdüğünü görmek” ifadesini kullanan Nakışçı, ürünün tasarım ve üretim sürecinden sonra serüveninin insanlarla birlikte gelişmeye devam edeceğine dikkat çekti.

Tasarım kariyerine 2004 yılında Milano'da FIAT'ın konsept tasarım laboratuarında adım atan Tamer Nakışçı, 2005 yılında Nokia için tasarladığı şekil değiştirebilen telefon “888” ile ilk uluslararası ödülü olan Nokia Benelux Design Awards'ı kazandı. Avrupa Birliği tarafından belirlenen “Avrupa'nın yaratıcı geleceğini şekillendirecek 100 genç yetenek” arasına giren Nakışçı, 2009 Avrupa Yenilikçilik ve Yaratıcılık yılı kapsamında Brüksel'de düzenlenen Yaratıcılık Forumu'nda İstanbul'u temsil etti. Tasarımda yenilikçi ve kalıcı çözümler getirebilmek için öncelikle geleceğe dair güçlü bir kişisel vizyona sahip olmak gerektiğine inanan Nakışçı'nın “yenilikçi, duygusal ve futuristik” olarak tanımlanabilecek fikir ve hayalleri, çarpıcı biçimlerde tasarımlarına yansıyor. Tamer Nakışçı, çalışmalarını 2006 yılında İstanbul'da kurduğu stüdyosunda sürdürüyor.