Sektörel

Kaleseramik, teknoloji ve tasarım ürünlerine odaklandı!

Çanakkale Seramik, Kalebodur ve Kale’nin yanı sıra Edilcoughi ve Edilgres markalarıyla, uluslararası seramik pazarının en önemli oyuncularından biri haline gelen Kaleseramik; teknoloji ve tasarım odaklı ürünleri ile UNICERA’da fark yarattı.

Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Bahadır Kayan, “Avrupa’da 3’üncü, dünyada ise 12’nci sırada yer alan Kaleseramik, farklı yaşam tarzlarına özel tasarımlarıyla birlikte, trendleri belirleyen çevreci ürün ve uygulamalarla ilklere imza atmaya devam ediyor” dedi.


Yapı sektörünün lider markalarını bünyesinde barındıran Kaleseramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirilen UNICERA 27. Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda 750 metrekarelik görkemli standıyla yer aldı. Kaleseramik’in marka kimlikleri doğrultusunda, minimal sunum konseptiyle tasarlanan stant, İtalyan Mimar Paolo Cesaretti ve Kaleseramik Konsept Tasarım Ekibi’nin ortak çalışması ile hazırlandı. 


Yaşam tarzlarına göre özel alanlar

Seramikten vitrifiyeye, banyo dolaplarından armatür ve duş sistemlerine kadar çok geniş bir yelpazede üretim yapan Kaleseramik’in yeni ürünleri, fuarda “İlhamımız İnsan” konseptiyle sergilendı. Stantta oluşturulan rahat dolaşım alanları sayesinde, en yeni ürün ve serilerin alternatif kullanım alanlarından örneklere yer verildi. Yaşam tarzları dikkate alınarak, ‘Moda tutkunu’, ‘Aile’, ‘Yönetici’, ‘Çevreci’, ‘Tasarımcı’ ve ‘Sanatsever’ kategorileriyle özel alanların oluşturulduğu stantta, tüketicilerin farklı ihtiyaçlarına yönelik estetik çözümler sunuldu. 


Kaleseramik olarak rafine zevklere hitap ediyoruz

UNICERA’da seramik ile birlikte en yeni banyo tasarımlarını tüketicilerle buluşturduklarını vurgulayan Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Bahadır Kayan, “Kaleseramik olarak, her biri alanında lider olan markalarımızın özgün tasarımlarıyla rafine zevklere hitap ediyoruz. Kullanıcıların beklentileri doğrultusunda geliştirdiğimiz ürünlerle büyük ilgi gören Çanakkale Seramik, mimari tasarımlara yeni bir boyut kazandıran Kalebodur, banyoda geçirilen zamanı daha konforlu ve keyifli hale getiren Kale, tasarımlarında İtalyan dokunuşunu yansıtan prestijli markalarımız Edilcuoghi ve Edilgres ile fuarın yenilikçi yüzü olduk. Ayrıca Almanya’nın önde gelen armatür markası Hansa’nın Türkiye’deki iş ortağı olarak, en gelişmiş tasarım ve su sistemlerini de fuarda kullanıcılarla buluşturduk” dedi. 


‘Seramik Parke’nin en güzel örneklerini dünyaya sunuyoruz

Son yıllarda doğal ahşap görünümlü ürün trendinin dünya genelinde yayıldığına dikkat çeken Bahadır Kayan, “Kaleseramik olarak, inovatif ürünlerimizle konumumuzu güçlendirip, bu eğilimin en güzel örnekleriyle oluşturduğumuz ‘Seramik Parke’ ürün grubunu, dünya pazarına sunuyoruz. Dijital teknolojiyle ürettiğimiz Çanakkale Seramik markalı doğal ahşap görünümlü seramiklerin, konutlardaki kullanımının daha da artacağına inanıyoruz. Banyodan mutfağa, salondan yatak odasına kadar evin her yerinde kullanılabilen bu seramikler, dayanıklı ve uzun ömürlü olmasının yanında, kolay temizlenebilen hijyenik yapısıyla öne çıkıyor” diye konuştu. 



Kale’den ‘Smart’ felsefesi ile akılcı çözümler 

Kaleseramik olarak, ürün sunmaktan çok, yeni çözümler ve mekanlar oluşturmayı hedeflediklerini vurgulayan Bahadır Kayan, şöyle konuştu: “Kale markası altında ‘Smart’ felsefesi ile tasarladığımız, tasarrufa yönelik, çevreci ürünlerle tüketicilere ve iş ortaklarımıza dost çözümler sunuyoruz. ‘Smart’ yaklaşımımızla, Yapı-Endüstri Merkezi tarafından verilen ve ‘Türk yapı sektörünün Oscar’ı olarak ifade edilen önemli bir ödülü; ‘Altın Çekül’ü kazandık. Ayrıca düşük su tüketiminde devrim yaratan klozetimiz Kale Aquasmart ile İstanbul Sanayi Odası’nın düzenlediği ‘Çevre ve Enerji Ödülleri’nde ‘Çevre Dostu Uygulama Kategorisi’nde ikincilik ödülünü aldık.” 



Ödüllü program ‘Kale 360’ın yeni versiyonu da fuarda 

Geçen yıl sektör bazında dünyada bir ilke imza atılarak hizmete sokulan ‘Kale 360’ programının yeni versiyonu da, ilk kez UNICERA’da tüketicinin kullanımına sunuldu. Tüketicilerin hayatını kolaylaştıran ‘Kale 360’ın yeni versiyonunda, banyosunun planını çok daha kolay bir şekilde oluşturabilen kullanıcılar, binlerce Çanakkale Seramik ve Kalebodur markalı ürün arasından seçim yapabiliyor, beğendiği ürünleri kolayca planına ekleyebiliyor ve sonrasında banyosunu gerçek haliyle görüntüleyebiliyor.


Herkes için yepyeni bir tasarım deneyimi

2014’te dünyanın en saygın iş ödüllerinden ‘Stevie Awards’ta, ‘Gümüş Stevie’ ödülüne layık görülen ‘Kale 360’ programı, mobil, tablet ve tüm web erişim cihazlarında rahatlıkla kullanılabiliyor. ‘Kale 360’ın yeni versiyonuyla, isteyen herkes kendi banyosunu çok daha kolay ve gerçeğe yakın görüntüler eşliğinde tasarlama imkanı buluyor. Kullanıcılar, hayal ettikleri ürünü bilgisayarından 3 boyutlu ve hareketli olarak görüyor, planı istediği gibi döndürebiliyor, tuşlarla sağa sola hareket ederek banyonun içinde gezebiliyor. Beğendiği banyoyu tek tıklamayla hesaplatabilen kullanıcılar, kendilerine en yakın Kale satış noktasından online olarak teklif isteyebiliyor. 



“Gözlüğü tak, kendini banyonun içinde hisset”

Kaleseramik’in fuarda ziyaretçilere sunduğu bir diğer yenilik de, “Gözlüğü tak, kendini banyonun içinde hisset” uygulaması oldu. Bu uygulama için, sadece gözlükle izlenebilecek dört kişisel mekan hazırlandı. Kaleseramik, bu sistemle de tüketicinin tasarımda etkili olduğu bir alan yaratıyor. Tüketici, gözlüğü taktığında adeta bir banyonun içinde dolaştığını hissedip; sağa, sola, karşıya bakarak mekanın her yerini rahatlıkla görüp inceleyebiliyor.