Kent Haberleri

Kanal İstanbul projesine Panama'dan destek!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak." dedi.


Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak." dedi.


Arslan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kanal İstanbul projesinde Panama Hükümeti'nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti.


Panama ile Türkiye arasında, seyir kanallarının inşası ve yönetimi konularında idari ve teknik uzmanlığın paylaşımı için iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran'da Panama'nın başkenti Panama City'de imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti:


"İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden olan Panama’nın, İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.


 Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak, ancak Panama Kanalı'ndaki deneyimler son derece önemli ve biz o deneyimlerden mümkün olduğu kadar çok faydalanarak en iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız."


- "Panama Kanalı dünyanın en büyük projeleri arasında"


Arslan, Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi'nin koordinasyonu altında ilgili kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinden oluşan bir çalışma grubuyla görüşmelerde bulunduklarını belirterek, "Dünyanın en büyük kanal projelerinden birini başarıyla gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi ile iş birliği platformu kurarak, Kanal İstanbul projesinde deneyimlerinden yararlanmayı planlıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.


Söz konusu görüşmelerde önemli bilgiler edindiklerine dikkati çeken Arslan, kurulacak platformun projenin daha hızlı ve güvenli ilerlemesini sağlayacağını dile getirdi. 


- "Kanal İstanbul'la İstanbul Boğazı daha güvenli olacak"


Bakan Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi.


Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, "Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek ve Boğaz’ın güvenliği de sağlanmış olacak." ifadelerini kullandı. 


 


AA



Haber Hürriyet Gazetesi'nde şöyle yer aldı;


ULAŞTIRMA, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak" dedi.


Arslan, Kanal İstanbul projesinde Panama Hükümeti'nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti.


GEMİ TRAFİĞİ RAHATLAR


Panama ile Türkiye arasında, seyir kanallarının inşası ve yönetimi konularında idari ve teknik uzmanlığın paylaşımı için iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran'da Panama'nın başkenti Panama City'de imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti: "İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden Panama’nın, İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.


Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak ancak Panama Kanalı'ndaki deneyimler son derece önemli ve biz o deneyimlerden faydalanarak en iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız."


EN BÜYÜKLERDEN


Arslan, Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi'nin koordinasyonu altında ilgili kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinden oluşan bir çalışma grubuyla görüşmelerde bulunduklarını belirterek, "Dünyanın en büyük kanal projelerinden birini başarıyla gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi ile iş birliği platformu kurarak, Kanal İstanbul projesinde deneyimlerinden yararlanmayı planlıyoruz" değerlendirmesinde bulundu. Söz konusu görüşmelerde önemli bilgiler edindiklerine dikkati çeken Arslan, kurulacak platformun projenin daha hızlı ve güvenli ilerlemesini sağlayacağını dile getirdi.


İSTANBUL BOĞAZI DAHA GÜVENLİ OLACAK


BAKAN Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi. Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, “Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek ve Boğaz’ın güvenliği de sağlanmış olacak” ifadelerini kullandı.


 Hürriyet


Haber Milliyet Gazetesi'nde şöyle yer aldı;


Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, “İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak” dedi. 

Arslan, AA’ya yaptığı açıklamada, Kanal İstanbul projesinde Panama Hükümeti’nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti.



Panama ile Türkiye arasında, seyir kanallarının inşası ve yönetimi konularında idari ve teknik uzmanlığın paylaşımı için iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran’da Panama’nın başkenti Panama City’de imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti:


“İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden olan Panama’nın, İstanbul Boğazı’ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.


‘Daha güvenli ilerleyecek’


Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak, ancak Panama Kanalı’ndaki deneyimler son  derece önemli ve biz o deneyimlerden mümkün olduğu kadar çok faydalanarak en  iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız.”


Arslan, Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi’nin koordinasyonu altında ilgili kurum ve kuruluşlarının  temsilcilerinden oluşan bir çalışma grubuyla görüşmelerde bulunduklarını belirterek, “Dünyanın en büyük kanal projelerinden birini başarıyla gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi ile iş birliği platformu kurarak, Kanal İstanbul projesinde deneyimlerinden yararlanmayı planlıyoruz” değerlendirmesinde  bulundu.


Söz konusu görüşmelerde önemli bilgiler edindiklerine dikkati çeken Arslan, kurulacak platformun projenin daha hızlı ve güvenli ilerlemesini sağlayacağını dile getirdi.


Genişliği  500 metre


Bakan Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi.


Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, “Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek ve Boğaz’ın güvenliği de sağlanmış olacak” dedi.


Milliyet


Haber Akşam Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...


Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak." dedi.

Arslan, yaptığı açıklamada, Kanal İstanbul projesinde Panama Hükümeti'nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti.
 
Panama ile Türkiye arasında, seyir kanallarının inşası ve yönetimi konularında idari ve teknik uzmanlığın paylaşımı için iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran'da Panama'nın başkenti Panama City'de imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti:
 
"İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden olan Panama’nın, İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.
 
Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak, ancak Panama Kanalı'ndaki deneyimler son derece önemli ve biz o deneyimlerden mümkün olduğu kadar çok faydalanarak en iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız."
 
"Kanal İstanbul'la İstanbul Boğazı daha güvenli olacak"
Bakan Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi.
 
Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, "Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek ve Boğaz’ın güvenliği de sağlanmış olacak." ifadelerini kullandı.

Akşam


Haber Yenişafak Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...


Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, “İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak” dedi. 

 

Kanal İstanbul projesinde Panama Hükümeti’nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti.

 

Panama ile Türkiye arasında, seyir kanallarının inşası ve yönetimi konularında idari ve teknik uzmanlığın paylaşımı için iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran’da Panama’nın başkenti Panama City’de imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti:

 

“İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden olan Panama’nın, İstanbul Boğazı’ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.

 

‘Daha güvenli ilerleyecek’

 

Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak, ancak Panama Kanalı’ndaki deneyimler son  derece önemli ve biz o deneyimlerden mümkün olduğu kadar çok faydalanarak en  iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız.”

 

Arslan, Panama Kanalı Genişletme Projesi’ni gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi’nin koordinasyonu altında ilgili kurum ve kuruluşlarının  temsilcilerinden oluşan bir çalışma grubuyla görüşmelerde bulunduklarını belirterek, “Dünyanın en büyük kanal projelerinden birini başarıyla gerçekleştiren Panama Kanal Otoritesi ile iş birliği platformu kurarak, Kanal İstanbul projesinde deneyimlerinden yararlanmayı planlıyoruz” değerlendirmesinde  bulundu.

 

Söz konusu görüşmelerde önemli bilgiler edindiklerine dikkati çeken Arslan, kurulacak platformun projenin daha hızlı ve güvenli ilerlemesini sağlayacağını dile getirdi.

 

Genişliği  500 metre

 

Bakan Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi.

 

Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, “Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek ve Boğaz’ın güvenliği de sağlanmış olacak” dedi.


Yeni Şafak





Bu haber Güneş Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;





Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, “İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak” dedi. Arslan, Panama Hükümeti'nin bilgi birikiminden faydalanacaklarını ifade etti. Panama ile Türkiye arasında, iş birliği platformu kurulmasını içeren anlaşmanın 27 Haziran'da imzalandığını anımsatan Arslan, şunları kaydetti: 

BÜYÜK KATKI SAĞLAYACAK 

“İmzaladığımız anlaşma gereği Türkiye’de inşasına başlanacak Kanal İstanbul projesi için Panama Kanalı Genişletme Projesi'ni gerçekleştiren ekiple iş birliği platformu kurulacak. Kanal işletmeciliği konusunda dünyanın en uzun geçmişine ve en köklü deneyimine sahip ülkelerden olan Panama’nın, İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiğini rahatlatmak için yapılacak Kanal İstanbul projesinin yapımında büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz. 

EN BÜYÜK PROJELERDEN BİRİ 

Kanal İstanbul ile Panama Kanalı gerek coğrafi yapı gerek projenin yapım tekniği ve finansman modeli bakımından birbirinden farklı projeler. Dünyanın en büyük projelerinden biri olacak Kanal İstanbul, kendine özgü inşaat ve mühendislik tekniğiyle yapılacak, ancak Panama Kanalı'ndaki deneyimler son derece önemli ve biz o deneyimlerden mümkün olduğu kadar çok faydalanarak en iyisini yapma gayreti içerisinde olacağız.” Arslan, kurulacak platformun projenin daha hızlı ve güvenli ilerlemesini sağlayacağını dile getirdi. 

Uzunluğu 40 kilometre

Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan, yapımı planlanan Kanal İstanbul projesinin sadece İstanbul için değil, boğaz trafiğini kullanan tüm ülkeler için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, proje ile oluşturulacak yeni su yolunun uzunluğunun 40 kilometreyi aşmasını beklediklerini söyledi. Projeye ilişkin güzergah çalışmalarının hızla sürdürüldüğüne işaret eden Arslan, “Kanalın genişliğinin yüzeyde 500 metre, tabanda 400 metre, suyun derinliğinin ise 30 metre olacağını öngörüyoruz. Böylece İstanbul Boğazı’ndaki deniz trafiğini tehdit eden tankerler bu yeni kanalı kullanabilecek” dedi.




Güneş





Bu haber Yeni Asır Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;





AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, Başbakan Binali Yıldırım'ın İzmir için hazırladığı 35 Proje'den birisi olan Efes Antik Kanal Projesi'yle ilgili müjde verdi. Kaya, projenin birinci etabında jeoteknik sondaj çalışmalarının tamamlandığını, ihale sürecine gelindiğini açıkladı. İzmir'in Selçuk ilçesi sınırlarında yer alan Efes Antik Kenti'ne denizden ulaşımı sağlayan, 6 bin 130 metre uzunluğundaki tarihi Efes Antik Kanalı'nın yeniden işler hale getirileceğini belirten Kaya, "Antik çağın en önemli ticaret merkezi olan Efes, bunu liman kenti olmasına borçluydu. Ancak, Marnas Çayı ve Küçük Menderes'in taşıdığı alüvyonlar liman ile denizin bağlantısını kesti. Başbakanımız Binali Yıldırım'ın İzmir için hazırladığı 35 Proje'nin içinde yer alan Efes Antik Kanal Projesi ile limanın yeniden canlandırılması sağlanacak" dedi. Proje çerçevesinde Pamucak sahilinde özel bir iskele oluşturulacağını ve yat limanı yapılacağını belirten Kaya, "Pamucak sahili ile Efes Antik Kenti'nin alt kapısı arasındaki kanalın temizlenmesinden sonra, milattan önceki dönemleri de anımsatacak tekneler, yerli ve yabancı turistleri taşıyacak. Kanal çevresindeki alanlar da rekreasyon alanına dönüştürülecek. Projeyle birlikte turizm canlanacak, UNESCO Dünya Mirası Listesi'ne giren Efes'e gelen turist sayısı büyük artış gösterecek" dedi.

PROJE İKİ ETAPTAN OLUŞUYOR

İzmir'in Selçuk ilçe sınırları içerisinde yer alan Efes Antik Kenti, Doğu ile Batı arasında başlıca kapı durumunda olması dolayısıyla antik çağın en önemli ticaret merkeziydi. Ege Denizi kıyısında bir liman kenti olan Efes, zaman içinde derelerin taşıdığı alüvyonlarla denizden uzaklaştı. Ege Denizi, 2 bin 500 yıl içinde 9 kilometre çekilerek bugünkü halini aldı. Başbakan Binali Yıldırım'ın projesi, UNESCO Dünya Mirası Listesi'ndeki Efes Antik Kenti'ni denizle buluşturacak. İki etaptan oluşan projenin birinci etabının ihalesinin kısa süre içinde yapılacağını belirten AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, "Bu çok önemli ve büyük proje iki etaptan oluşuyor. Birinci etapta, Pamucak sahilinde yatların denizden girişini sağlamak amacıyla 600 metre uzunluğunda giriş kanalı, mendirek yapısı, kısa süreli yat park alanı, giriş kanalı üzerinde araç ile yaya köprüsü yapılacak.

Giriş kanalı; beton kazık temel üzerine yöresel taşlardan dikdörtgen kesme taş bloklardan duvar teşkil edilecek, bu kesimde Amfibi deniz araçları ile 4 metre derinliğe kadar çamur temizliği yapılacak. Birinci etapta yapılacak işlerin projeleri tamamlandı. Jeoteknik sondaj çalışmaları bitti. Kısa sürede ihalesi yapılarak çalışmalara başlanacak. İkinci etapta ise, Pamucak girişinden Efes Antik Kenti'ne kadar olan kısımdaki alanda yapılacak temizlik ve Efes Koruma Amaçlı İmar Planı gereği antik kente giriş kapılarından birisinin buraya taşınması işi yer alıyor. Bunun için de çalışmalar tüm hızıyla sürüyor" diye konuştu.

"PROJENİN MİMARI BİNALİ YILDIRIM"

Başbakan Binali Yıldırım'ın projeye büyük önem verdiğini vurgulayan Kaya, projenin tamamlanmasıyla birlikte, sahip olduğu kültürel değerlerle kapasitesinin altında turizm hizmeti veren bir destinasyon olan Efes'i hak ettiği yere ulaştırmış olacaklarını söyledi. Projeyle birlikte Efes'in fark yaratacağını ve bundan ülke turizminin kazançlı çıkacağını ifade eden Kaya, şunları söyledi: "Bir turizm destinasyonunun başarısı ve rekabetçiliği, büyük ölçüde ziyaretçilerine sunduğu o destinasyona özgü turistik öğelerin gücüne ve farklılığına bağlıdır. Bu projenin tamamlanmasıyla birlikte Efes'in farkını herkes görecek. Bu çok özel projenin mimarı, İzmir için hazırladığı 35 Proje ile Ege'nin incisi İzmir'in marka kent olmasını hedefleyen Başbakanımız Binali Yıldırım'a çok teşekkür ediyoruz. Başbakanımız Binali Yıldırım'ın liderliğinde İzmir geleceğe olan yürüyüşünü emin adımlarla sürdürecek."



Yeni Asır