Kent Haberleri

Karabağlar Belediyesi yeni hizmet binasına taşındı!

Karabağlar Belediyesi yeni hizmet binasına taşındı. 4 katlı hizmet binasında çalışmaların genel itibariyle tamamlandığını dile getiren Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu, binada ufak tefek eksikliklerin kaldığını belirtti.


Karabağlar Belediyesi, Yeşillik Caddesi üzerindeki 22 bin metrekare alan üzerine inşa edilen yeni binasında hizmet vermeye başladı. Yeni binanın hizmete girmesiyle birlikte daha önce ayrı noktalarda hizmet veren belediye müdürlükleri de tek merkezde toplanarak vatandaşların işlerini en kısa sürede çözebilecek.

4 katlı hizmet binasında çalışmaların genel itibariyle tamamlandığını dile getiren Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu, binada ufak tefek eksikliklerin kaldığını belirtti. Belediye birimlerinin peyderpey yeni hizmet binasına taşındıklarını ifade eden Başkan Selvitopu, 14 Mart'a kadar da belediye dışında hizmet verecek müdürlükler hariç, diğer tüm müdürlüklerin tam kadro hizmete devam edeceklerini söyledi.

Yeni binanın çok sayıda ihtiyaca cevap verebilecek nitelikte olduğunu söyleyen Başkan Sevlitopu, birimlerin tek çatı altında hizmet verecek olmasının hem çalışanlar, hem de vatandaşlara kolaylık sağlayyacağını söyledi.


Hangi müdürlükler var?

Yeni hizmet binasında dış müdürlükler hariç, Basın-Yayın Halkla İlişkiler, Bilgi İşlem, Çevre Koruma, Destek Hizmetleri, Emlak-İstimlak, Etüd-Proje, Fen İşleri, Hukuk İşleri, İmar ve Şehircilik, İnsan Kaynakları, Kültür ve Sosyal İşler, Mali Hizmetler, Özel Kalem, Plan-Proje, Ruhsat ve Denetim, Strateji Geliştirme, Teftiş Kurulu, Yapı Kontrol, Yazı İşleri ve Zabıta Müdürlükleri hizmet verecek.



Yeni Asır