Emlak Terimleri

Kaynarca metrosu son durum!

Kartal Kaynarca metrosu 2012 yılında hizmete açılan Kadıköy Kartal metro hattının Kaynarca'ya kadar uzatılması kapsamında hayata geçiriliyor. Kaynarca metrosu son durumunda inşaatların başladığı bilgisini verebiliriz...


Kaynarca metrosu son durum!


Kaynarca metrosu son durumunu Kartal Kaynarca arası ve Kaynarca Tersane arası olarak ayırabiliriz. Kartal Kaynarca metrosu son durumunda inşaatının başladığını söyleyebiliriz. Kartal Kaynarca metrosu 2012 yılında hizmete açılan Kadıköy Kartal metro hattının Kaynarca'ya kadar uzatılması kapsamında hayata geçiriliyor. 


Kaynarca metrosunun hat uzunluğunun 4,4 kilometre olması bekleniyor. Kartal Kaynarca metro hattına, Yakacık, Pendik ve Kaynarca olmak üzere 3 istasyon yapılıyor. Kartal Kaynarca metrosun 138 milyon dolarlık yatırım bedeliyle inşa ediliyor. 2015 yılında hizmete alınması beklenen Kaynarca metrosu son durumu hakkında Kartal Kaynarca arasının 8 dakikada kat edilebileceğini ve bu yönlerde saatte 60 bin yolcu taşınabileceğini söyleyebiliriz. 


Kaynarca metrosu son durum olarak Kaynarca Tuzla Tersane metro hattından bahsedebiliriz. İnşaatı devam eden Kaynarca Tuzla metrosunda toplam 2 adet istasyonun yer alması planlanıyor. Buna göre istasyonlar Kaynarca ve Tersane olarak isimlendiriliyor. Kaynarca Tuzla metrosunda yolculuk süresi 6 dakika olarak hazırlanıyor. Hat uzunluğunun 3,5 kilometre olması beklenen Kaynarca Tuzla metrosunun maliyeti 228 milyon doları buluyor. Kaynarca metrosu son durumunda 2017 yılında hizmete gireceğini sözyleyebiliriz.


Kartal Kaynarca metro güzergahı!



Piyer Loti teleferik!

Şişhane - Hacıosman Metro Hattı!
Kadıköy Kartal metrosu metrobüs aktarma!
Kadıköy Kartal Metro Hattı!
Aksaray metro aktarması!
İstanbul'da raylı sistemler!



Nagihan AKDAŞ/Emlakkulisi.com