Kayseri Park AVM, geçirdiği renovasyonla ciro ve müşteri sayısını artırdı!
Kayseri Park Genel Müdür Salih Tolan, kendilerinden sonra şehirde 4 AVM daha açıldığım belirterek rekabet için renovasyon yaptıklarını ve kampanyalar düzenlediklerini, bu sayede cironun geçtiğimiz yıl yüzde 13'ten fazla arttığını söyledi.
Kuruluşunun 7'nci yılını kutlayan Kayseri Park AVM, geçirdiği renovasyonla ciro ve müşteri sayısını artırdı. Kayseri Park AVM'nin bugünkü durumu ve gelecek hedefleriyle ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Kayseri Park Genel Müdür Salih Tolan, kendilerinden sonra şehirde 4 AVM daha açıldığını belirterek rekabet için renovasyon yaptıklarını ve kampanyalar düzenlediklerini, bu sayede cironun geçtiğimiz yıl yüzde 13'ten fazla arttığını söyledi.
Tolan, ulusal ve uluslararası markalara ait 130 mağazanm yer aldığı Kayseri Park'ı hafta içi günlük 20-25 bin, haftasonu ise 25-30 bin kişinin ziyaret ettiğini söyledi. Pazarlıktaki ustalığıyla nam salmış Kayseri halkının ilk etapta AVM kültürüne alışmakta zorlandığını belirten Tolan,"Kayserililer, Kayseri Park ilk açıldığı dönemlerde, kurumsal markaların tüm şehirlerde uyguladığı kampanya ve sabit indirim oranlarına alışmakta zorluk çekti. İndirimleri az bulup pazarlık yapanlar oldu. Tolan, şu anda 3 bin kişiye istihdam sağlayan AVM'de doluluk oranlarında yüzde 100'ü yakaladıklarını, 62 markanın da sıra beklediğini söyledi. Artaş İnşaat'ın bir diğer AVM'si ArenaPark'ın Genel Müdürü Muhsin Erkoç da kampanyalar için geçen yıl 3 milyon TL'lik pazarlama bütçesi ayırdıklarını söyledi.
Dünya