Yeni Şirketler

Kent Life Bina Yönetimi Ve Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi kuruldu!

Kent Life Bina Yönetimi Ve Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi Pendik’te  50  bin TL sermaye bedeli ile Gökhan Tekin tarafından kuruldu.

Kent Life Bina Yönetimi Ve Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi Pendik’te  50  bin TL sermaye bedeli ile Gökhan Tekin tarafından kuruldu.

Kent Life Bina Yönetimi Ve Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi konusu:
-Kiracı veya kat maliklerine kapıcılık hizmetleri, havuz, bahçe temizlik, ve kontrolü, bahçe ve çevre düzeni hizmetleri, ağaçlandırma ve çimlendirme gibi faaliyetleri sunma işlemleri her türlü tamir ve bakım hizmetleri, alışveriş hizmetleri, fatura ödeme hizmetleri ve benzeri her türlü hizmeti yapmak. -Profesyonel site yönetim ve işletimi hizmetleri teknik işletme yönetimi hidrofor, havalandırma, jeneratör, asansörler alarm ısıtma, klima sıhhi tesisat gibi mekanik uygulamaların bakımı, kontrolü ve onarımı -Konut, mesken, toplu konutlarla ilgili site-apartman yönetim hizmetlerini yerine getirmek. -Yıllık site veya binanın maliyet ve ödeme planını yapmak. -Site veya apartman giderleriyle ilgili olarak istenildiğinde kullanılan orantılı ödeme planı yapmak. -Hizmet verilen sitelerde ortak giderlerle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak. -Sitenin ortak ısınma gider planını yapmak. -Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin her türlü bakım onarımlarını yapmak yaptırmak. Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin sakinleri tarafından talep edilecek diğer onarım ve benzeri hizmetleri yapmak. -Sitelerde ve site benzeri yaşam alanlarında ortak karşılanması gereken giderleri belirleyip aylık aidat tutarını hesaplamak. -Site ve binalarda yaşayan insanların yaşamını kolaylaştırıcı modernizasyon çalışmalarında bulunmak. -Üçüncü kişilere ait gayrimenkulleri vekaletle kiraya vermek, kira sözleşmelerini fesih etmek. -Site ve apartmanlara teknik ve idari personel temin etmek.

Adres:  YENİŞEHİR MAH.MUSTAFA AKYOL SK.MVK SİT.A BLOK NO:13/69 PENDİK