24 / 12 / 2024

AVM buyaka

AVM buyaka

Artell Koytür A.Ş tarafından hayata geçirilen Anadolu Yakası’ nın beklenen yıldızı buyaka AVM, açılışının 10. gününde elde ettiği 400.000’ den fazla ziyaretçi sayısı ile İstanbul’ un yeni yaşam trendi ve eğlence merkezi oldu

Buyaka AVM yılbaşında açık mı?

Buyaka AVM, hafta içi her gün saat 10:00 ile saat 22:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Peki, Buyaka AVM yılbaşında açık mı? Buyaka AVM yılbaşında kaçta açılıyor? İşte Buyaka AVM 1 Ocak 2017 çalışma saatleri...

Buyaka AVM Kurban Bayramı çalışma saatleri!

Buyaka AVM, hafta içi her gün saat 10:00 ile saat 22:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Peki, Buyaka AVM Kurban Bayramı'nda açık mı? İşte Buyaka AVM Kurban Bayramı çalışma saatleri...

Buyaka AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Buyaka AVM, hergün 10:00 ile 22:00 arasında hizmet veriyor.Peki, Buyaka AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? Buyaka AVM bayramda kaçta açılır? Buyaka AVM bayramda kaça kadar açık?

Buyaka AVM bayramda açık mı?

Buyaka AVM, hergün 10:00 ile 22:00 arasında hizmet veriyor.Peki, Buyaka AVM bayramda açık mı? Buyaka AVM bayramda kaçta açılır? Buyaka AVM bayramda kaça kadar açık?

Barçın Spor İstanbul'daki 6.mağazasını Buyaka AVM'de açtı!

SPOR perakende sektörünün İzmirli markası Barçın Spor, İstanbul Buyaka AVM'de 700 m2'lik mağazasıyla faaliyete geçirdi.Barçın Spor zincirinin İstanbul'da 6. mağazası oldu.

Ümraniye Buyaka AVM 400 milyon lira ciro hedefliyor!

Alışveriş merkezi ve 4 ofis kulesini bünyesinde barındıran Ümraniye Tepeüstü 'ndeki Buyaka, 3. yıldönümünü ulaştığı 9 milyon ziyaretçiyle kutluyor.

Buyaka AVM 3'üncü yılında 9 milyon ziyaretçiye ulaştı!

İstanbul Anadolu yakası Tepeüstü'nde konumlanan alışveriş merkezi (AVM) Buyaka, 3'üncü yılında 9 milyon ziyaretçiye ulaştı. 160 mağazadan oluşan AVM'nin 360 milyon ciroya ulaştığı açıklandı.

Buyaka AVM 400 milyon TL ciro hedefliyor!

Türkiye’nin önde gelen iş ve yerleşim alanlarına ev sahipliği yapan, lokasyonu, marka karması, modern mimarisi ve sosyal alanlarıyla dikkat çeken Buyaka 2015 yılında 400 milyon lira ciro hedeflediğini açıkladı.

Buyaka AVM 2015 yılında 400 milyon lira ciro hedefliyor!

Türkiye’nin önde gelen iş ve yerleşim alanlarına ev sahipliği yapan, lokasyonu, marka karması, modern mimarisi ve sosyal alanlarıyla dikkat çeken Buyaka 2015 yılında 400 milyon lira ciro hedeflediğini açıkladı.

Buyaka 360 milyon TL ciro yaptı!

Bu yıl üçüncü yaşını kutlayan kaliteli ve ferah alışverişin adresi Buyaka, belirlediği hedefleri yakalayarak 360 milyon TL ciro ve 9 milyon ziyaretçi sayısına ulaştı. AVM ve 4 ofis kulesi ile hizmet veren proje, dev markalara ev sahipliği yapıyor.

Tchibo'dan Buyaka AVM'ye yeni mağaza!

İstanbul Buyaka AVM içerisindeki yeni satış noktasını hizmete açan Tchibo, Türkiye genelindeki 57. mağazasına ulaştı.Tchibo, İstanbul Anadolu Yakası’nda yer alan Buyaka AVM içerisindeki yeni mağazasının kapılarını açtı.

Toyzz Shop Buyaka Ümraniye'de mağaza açtı!

Toyzz Shop İstanbul’da bulunan mağazalarına bir yenisini daha ekledi. Toyzz Shop ’ un yeni mağazası Ümraniye Buyaka AVM’de açıldı. Mağaza, eğlenceli ortamıyla da çocukların olduğu kadar ebeveynlerin de tercih sebebi.

Gülaylar Group, Buyaka AVM'yi satın almaya hazırlanıyor!

Geçen yıl Alman Metro Group'a ait Meydan Ümraniye AVM'yi 230 milyon dolara satın alan Gülaylar Group, şimdi de gözünü Meydan'm hemen yanındaki Buyaka AVM'ye dikti...

AVM buyaka Haberi

AVM buyaka

 

Türkiye’ nin ve Anadolu Yakası’ nın ilklerinden oluşan seçkin marka karması ile Ümraniye Tepebaşı’ nda yepyeni bir yaşam deneyimi sunan “buyaka” AVM, Anadolu Yakası’ nın yeni yaşam merkezi oldu. Ulusal ve uluslararası toplam 140 mağazası ile 21 Mart’ ta kapılarını açan “buyaka” AVM İstanbul’ luların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Anadolu Yakası’ nın yükselen yıldızı olarak alışveriş ve eğlence alışkanlıklarına yeni bir boyut getiren “buyaka”, açılış itibariyle ilk 10 günde 400.000’ den fazla ziyaretçi sayısına ulaştı.   Sahip olduğu birbirinden farklı ve kaliteli marka karmasıyla misafirlerine yeni bir yaşam deneyimi sunan ve açılışının ilk haftasından itibaren yoğun ilgi gören “buyaka” AVM ziyaretçilerinin %90’ı “buyaka” AVM’ den alışveriş yaparak ayrıldılar. Gün geçtikçe yaşam temposunun arttığı zamanları, sunduğu yaşam alanları ile bir keyfe dönüştüren “buyaka” AVM’...