Aylin Serter Haberi
Burada reklamı konuşuyoruz. Bana göre proje ilk aşamadan itibaren tüm partilerle beraber oluşturulmalı. Ben şuna inanıyorum bir projede insan gibi bir teması bir konsepti olduğu zaman, vereceği anlatacağı farklı bir hikayesi olduğu zaman daha etkili olarak piyasaya çıkabiliyor. Ama baktığımızda proje için reklam ajansı reklam fikri en son proje bittikten sonra devreye girmemesi gerekiyor. Baştan itibaren reklamın ve pr ajanslarının bu süreçte yer alması gerekiyor. Özellikle belli bir ölçeğin üzerindeki projelerin satış ivmesi kazandırabilmesi için mimar belli bir konsepti tasarladıktan sonra, bütün ekiplerin iş birliği halinde geliştirmesi gerekiyor. Ruhsat için, şunun için bunun için çok vakit harcanabiliyor. En son tamam bir projeye çıkalım demek çok yanlış oluyor. Bunun da bir çalışma sürecine ihtiyacı var....