FUGA Denim Haberi
2006 yılında 850 bin Euro ciro ile Turquality marka destek programına katılan Fuga Denim, 7 yılda 20 kat büyüme sağlayarak cirosunu 20 milyon Euro’ya çıkarttı. 2017 yılında hedeflerinin 300 milyon Euro olduğunu belirten Fuga Denim Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Gözaçan, “Marka destek programından şampiyonlar ligi sayılan Turquality programına 50 marka arasında tek katılan biz olduk. Bu programdan teşvik almadan sadece programın ruhunu benimseyen tek marka olduk ve 50 şirket arasında tek biz şampiyonlar ligine yükseldik” dedi. İlk mağaza ABD’ye Alman disiplini, Türk cesareti ve hızı, İtalyan tasarım gücü ve Japonyaların Samuray sadakatini kendilerine ilke edindiklerini belirten Gözaçan, şunları söyledi: “7 yıl içinde 5 ayrı iştirak ve 2 markayla bugüne geldik. Ürünlerimiz 14 ülkede 1200 noktada Fuga ve Tigerhill markası ile satılıyor....