Panasonic Türkiye Genel Müdürü Ahmet Telatar Haberi
Japon teknoloji şirketi Panasonic, 2 yıl önce Türkiye'de yeniden yapılanmaya giderek, tüm faaliyetini 'Panasonic Türkiye' çatısı altında topladı. Pazarda optik, televizyon ve kablosuz sabit telefon (dect) alanında varlığını sürdüren şirket, 2011'de ürün portföyüne beyaz eşya, kulaklık, kişisel bakım ürünleri ve klimaları da ekledi. "2013'e kadar Panasonic'in akıllı telefonu ELUGA başta olmak üzere bütün ürünlerini Türkiye'ye getireceğiz." diyen Panasonic Türkiye Genel Müdürü Ahmet Telatar, 2013'ten itibaren 'Panasonic' tabelası altında kendi mağazalarını da açmaya başlayacaklarını açıkladı. Türkiye'nin geniş coğrafi konumunu göz önünde bulunduran Panasonic, 70 ile 100 mağaza açmayı planlıyor. Bunu yapmakla kendi satış kanallarını kuracaklarını aktaran Telatar, "Tüketici elektroniği çok fazla geliştiği için müşteri hepsini takip edemiyor. Bu tip mağazalarda ürünlerimizi onlara çok daha iyi anlatma fırsatımız olacak." dedi. Şirketin ve...