Stefano Ricci Haberi
Lüks perakendecilik sektörünün önemli oyuncularından Demsa Group (Harvey Nichols, Brandroom) Lüks Markalar Bölümü Genel Müdürlüğü'ne, sektörün tanınan isimlerinden B. Nur Akgerman'ı getirdi. Harvey Nichols Kanyon mağazasında gazetecilerle bir araya gelen Akgerman, Demsa Group olarak 2011 yılında yüzde 32 büyüme sağladıklarını dile getirdi. Akgerman, "Bu oranı kategorilere ayırdığımızda Harvey Nichols ve Brandroom'u bünyesinde barındıran lüks markalar bölümümüz yüzde 41'lik büyüme kaydetti." dedi. Nur Akgerman, 2011'in Demsa Group için hedeflere ulaşılan bir yıl olduğunu, en çok ayakkabı ürün grubunun ilgi gördüğünü ifade etti. Akgerman, "Dünyanın en lüks markalarının yanı sıra ulaşılabilir lüks segmentte de ürün satışa sunuyoruz. 300'ün üzerinde dünya markasıyla yüzde 52 büyüme hedefliyoruz. Önümüzdeki dönem için Tom Ford, Michael Kors, Longchamp, Agent Provocateur, Stefano Ricci, Stuart Weitzmen gibi moda devleriyle...