Süleyman Orakoğlu Haberi
Türk markaları bölgesel ve küresel pazarda etkili ve tanınır olmak için yeni stratejiler belirliyor. Bir ülkede tek bir mağaza açmanın bilinirliği sağlamayacağına inanan Damat da bu vizyonla yola çıktı. Bu hafta Damat markasının sahibi Orka Grup'un Başkanı Süleyman Orakçıoğlu'yla biraraya geldik. Orka Grup Başkanı Süleyman Orakçıoğlu "Olmak istediğimiz pazarda ilk yıl 5, ikinci yıl 3 ya da 5 ve en az 5 yıl içinde de 20-25 mağaza açarak yürüyeceğiz" diyor ve bu konuda çok büyük bir değişim yaşadıklarını vurguluyor. LOGOSUNU DEĞİŞTİRDİ Damat, bu konuda ilk adımı 17 yıl sonra logosunu değiştirerek atmış. Palto, ayakkabı, kemer, aksesuvar, çanta, çorabın da yer aldığı bin 900 parçalık devasa bir koleksiyon oluşturmuş. Geçmişte yaptıkları işin tekstil yada hazırgiyim sektörü diye değerlendirildiğini söyleyen Orakçıoğlu, "Ama bana...