Kira yardımı başvurusu için istenen belgeler 2014!
Kira yardımı başvurusu için istenen belgeler nelerdir? Ev sahipleri, kira yardımı için hangi belgelerle başvurabilir. Kira başvurusu için maliklerden istenen belgeler hangileridir? İşte kira yardımı başvurusu için istenen belgeler 2014!
Kentsel dönüşüm kapsamında kira yardımı başvurusu için istenen belgeler, malik başvuruları için şöyle;
Kira yardımı sorgulamak için tıklayın!
1- Tapu fotokopisi.
Tapu arsa paylı ise (Bağımsız bölümlerin ispatı için emlak beyannamesi veya üzerine kayıtlı su, elektrik doğalgaz faturası (Son 3 aya ait)
2- Nüfus cüzdan fotokopisi.
3- Yeni taşınılan adrese ait nüfus müdürlüğünden alınmış ikametgah belgesi.
4- Başvuru formu (EK- 1 formu - kurumda verilecek)
5- Yıkım tebligat yazısı (Tapudan gelen - Kesinlikle olmalı)
6- Bina yıkılmamışsa boş yazısı (Muhtardan alınacak)
7- Bina yıkılmışsa yıkım ruhsatı (Belediyeden verilen)
8- Banka IBAN numarası (Ziraat Bankası olacak)
NOT
1. Vekalet ile başvurularda vekaletnamede "6306 sayılı kanun kapsamında yapılacak kira yardımı başvurusu için yetki verilmesi" ibaresi yazılacak.
2. ARAAD net yazılımından alınacak Riskli Bina Tespit Raporu inceleme formu bizden (Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Müdürlüğü'nden) alınacak
3. Başvuru formunda doldurulması gereken Banka Hesap Numarası (IBAN) başvuru sahibine ait olması gerekmektedir.