Ekonomi

Kom’dan Dünya Bikini Günü’ne özel dev kampanya: Bikini modellerinde yüzde 40 indirim! Bu fırsat kaçmaz!

İç çamaşırı ve mayo üretiminde yaklaşık 68 yıldır faaliyet gösteren Kom, 5 Temmuz gününe özel kampanya yaptı. Şirket, 5 Temmuz ile 7 Temmuz tarihleri arasında alışveriş yapanlara yüzde 40 indiram yapacağını açıkladı.Ancak hem kurdaki dalgalanmalar hem de üretim maliyetlerindeki artış nedeniyle kıyafet fiyatları el yakarken, vatandaşlar indirimli ürünlere yöneldi

Havaların ısınması ve bayram tatiliyle birlikte herkes tatil beldelerine akın ederken, yazlık kıyafet ve mayo alışverişleri de arttı. Ancak hem kurdaki dalgalanmalar hem de üretim maliyetlerindeki artış nedeniyle kıyafet fiyatları el yakarken, vatandaşlar indirimli ürünlere yöneldi.

İç çamaşırı ve mayo sektöründe uzun yıllardır faaliyet gösteren Kom da bikini modellerine özel düzenlediği kampanya ile tüketicilerin cebini rahatlatacak.  Yaklaşık 68 yıldır faaliyetlerini sürdüren Kom, 5 Temmuz Dünya Bikini Günü’ne özel yüzde 40 indirim yapacağını duyurdu.

Konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamaya göre, bikini 5 Temmuz 1946 yılında Fransız mühendis Louis Reard tarafından icat edildi. Kom da bikininin icat edildiği 5 Temmuz tarihine özel bir kampanya düzenlediğini açıkladı. Plaj modasında kadınların vazgeçilmezi olmayı hedeflediklerini belirten Kom, 5 Temmuz ile 7 Temmuz tarihleri arasında, tüm bikini modellerinde ikinci ürün alanlara yüzde 40 indirim yapacağını duyurdu.

KOM ŞİRKETİ HAKKINDA

Kom, 1955 yılında Hasan Cansız tarafından kuruldu. Şirketin, üretim faaliyetlerine Galatasaray’da küçük bir atölyede iç çamaşırıyla başladığı belirtilirken, 1961 yılında İstanbul Şişli, Bomonti’deki fabrika binasına geçtiği bildirildi. Öte yandan Kom, kendi kumaş ve dantelini üretmek için makine parkına yatırımlara başlarken, aynı yıllarda, Amerikan ‘Manhattan International’ ile ek bir lisans anlaşması gerçekleştirerek erkek gömlek dikimine başladığı belirtildi.

Şirket daha sonra 1970’lerin başında Amerikan iç çamaşırı firması ‘Hollywood Vasserette’ ile başka bir anlaşma gerçekleştirirken, Kom’un iç çamaşırı üretim hacminin de büyüdüğü kaydedildi. Şirket, 1978 yılında Kom erkek gömlek üretimine son verirken, İtalyan ve Fransız mayo şirketleriyle lisans anlaşması yaptı. Bu anlaşmayla birlikte o şirketlerin koleksiyonlarını Kom markası ile Türkiye pazarına üretip satmaya başladı.

Kom’un büyümesi, 1980’li yıllarda da devam ederken, bir yandan örme ve boyama alanında yatırımlara imza attı. Örme, boyama ve baskı fabrikası Pisa Tekstil A.Ş.ye yaptığı yatırımlarla mayo ve çamaşır hazır giyim üretiminde entegre tesis haline gelirken, Kom 1990'ların başında Türk ve yabancı tasarımcılardan oluşturduğu tasarım ekibiyle kendi koleksiyonlarını üretmeye başladı. Şirket, 1990’lı yılların sonunda da mağazalaşarak perakende sektörüne adımını attı.