Konut satmak gittikçe zorlaşıyor!
50 yıldır Türkiye’ye en lezzetli süt, yoğurt ve peynir ürünlerini Yörsan markası ile sunan YÖRÜK Ailesi, Türkiye’nin en kaliteli ve markalı projelerini üretmek üzere “Yöryapı” adıyla inşaat sektörüne girdi.
Ünlü sanayici ve iş adamı Şerafettin YÖRÜK’ün Yönetim Kurulu Başkanı olduğu Yöryapı’nın yakın zamanda projelerini açıklaması bekleniyor.
Gıda sektörünün en önemli oyuncularından Yörsan’ı bir dünya markası haline getiren Şerafettin YÖRÜK, Yöryapı ile Türkiye’de inşaat sektöründe çığır açmaya hazırlanıyor.
Tarzı ve ruhu olan şehirler inşa edilmeli
2023 Vizyonunda Gayrimenkul Sektörü Raporu'na göre Türkiye'de üç ayrı kaynaktan doğan toplam konut ihtiyacı 7,5 milyon adet. Bu ihtiyacın 4 milyonu nüfus artışlı ve kentleşme kaynaklı, 2 milyonu ise kentsel dönüşümden geliyor.
Yöryapı Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin YÖRÜK, “Ülkemizde depreme dayanıklı ve yaşam kalitesini yükselten yeni konut projelerinin inşa edilmesi gerektiğini söyledi. “Son yıllarda Türkiye'nin kalkınmasında lokomotif rol oynayan inşaat sektörünün önemine dikkat çeken Şerafettin YÖRÜK, sözlerine şunları ekledi: "Türkiye'de hala ciddi bir konut İhtiyacı var binalar inşa edilirken huzur verici olması önemli. Tarzı ve ruhu olan şehirler inşa edilmeli." dedi.
Konut satmak gittikçe zorlaşıyor!
Konut alıcısı gün geçtikçe daha da bilinçleniyor. Eskiden hemen her projenin bir alıcısı varken, günümüzde ise sadece doğru projelere alıcı bulunabiliyor. Hedef kitlenin taleplerine göre lokasyonunu, içeriğini, niteliğini ve fiyatını belirlemenin doğru projeyi oluşturduğuna dikkati çeken Şerafettin YÖRÜK, “Günümüzün bilinçli tüketicisi tüm bu unsurları inceleyip karşılaştırmalar yaparak karar veriyor. Hedef kitlenin profiline göre de bazı talepler ayrışmaya başladı. Markalı konut statüsündeki projelerden beklentiler ise daha fazla. Tüketici maksimum fayda alabileceği, güvendiği ve standartlarına uygun projeleri tercih ediyor” diye konuştu.
Binaların kullanımı sırasında aydınlatma, ısıtma ve hizmet alma maliyetlerinin düşük olduğu konutların üretilmesi gerektiğini kaydeden Yöryapı Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin YÖRÜK, “Bina ve daire içi verimliliği gözeten, aidat hassasiyetini ön plana çıkartan çevresiyle bütünlük halinde olan, kullandıkça değerlenen projeler üretmeliyiz” diye konuştu.
Yöryapı, “Yapıda geleceğin adı” sloganıyla geleceğin projelerini hayata geçirecek!
Yöryapı, Yör Group'un inşaat sektöründe faaliyet gösteren bir kuruluşudur. Yör Group'un temelleri; 1964 yılında, Şerafettin YÖRÜK ve kardeşlerinin Yörükler Gıda Limited Şirketini kurması ile atıldı. 1979 yılında Susurluk’ta bir mandıranın alımıyla beraber 1984 yılında bir ilke imza atıldı ve Türkiye’nin ilk beyaz peynir fabrikası faaliyete geçirilerek Yörsan A.Ş kuruldu. Gıda sektöründe yapılan bu dev yatırımla gelenekten geleceğe uzanan başarılı faaliyetler devam ederek, günümüzde dünyaya açılmış bir marka değeri ortaya çıkarıldı. Şimdi ise 50 yıllık bilgi birikimi ve kazanılan güvenle aynı marka değerinin Yöryapı imzasıyla inşaat sektörüne taşınması hedeflenmektedir.
Yöryapı, gıda sektöründe olduğu gibi inşaat sektöründe de yatırımlarını genişleterek devrimsel nitelik kazandıracak ilklere imza atmayı amaçlamış üstün vizyona sahip kurumsal bir firmadır.
Her alanda kendine özgü bir yaklaşım sergileyen Yöryapı, Orta Doğu’nun tarihi mimarisinden Avrupa’nın çağdaş mimarisine, Asya’nın klasik yapılarından Kuzey ve Güney Amerika’nın ilham veren mimarisine kadar tüm dünyada yapılan en iyi projeleri değerlendirmeleri ve profesyonel eğitimlere katılmaları maksadıyla çalışanlarını dünyanın çeşitli ülkelerine gönderen, yenilikleri takip edip geliştiren ve yapılarını bu bağlamda şekillendiren ülke standartlarından farklı özgün bir yapıya sahiptir.
Yöryapı Yönetim Kurulu şu şekilde oluşuyor: Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin YÖRÜK, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Teoman YÖRÜK, Yönetim Kurulu Üyeleri ise, Mustafa YÖRÜK, Fatih YÖRÜK, Fahri YÖRÜK