Sektörel

Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları'nın altıncısı gerçekleşti!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları toplantısında reklam, reklamın hangi mecralardan nasıl yapılması gerektiği konuşuldu. Yoğun katılım sağlanan toplantıda birçok firma temsilcileri fikirlerini paylaştı

Altıncısı Anthill B Kule Kat:54'te gerçekleşen toplantıya sektörden yaklaşık yine 150'ye yakın kişi katılım sağladı. Toplantıda emlakta reklam, doğru mecra kullanımı, ajans seçimi, pr'ın önemi, reklamın hangi mecralardan nasıl yapılması gerektiği konuşuldu... Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları'nın 7. toplantısı 26 Haziran'da yapılacak... 

Farklılaşmak gerekiyor!
Yavuz Can Onarlı / Eviya Gayrimenkul Pazarlama Müdürü 

Geri adım atamadığınız şeyler var!
Eli Aseo/ Bulvar İstanbul Genel Müdür Yardımcısı


Reklamda dijitali ve gelenekseli beraber yürütmek gerekli!
Ufuk Kayador/ Artı Deneyim Danışmanlık Hizmeti 

Hedef kitle tanımı doğru yapılmalı!
Neşe Beyatlı / IMC Gayrimenkul Yönetici Ortağı 


Reklam eşittir satış değildir!
Samim Hatipoğlu / Kranos Gayrimenkul Kurucusu 


Kısa vadede satış tüketmek isteyen kampanyalı reklam vermeli!
Cenk Coşkun / Marmaroom 


Kötü reklam ajansı yoktur, kötü brief vardır!
Hilmi Işıkören/Modakent A.Ş. Proje Yöneticisi  


Bizim reklam verecek mecramız yok!
Murat Bozkurt / Areas Proje Pazarlama Kurucusu


Sektörde sürü psikolojisi var!
Orçun Ayaz / Metropolist Yapı-DKY İnşaat- Metrowin Satış Müdürü 


Tüm partilerin birlikte çalışması gerekiyor!
Zeynep Fıratoğlu / Ferko İnşaat Kurumsal İletişim Pazarlama Müdürü 


360 derece pazarlama yapmak önemli!
Aylin Serter / Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı 



Verimli sonuç aldıkları için insanlar PR'a yöneldi!
Başak Soner / Emlak PR Kurucusu



Reklamın iyisi kötüsü olmaz!
Cenk Hayırlıoğlu / Viaport Venezia Satış Pazarlama Direktörü



Sağlıklı ölçüm yapamıyoruz!
Uğur Ünal / Rönesans Gayrimenkul Yatırım Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü 





Hayranlık uyandıracak farklılık yapmak lazım!
Mehmet Başaran / Royal Grup



Reklamları doğru mecralara vermek çok önemli!
Ceren Kumbasar / Cube İstanbul Başkanı, İSGİD Yönetim Kurulu Üyesi, Vatan Gazetesi Yazarı 



Ajansın elinde ne kadar uzun süre aynı sektörden müşteri var, önemli!
Nihan Urel / Web Planlama Genel Müdürü



Dijitalde katma değeri arttırmak doğru partner, doğru brief, datayı doğru yönlendirmekten geçiyor!
Metin Güleç / Medyanet Reklam Satış Grup Koordinatörü



Patron odaklı olmak kurumsal ilerlemeyi engelliyor!
Zeynep Basa / Emlak Konut Pazarlama Daire Başkanı



Slogan çok önemli!
Tahir Altundağ / Metsan İnşaat Satış Müdürü 



Firmalardan çok firmaların seçtiği ajanslara iş düşüyor!
Kaan Borucuoğlu /  Projebeyaz International Yönetim Kurulu Üyesi  



Reklam olarak belirli bir noktaya gelemediğimizi görüyorum!
Reşit Sinanlı / Maritaş İnşaat



Reklam ajansı seçiminde referanslarında inşaat firması olanı seçiyoruz!
Emel Akbaş / Gül Yapı Satış Pazarlama Müdürü 



Doğru mecralarda doğru mesajı vermek önemli! 
Begüm Öder / Soyak Pazarlama Uzmanı



Reklam butik projelerde tanınırlık sağlıyor!
Özge Abay / Dekon İnşaat Pazarlama Müdürü 


Dijital medya özellikle realist olarak ölçümlenebilen bir mecra!
Emre Azer / Emlakkulisi Satış ve Pazarlama Koordinatörü

Geçen ay toplantıda katılımcıydım. Şimdi ise ev sahibi olarak yer alıyorum. 10 yılı geçti sektörde. Uzun zaman mecraları kullanan taraftaydım. Şu an mecrayı temsil eden taraftayım. Dolayısıyla masanın her iki tarafındaki süreci çok iyi biliyorum. Bir kere satış ekiplerinin bu planlamalarda yer alması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü gerçekten satış ofislerindeki realite çok önemli oradaki stratejiyi belirlerken ikincisi şu an tabii sektör çok gelişti. Bugün buradayız geçen ay ki toplantıda da bunu söyledim. Reklamı da şu anda profesyonelce konuşabiliyoruz. Ben daha öncesinde örneklerde outdoor çalışmasını kendi güzergahında yapan müteahhitler tanıyordum. Yani sadece kendi egosunu tatmin etmek için veya kullanıcı alışkanlıkları da bu yönde olabiliyor. Okuduğu gazetede olmak istiyorlar mesela. Ama şimdi daha profesyonelce yapılıyor bu konular. Bir de tabii müteahhitlerde bu konuda çok daha yeni yeni alışıyorlar. Dolayısıyla şu anda tam ölçümleme mantığına göre değil güven esasına göre mecra kararları veriliyor. Ya ajansa ben sana güveniyorum. Bu bütçeyi de sana teslim ediyorum şekilde güven ilişkisi var. Veya mecrayı temsil eden kişilere bak ben sana reklam veriyorum ama beni mahçup etme şekilde güven ilişkisi var. Halbuki dijital medya özellikle realist olarak ölçümlenebilen bir mecra. Keşke elimizde olsa da her mecra ayrı bir kod verse müşteriye ve müşteri o kodla gitse satış ofisine. Oradaki mecralar çok daha net ayrışabilir. Teşekkür ederim tekrar geldiğiniz için...