Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları'nın altıncısı gerçekleşti!
Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları toplantısında reklam, reklamın hangi mecralardan nasıl yapılması gerektiği konuşuldu. Yoğun katılım sağlanan toplantıda birçok firma temsilcileri fikirlerini paylaştı
Altıncısı Anthill B Kule Kat:54'te gerçekleşen toplantıya sektörden yaklaşık yine 150'ye yakın kişi katılım sağladı. Toplantıda emlakta reklam, doğru mecra kullanımı, ajans seçimi, pr'ın önemi, reklamın hangi mecralardan nasıl yapılması gerektiği konuşuldu... Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları'nın 7. toplantısı 26 Haziran'da yapılacak...
Farklılaşmak gerekiyor!
Yavuz Can Onarlı / Eviya Gayrimenkul Pazarlama Müdürü
Geri adım atamadığınız şeyler var!
Eli Aseo/ Bulvar İstanbul Genel Müdür Yardımcısı
Reklamda dijitali ve gelenekseli beraber yürütmek gerekli!
Ufuk Kayador/ Artı Deneyim Danışmanlık Hizmeti
Hedef kitle tanımı doğru yapılmalı!
Neşe Beyatlı / IMC Gayrimenkul Yönetici Ortağı
Reklam eşittir satış değildir!
Samim Hatipoğlu / Kranos Gayrimenkul Kurucusu
Kısa vadede satış tüketmek isteyen kampanyalı reklam vermeli!
Cenk Coşkun / Marmaroom
Kötü reklam ajansı yoktur, kötü brief vardır!
Hilmi Işıkören/Modakent A.Ş. Proje Yöneticisi
Bizim reklam verecek mecramız yok!
Murat Bozkurt / Areas Proje Pazarlama Kurucusu
Sektörde sürü psikolojisi var!
Orçun Ayaz / Metropolist Yapı-DKY İnşaat- Metrowin Satış Müdürü
Tüm partilerin birlikte çalışması gerekiyor!
Zeynep Fıratoğlu / Ferko İnşaat Kurumsal İletişim Pazarlama Müdürü
Aylin Serter / Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı
Dijital medya özellikle realist olarak ölçümlenebilen bir mecra!
Emre Azer / Emlakkulisi Satış ve
Pazarlama Koordinatörü
Geçen ay toplantıda katılımcıydım. Şimdi ise ev sahibi olarak yer alıyorum. 10 yılı geçti sektörde. Uzun zaman mecraları kullanan taraftaydım. Şu an mecrayı temsil eden taraftayım. Dolayısıyla masanın her iki tarafındaki süreci çok iyi biliyorum. Bir kere satış ekiplerinin bu planlamalarda yer alması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü gerçekten satış ofislerindeki realite çok önemli oradaki stratejiyi belirlerken ikincisi şu an tabii sektör çok gelişti. Bugün buradayız geçen ay ki toplantıda da bunu söyledim. Reklamı da şu anda profesyonelce konuşabiliyoruz. Ben daha öncesinde örneklerde outdoor çalışmasını kendi güzergahında yapan müteahhitler tanıyordum. Yani sadece kendi egosunu tatmin etmek için veya kullanıcı alışkanlıkları da bu yönde olabiliyor. Okuduğu gazetede olmak istiyorlar mesela. Ama şimdi daha profesyonelce yapılıyor bu konular. Bir de tabii müteahhitlerde bu konuda çok daha yeni yeni alışıyorlar. Dolayısıyla şu anda tam ölçümleme mantığına göre değil güven esasına göre mecra kararları veriliyor. Ya ajansa ben sana güveniyorum. Bu bütçeyi de sana teslim ediyorum şekilde güven ilişkisi var. Veya mecrayı temsil eden kişilere bak ben sana reklam veriyorum ama beni mahçup etme şekilde güven ilişkisi var. Halbuki dijital medya özellikle realist olarak ölçümlenebilen bir mecra. Keşke elimizde olsa da her mecra ayrı bir kod verse müşteriye ve müşteri o kodla gitse satış ofisine. Oradaki mecralar çok daha net ayrışabilir. Teşekkür ederim tekrar geldiğiniz için...