Konyalı Saat 16. mağazasını Mersin'de açacak!
Türkiye’de 15 mağazasıyla faaliyet gösteren ve 30 dünya markasının binlerce modelini tüketiciye sunan Konyalı saat 16. Mağazasını Mersin’de açarak mağaza zincirini büyütmeye devam ediyor...
Türkiye’de 15 mağazasıyla faaliyet gösteren ve 30 dünya markasının binlerce modelini tüketiciye sunan Konyalı Saat, 16. Mağazasını Mersin’de açarak mağaza zincirini büyütmeye devam ediyor. Günümüzde artık herkesin 1’den fazla saat kullandığını belirten marka, büyüme göstergelerinde bu durumun etkisinin de yadsınamaz olduğunu belirtiyor.
Sunduğu sayısız marka ve modellerle saat modasının nabzını tutan Konyalı Saat, trendlere yön veren koleksiyonları, ev sahipliği yaptığı 30’u aşkın dünya markası ve bini aşkın modeliyle saat tutkunlarının tek adresi. Mağazalarda saat ve moda dünyasının 30 farklı markasına yer veren Konyalı Saat; Zenith, Movado, Ice-Watch, Tacs gibi markaların Türkiye distribütörlüğünü yürütüyor.
Türkiye’de 15 adet mağazası bulunan Konyalı Saat 16. Mağazısını Mersin’de Palm City AVM’de açtı. Konyalı Saat Perakendeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Yücesoy şirketin yeni dönem hedefleriyle ilgili şu bilgileri paylaşıyor: “ 4 senedir faaliyette olan internet sitemizde Türkiye’de ilk olacak yeniliklere yer verdik. Açıldığından beri her sene yüksek bir büyüme gösteren sitemiz perakendenin geleceğinin nerede olduğunun büyük bir göstergesi bizim için.”
Artık Türkiye’de Büyük Bir Çoğunluğun 1’den Fazla Saati Var
2012 yılında 16. mağazalarını ve Mersin’de de 2. mağazalarını Palm City AVM’de açtıklarını belirten Konyalı Saat Perakendeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Yücesoy: “Mağazaların stratejik noktalarda açılmasına özen gösteriyoruz.” Diyor ve sözlerine ekliyor: “Saat konusunda yeni trend artık ne stil ne de moda, artık herkesin kıyafet değiştirir gibi kullandığı birbirinden farklı dizayn, renk ve markalara sahip saatleri var. Eski dönemlerde sadece 1 saatle ömür geçiren insanlar, özellikle büyük şehirlerde artık yok denecek kadar az. Bunun en büyük nedeni de saatçiliğin gözle görülür derecede ivme kazanması ve pazarda bulunan ürün çeşitliliği. Artık saatler, hafta sonu kullanılanlar, hafta içi kullanılanlar, spor kıyafetle takılan veya casual kıyafetin bir tamamlayıcısı olarak görülürken, tamamen aksesuar veya bir statü göstergesi olarak kullanılıyor.”
Modanın Saatlere Etkisi Her Geçen Gün Artıyor
Dünyaca ünlü moda markaları, moda ve estetiği saat tasarımlarında bir araya getirmesiyle saat sektörüne olan ilgi artıyor. Geçen yıllarda saat kullanıcıları 1 saat almakla sınırlı kalırken şimdi bu sayede insanlar 2. hatta 3. saatlerini kolaylıkla satın alabiliyorlar. Artık saatler bir ihtiyaçtan çok stiline şıklık katmak isteyenlerin vazgeçilmez bir tercihi. Saatleri moda akımlarına gore tasarlayan dünyaca ünlü moda markaları, saat sektörüne de girerek kendi isimlerini taşıyan markaları yaratmaları ve farklı tasarımlarıyla sektöre canlılık getirdiğini dile getiren Yücesoy: “Artık kişilerin modayı takip ederek tarzlarını belirledikleri gibi tarzlarına uygun saatleri de takabilme şansı var. Bu durum bir kişinin birden fazla saat almasına neden oluyor ki bu da satışları olumlu yönde etkiliyor.” diyor.