Kültür ve Turizm Bakanlığı iki ilde 86 personel alacak! Açık kadrolar peş peşe paylaşıldı!
Kültür ve Turizm Bakanlığı, Cumhurbaşkanlığı İşe Alım Kariyer Kapısı’ndan yayımladığı ilan kapsamında 86 adet personel alacağını duyurdu. İstihdam edilecek personellerin hangi kadrolara alınacağını da paylaşan Kültür ve Turizm Bakanlığı, son başvuru tarihinin 28 Ağustos olduğunu aktardı.
Kültür ve Turizm Bakanlığı, bünyesinde istihdam etmek üzere iki ilde 86 adet sözleşmeli personel alımı yapacağını açıkladı. İstanbul ve Ankara’da yapılacak alımlar kapsamında istihdam edilecek personellerin büro personeli, güvenlik görevlisi ve destek personeli olmak üzere 3 farklı kadroda görevlendirileceği öğrenildi.
28 Ağustos’ta başvuruların sona ereceğini açıklayan Kültür ve Turizm Bakanlığı, söz konusu kadrolara başvuru yapmak isteyen adayların elini çabuk tutması gerektiğini ve başvuruların Cumhurbaşkanlığı İşe Alım Kariyer Kapısı üzerinden gerçekleşeceğini belirtti. Ayrıca, genel başvuru şartlarını belirleyen Kültür ve Turizm Bakanlığı, her kadroya özel olarak özel başvuru şartlarını da tek tek paylaştı.
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından bahsi geçen personel alımına yönelik yayımlanan ilanda şu ifadeleri kullanıldı:
“Merkez Müdürlüğümüz teşkilatında, 657 sayılı Devlet Memurları Yasası’nın 4’üncü maddesinin (B) fıkrası çerçevesinde görevlendirilmek ve 06 Haziran 1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe giren Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına Yönelik Esaslara göre istihdam edilmek üzere aşağıda unvanı, bölümü, puan türü, yeri ve adedi belirtilen münhal pozisyonlara, toplam 86 adet sözleşmeli personel alımı gerçekleştirilecektir.”
BAŞVURU ŞARTLARI
Türk vatandaşı olmak,
Son müracaat tarihi itibari ile 18 yaşını tamamlamış olmak,
Son müracaat tarihi itibarı ile 35 (otuz beş) yaşını doldurmamış olmak,
Kamu haklarından herhangi bir nedenle mahrum bulunmamak,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,
Görevini icra etmesine engel teşkil edebilecek ruhsal sorunu bulunmamak.
Yurt dışındaki ya da yurt içindeki öğretim kurumlarından mezun olup bahsi geçen ilanda belirtilen öğrenim durumuna yönelik denkliği bulunanların, denklik gösterir belgelerini müracaat esnasında (.pdf) ya da (.jpeg) formatında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında yer alan “Denklik Belgesi” alanına yüklemeleri gerekiyor.