Kürşat Tuncel: My Life'a 1 milyon ziyaretçi hedefliyoruz!
Kürşat Tuncel internet sitesi fikrinin hayata geçiriliş sürecini anlattı...
Ağaoğlu Şirketler Grubu ilk kez kurumsal internet sitesini bir yaşam portalı haline getirerek hem Ağaoğlu müşterileri hem de gayrimenkul dünyası ve gündemle ilgili herkese hitap edecek bir içerikle yayın hayatına başladı. Ağaoğlu Şirketler Grubu Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kürşat Tuncel internet sitesi fikrinin hayata geçiriliş sürecini anlattı...
Ağaoğlu Şirketler Grubu bir ilki daha gerçekleştirerek kurumsal internet sitesini bir yaşam portalı haline dönüştürüyor. Tamamen profesyonel bir içerikle hazırlanan bu yaşam portalı 3 Eylül, Cuma günü itibariyle yayın hayatına başladı. Ağaoğlu'nun mevcut www.agaoglu.com.tr adresiyle portala ulaşılabileceği gibi www.mylife.com.tr adresiyle de My Life yaşam portalına ulaşılabilecek. My Life kullanıcı dostu bir tasarıma sahip ve içeriği her gün güncellenecek iç ve dış haberler, ekonomi, finans, spor, kültür-sanat, kadın, çocuk, magazin, teknoloji ve otomobil gibi farklı konu başlıklarından oluşuyor. Ağaoğlu My Life haber portalına www.mylife.com.tr adresinden ulaşılabilecek.
Ağaoğlu Şirketler Grubu Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kürşat Tuncel internet sitesi fikrinin hayata geçiriliş sürecini anlattı...
-Ağaoğlu projelerini, My Life ismiyle yarı haber sitesi, yarı kurumsal kimliği olan bir site üzerinden paylaşma fikri nasıl ortaya çıktı?
Ağaoğlu her şeyin ilklerini gerçekleştiren bir şirket, internet alanında da hem yenilikçiyiz hem de gittikçe artan bir oranda çağımızın en etkili mecrası olan interneti kullanıyoruz. Haber ve yaşam portalları internet dünyasında biliniyor, keza kurumsal siteler de, ancak ilk kez bir kurumsal site bir yaşam portalı sitesiyle birleşiyor. Biz bunun yurtdışında dahi bizimki kadar gelişmiş bir örneğini bulamadık. Bu anlamda tüm portal içeriğini içerik sağlayıcı grup ve Ağaoğlu olarak ortaklaşa geliştirdik. Menülerden, kategori içeriklerine kadar uzun bir planlama süreci yaşandı hatta menü sistemleri ve navigasyonu konusunun da oldukça yaratıcı olduğunu söyleyebiliriz. Bu anlamda evet bu portal bir ilk oldu, yeni pazarlama yaklaşımımızın bir göstergesi diye düşünebiliriz. Amacımız ister kurumsal amaçla Ağaoğlu bilgisi arayan kullanıcının isterse günlük hayata dair hertür ihtiyaç duyacağı bilgiyi kolayca tek noktadan bulmak isteyen kullanıcının ihtiyaçlarını aynı noktada karşılayabilmekti.
-My Life fikriyle yola çıkarken nasıl bir hedefi öngördünüz?
Ağaoğlu kurumsal sitelerine ve proje sitelerine her ay 300-400.000 arası ziyaretçi alıyoruz, My life ile hedefimiz bu sayıyı 1 milyon seviyesine getirmek. Ziyaretçilerin hem projelerimiz hem de hayatın kendisine dair bir içeriği tek noktada bulma avantajını değerlendireceğini düşünüyoruz. Bunun yanında her bir projemizin kendine ait mikro siteleri projeler hakkında daha detaylı bilgi almak isteyen kullanıcılarımız için yayında olmaya devam edecek. My life bünyesindeki My Card ve anket gibi araçlar ve banner linkleri vasıtasıyla müşterilerimizi, ziyaretçileri daha iyi tanıyor olacağız ve onların ihtiyaçlarına göre bilgilendirme yapabileceğiz. Yani My Life aslında CRM sistemimizin de önemli bir ayağını oluşturuyor.
-Ağaoğlu'nun hedefleri doğrultusunda projelerin tanıtımı ya da gelişimi ile ilgili olarak başka değişiklikler de olacak mı?
İnternet bize birçok teknolojiyi müşterilerimize etkili olarak sunma imkanı tanıyor, örneğin sitelerimizde projelerimizin sanal turlarıyla evinizde yerinizden kalkmadan projelerimizin içinde dolaşabiliyorsunuz. Tüm bilgiler bir tık mesafesinde evinizde. My Life gibi portallar insanlara sürekli güncel bilgi alabilme imkanı tanıyor. Artık bir proje inşa edilmeden tüm görüntüsünü alabiliyor hatta içinde gezebiliyorsunuz, ödemelerinizi hesaplayan otomatik araçlar var... Bunlar insanların hayatını kolaylaştıran yenilikler.
-Yaşam kelimesinin Ağaoğlu için önemi büyük. Kaliteli yaşamla ilgili yaklaşımını, projelerine de yansıtmayı ilke edinen Ağaoğlu'nun bu yaklaşımında belirleyici olan unsurlar nelerdi?
Ağaoğlu'nun mottosu "yaşam mimarı" dır. İnsanlara yalnızca içinde yaşayacakları bir fiziksel mekan değil bir hayat inşa ederiz...bizim projelerimizde yaşarken sosyal ve sportif ihtiyaçlarını karşılayabilir ve gurur duyabilecekleri, prestijli bir yaşam standardına kavuşurlar. Projelerimizde %100 temiz enerji kullanıyoruz, My World-Europe ki en yeni projemizdir bunu bir adım öteye taşıyor ve kojenerasyon yapıyor, yani kendi enerjisini üretiyor kendi atıklarından dahi faydalanıyor, bunlar modern çağın eğilimleri. Projelerimizde spor klüpleri , havuzlar hatta golf sahaları var... Amacımız insanlara ödeyebilecekleri rakamlarla bir hayat inşa etmek..
-My Life ile sektörde bir ilke imza attınız, benzer yeni projeleriniz de olacak mı?
Yapılan araştırmalar internetin pazarlama dünyasında tartışılmaz şekilde öne çıktığını gösteriyor, bu nedenle evet, internetin etkili ve yenilikçi şekilde kullanılmasına yönelik projelerimiz devam edecek. Bir sonraki adımda My Life'ı I-phone uygulaması olarak geliştirmek var.. Ayrıca mevcur CRM altyapımızın bu portalla entegre edilmesi de öncelikli hedeflerimizden.
Sabah