Genel

LG, tüketicilerin beyaz eşyalarıyla iletişim kurmalarını sağlıyor!

Güney Koreli LG, geliştirdiği HomeChat (Evle mesajlaşma) teknolojisiyle tüketicilerin akıllı fırın, buzdolabı ve çamaşır makinesi gibi beyaz eşyalarıyla iletişim kurmalarını sağladı. Artık tek bir mesajla eve gitmeden ev işi yapmak mümkün...


Teknoloji devi LG, tüketicilerle akıllı ev aletleri arasında iletişim kurmayı başardı. Artık tek bir mesajla eve gitmeden ev işi yapmak mümkün.


Güney Koreli LG, geliştirdiği HomeChat (Evle mesajlaşma) teknolojisiyle tüketicilerin akıllı fırın, buzdolabı ve çamaşır makinesi gibi beyaz eşyalarıyla iletişim kurmalarını sağladı. 


DİYET BİLE ÖNERECEK 

Anlık mesajlaşma uygulaması Line üzerinden gerçekleştirilen iletişim sayesinde eve gitmeden ev işlerini yapabilmek mümkün hale geldi. Kore'deki marketlerde satışa çıkan akıllı ev aletleri, yakında dünyada görücüye çıkmaya hazırlanıyor. Peki, bu aletler sahipleri için nasıl kolaylıklar sağlıyor? Örneğin, bulaşık makineleri kullanıcıya yemeklerin fotoğrafını gönderiyor. Akıllı buzdolaplarının iç kısmındaki fotoğraf makinesi sayesinde eve gitmeden eksikleri görüp almanız mümkün hale geliyor. Ayrıca, buzdolabının kapağını açmak zorunda kalmadan yemeklere bakılıyor. Böylece ürünler tazeliğini daha uzun süre koruyor. Bunların yanı sıra akıllı buzdolabı, sahibinin kişisel özelliklerini temel alarak diyet programı bile hazırlayabiliyor. 


Tek mesajla çamaşır tamam

Yeni sisteme göre çamaşır makineleri mesajla çalıştırılıyor. Ayrıca, yeni nesil çamaşır makineleri "Ne yapıyorsun?" mesajına, yıkamanın hangi aşamasında olduğuna dair cevap veriyor. Akıllı fırınlar ise yemeğin kaç derecede ne kadar süre pişmesi gerektiğine kendi karar veriyor.


Merve Macit/ Sabah Gazetesi