28 / 04 / 2024

Little Caesars 20 yeni şube açmayı hedefliyor!

Little Caesars 20 yeni şube açmayı hedefliyor!

Little Caesars Pizza, yeni yılda yüzde 25 büyüme ve 20 yeni şube açılışı hedefliyor...



Little Caesars Pizza, 1959 yılında Mike ve Marian Ilitch tarafından ABD’de Michigan’da kurulmuş bir marka. Capital'te yer alan habere göre, bugün 5 kıtada 6 bine yakın şubesiyle pazardaki en büyük ilk üç pizza zincirinden biri. Türkiye’de Çelebi Holding yönetiminde 85 restoranla hizmet veren marka, her yıl yüzde 25’lik bir büyüme hızıyla yol alıyor.

Bu yıla yine yüzde 25’lik büyüme ve 20 yeni şube hedefiyle girdiklerini dile getiren Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, salgının Türkiye’de görülmeye başlamasıyla planlarında revizyona gittiklerini söylüyor. “Son durumda 2020 yılı ikinci yarısı için büyümemizi yüzde 25 üzeri olarak revize ettik” diyor.

Yeme içme sektörü pandemiden en olumsuz etkilenen sektörlerin başında geliyor. Ancak buna rağmen Little Caesars, sokağa çıkma yasakları döneminde bile faaliyetlerine ara vermeden devam etti. Eve servis hizmeti veren gıda markaları olarak şanslı olduklarını ifade eden Arıduru, yaşadıkları süreci şöyle paylaşıyor:

“Normal dönemlerde satışlarımızın yüzde 25’i gel-al ve şube içi servisten oluşurken yüzde 75’i paket servis. Salgınla pizza severler tüketim davranışları konusunda başlangıçta kararsızlık yaşadı. İlk günlerde tüm markalarda olduğu gibi  bir durgunluk gerçekleşti ve ilk hafta satışlarda yüzde 30’luk bir düşüş yaşadık. Ancak, yüksek hijyen standartlarımız ve ‘Sıfır Temas’ politikamız gibi hassasiyet gösterdiğimiz noktalar ve pandemi dönemine ek tedbirlerimizle kısa sürede paket serviste tekrar artış sergiledik. Bu çıkışla ilk günlerdeki düşüşü telafi ettik. Geçtiğimiz yıl 2 milyon TL’yi aşan bir altyapı yatırımıyla dijital dönüşümümüzü tamamlamıştık. Bunun da olumlu sonuçlarını yaşadık. Ayrıca bu dönemde yönetim ve pazarlama alanlarında yeni uygulamalarımızı hayata geçirdik. Dijitale yönelik reklam yatırımlarımızı artırdık. E-sporda Türkiye’nizi en önemli platformlarından biri olan Zula Süper Lig’e ikinci kez resmi yiyecek sponsoru olduk.”

Arıduru, pandemide edindikleri deneyimin pandemi sonrasında da kendilerine yol göstereceğine inanıyor. 2021 için büyüme planları yapıyor. Arıduru, yeni yıla ilişkin yol haritasını şöyle açıklıyor: “2021’de ilerleyişimizi yükselme anlamında ivmelenerek sürdüreceğiz. Yeni yılda yüzde 25 büyüme ve 20 yeni şube açılışı hedefliyoruz. Gelecekte de siparişlerin ve hizmetlerin online’a kaymaya devam edeceğini düşünüyoruz. Dolayısıyla daha dijital bir dünya öngörüyoruz. Bunun sonucu olarak büyüme planlarımızı dijital odaklı olarak kuruyoruz.”
 


Geri Dön