Perakende

Luxury Line'ın 2021 hedefi ulaştığı ülke sayısını 100'e çıkarmak!

Mobilya kenti MASKO’da faaliyet gösteren Luxury Line, 2021 yılında ulaştığı ülke sayısını 100’e çıkarmayı planlıyor.

Mobilya kenti MASKO’da faaliyet gösteren Luxury Line markası, Türkiye’nin farklı bölgelerinde üretimi yapılan yerli lüks tasarımları, şimdiye kadar dört kıtadan 80’in üzerinde ülkeyle bir araya getirdi. 2021 yılında ulaştığı ülke sayısını 100’e çıkarmayı planlayan firma, fiziksel mağazacılığın yanı sıra İngilizce, Fransızca, Rusça ve Arapça yayınlanan online mağazası aracılığıyla da pandemi sürecinde de dünyanın her yerinden sipariş almayı sürdürüyor.

“2020’de pandemi nedeniyle bu yıla ertelenen satın alma taleplerinin, mobilya sektörümüzde de önemli bir hareketlilik yaratmasını bekliyoruz. Bunun sinyallerini de Ocak ve Şubat aylarında aldık” diye konuşan Luxury Line Mobilya sahibi Ahmet Ekmen, bu yılki hedef pazarları arasında özellikle ABD, Kanada, Japonya, Avustralya gibi okyanus ötesi ülkelerin yer aldığını dile getirdi. İngiltere ile imzalanan serbest ticaret anlaşmasının mobilya sektörü için de önemli bir ihracat avantajı sağlayacağını söyleyen Ekmen, “Ortadoğu ülkeleri, Rusya ve Türki Cumhuriyetlerinin Türk lüks mobilyasına olan ilgisi artarak devam ediyor” şeklinde konuştu.

Ekmen; “Seyahat kısıtları kalktığında yurt dışı satışlarımız ikiye katlanacak”

Pandemi sebebiyle mevcut seyahat kısıtlamaları ve karantina uygulamaları, MASKO mağazamıza gelen yabancı müşteri ziyaretinde önemli bir azalmaya sebep olsa da,  İstanbul’a gelemeyen alıcıların lüks mobilya taleplerini online kanallardan karşılamaya devam ettiklerini söyledi. Ekmen açıklamasında “5 dilde yayın yapan Luxury.com.tr sitesi ve özellikle Instagram üzerinden yurt dışı satışlarımızı sürdürüyoruz. Bununla birlikte kısıtlamalar kalktığında, mağazamıza gelen yabancı müşteri sayımızda ciddi bir artış bekliyoruz” şeklinde konuştu.