M1 Adana AVM'nin hedefi 170 mağaza sayısına ulaşmak!
METRO PROPERTIES ve FİBA Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi, 2017 Nisan ayında tamamlanacak olan büyüme ve yenilenme projesiyle ile 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, 170 mağaza sayısına ulaşacak.
METRO PROPERTIES ve FİBA Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi, 2017 Nisan ayında tamamlanacak olan büyüme ve yenilenme projesiyle ile 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, 170 mağaza sayısına ulaşacak.
Benzersiz atmosferi, ziyaretçilerine sunduğu eğlenceli ve kültürel etkinlikleriyle daima yeniliklere imza atan M1 Adana Alışveriş Merkezi, tam 16 yıldır Adana halkının sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına cevap veriyor. Mağaza karması ile tüm ihtiyaçları tek bir çatı altında karşılayabilen M1 Adana Alışveriş Merkezi; yeni nesil AVM anlayışı ile ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor.
Adana’nın geleceğe dönük yüzü: M1 Adana Alışveriş Merkezi
2000 yılında açılan M1 Adana, şehrin alışveriş hayatına kazandırdığı bakış açısı ile, bölgenin en başarılı Alışveriş Merkezi oldu. 2009 yılında gerçekleştirdiği ilk büyüme ve sonrasında, müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını her zaman göz önünde bulunduran bir alışveriş merkezi olarak, bölgenin çekim merkezi haline geldi.
Alışveriş Merkezleri sektöründe değişim ve dönüşüme öncülük eden ve tüketiciye gerek mağaza karması, gerekse mimari bütünlük açısından çağdaş Alışveriş Merkezileri sunmak amacı ile hareket eden METRO PROPERTIES ve FİBA Group, M1 Adana Alışveriş Merkezi ‘de 2017 Nisan ayında ziyaretçilerine modern yaşama uygun “yeni alanlar”, sunmaya hazırlanıyor. Gelişen şehre daha geniş çerçevede hizmet verme amacına yönelik bir dönüşüm hedefi ile çıkılan yolda, M1 Adana bir yaşam merkezi olmaya devam edecek.
METRO PROPERTIES ve FİBA Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi 'nin büyüme ve yenilenmesi kapsamında, güçlü ulusal ve uluslararası markalarla, 90 bin metrekare kiralanabilir alanda 105 olan mağaza sayısı 170'e çıkaracak. Alışveriş Merkezi 'nin yeni alanları 2017 yılının ilk yarısında hizmete girecek.
Açık havada eğlence ve alışveriş keyfi
Perakende mağazacılık mimarisine yeni bir soluk getiren M1 Adana, yeni bir mimari konsepte öncülük ediyor. Ziyaretçilerinin açık alanda rahat ve keyifli vakit geçirebilecekleri, su ve çocuk oyun alanları, dış mekan teraslı cafe-restoranlar ve modern Alışveriş Sokağı ile oluşturulan yeni yapı sayesinde, M1 Adana ziyaretçilerine hem Kapalı hem de Açık Alışveriş Merkezi konseptini bir arada sunacak.
Modern yaşama uygun olarak tasarlanan M1 Adana, yeşilin hakim olduğu, açık alanlarında nefes alınan, kapalı alanlarında ise, gün ışığından maksimum ölçüde faydalanılan yeni nesil bir alışveriş merkezi olarak dikkati çekiyor.
Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanı ile 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapının mevcut komplekse entegre edildiği M1 Adana, sergiler, canlı performanslar gibi spor, kültür ve sanat etkinliklerinin yanı sıra, birbirinden farklı eğlenceli aktivitelerin de adresi olmaya devam edecek.
M1 Adana Alışveriş Merkezi’nde, ziyaretçiler bir alışveriş gününü; dinlenerek, sinemaya giderek, Etkinlik Meydanı’nda sosyal aktivitelere katılarak ve Lezzet Meydanı’nda yemeğini yiyerek, açık havadan keyifle yararlandığı keyifli bir gün haline getirebilecek.
Yıldız mimarlarla gelen standartlar
Mimarisini İspanyol L35 firmasının üstlendiği M1 Adana’nın mimari açıdan en çarpıcı özelliklerinden birisi, tek katta yer alan bir alışveriş ve yaşam şehri niteliğinde kurgulanmasıdır. Akdeniz mimarisinin yerel değerlerini göz önüne alan modern yaklaşımlarla şekillendirilmiş alışveriş kompleksi, şehrin yaşam alanı olarak tasarlanmıştır. M1 Adana’ın mimarisini gerçekleştiren bu yaratıcı ekip ünlü mimar Jos Galán’ın kurduğu Avrupa’nın en iyi mimarlık ofislerinden biridir. İkonik Real Madrid Stadyum ve Alışveriş kompleksi olan Santiago Bernabeu Stadyumu’nun tasarım ekibi olma ayrıcalığını 2014 yılında yarışma ile kazanmıştır. Puerto Venecia, Polygone Riviera, La Rocha Village, La Maquinista; Islazul gibi önemli alışveriş komplekslerine imza atan ofis, perakende sektöründe uluslararası mimarlık sahnesinin en iyilerindendir.
M1 Adana’daki dünya markaları
M1 Adana Alışveriş Merkezi, Adana'ya ilkleri kazandırırken, büyüme projesiyle birlikte yeşil alanlar, çocuk oyun bölümleri ve “Alışveriş Sokağı ile açık alanda alışveriş imkanı” ile, her dönem bölgenin en iyi alışveriş merkezi olma özelliğini koruyacaktır.
Dünyanın yıldız markalarına ev sahipliği yapmaya devam edecek olan M1 Adana’nın mağaza karmasına ilk olarak eklenen markalar arasında Chillbox, Anta Freddy, Matmazel, Suwen, Marka Park, The Coffee Shop Company, Naramaxx, IKEA, Kemal Tanca, Armağan ve Pamidor yer almaktadır.
M1 Adana Alışveriş Merkezi, şehrin ve bölgenin öncü Alışveriş Merkezi olma özelliğini, 2016 yılı sona ermeden açılması planlanan IKEA Sipariş ve Teslim Noktası ile bir kez daha vurguluyor.
IKEA Türkiye, ilkini Bodrum’da açtığı sipariş ve teslim noktalarının ikincisini M1 Adana’da açıyor. Diğer ülkelerde de giderek yaygınlaşan bu yeni alternatif satış modelinin dünya genelinde yaklaşık 30 örneği bulunuyor.
IKEA Sipariş ve Teslim Noktası’nda, yaklaşık 1.500 m2’lik alanda, markanın tüm ürün gruplarından bölgeye uygun olduğu düşünülen yaklaşık 2.500 adet IKEA ürünü sergilenecek ve bu ürünlerin yanı sıra, ziyaretçilerimiz IKEA mağazalarında satılan 8 bini aşkın mobilya ve ev aksesuarı arasından da dilediğini sipariş edebilecek.
Tüm siparişler, yalnızca 2-3 gün içerisinde Sipariş ve Teslim noktasından teslim alınabileceği gibi, adrese teslim ve montaj hizmetleri de sunulacak hizmetler arasında yer alacak.
Haber Vatan Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
2000 yılında açılan M1 Adana, 20 milyon euroluk yatırımla büyüyecek. Yenileme ile AVM’de kiralanabilir alan 90 bin metrekareye, mağaza sayısı 170’e çıkacak. M1 Adana, yeni yüzüyle Nisan 2017’de kapılarını açacak.
Metro Properties ve Fiba Group’un ortak yatırımı olan ve 2000 yılında Adana’da açılan alışveriş merkezi M1 Adana’nın yaklaşık 20 milyon euroluk büyüme ve yenilenme projesi başlıyor. 2017 Nisan ayında tamamlanacak yatırımla, alışveriş merkezindeki mağaza sayısı 105’ten 170’e, kiralanabilir alan da 77 binden 90 bin metrekareye yükselecek.
M1 Adana Alışveriş Merkezi, 2000 yılında açıldığında 67 bin metrekare kiralanabilir alan ve 65 mağazaya sahipti. 2009 yılına gelindiğinde hem şehrin gelişimi hem de ziyaretçilerin talepleriyle bağlantılı olarak yeni bir büyüme ve yenileme projesi yapıldı ve AVM, 77 bin metrekare alanda 105 mağazaya ulaştırıldı.
Bir dönem en büyüktü
Fiba Alışveriş Merkezleri ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları CEO’su Yurdaer Kahraman, M1 Adana’nın şehrin odak noktası olduğunu belirterek, “Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanıyla, 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapıyı mevcut komplekse entegre ederek, şu anki kapalı alışveriş merkezi konseptini daha modernize ederek geleceğe taşıyacağız” dedi. Metro Properties Gayrimenkul Yatırım Genel Müdürü ve Asya Bölge Müdürü Gündüz Bayer, M1 Adana’nın açıldığında Anadolu’nun en büyük alışveriş merkezi olduğunu hatırlatarak, şunları söyledi:
“Sektörde son yıllarda sadece perakende değil yaşam merkezi konsepti öne çıktı. Ziyaretçilerimizin değişen ihtiyaçları, dünyada gelişen trendler ve teknolojik yenilikler alışveriş merkezlerini yeniden şekillendiriyor. Bir alışveriş merkezinin başarısı yer, konsept ve perakendeci üçlüsünden geçiyor. Bu kurguyu her zaman güncellemek gerekli. Yeri değiştiremeyeceğimize göre, konsept ve perakende karmasını değiştirmek gerekiyor.”
11 milyon ziyaretçi
Gündüz Bayer, M1 Adana alışveriş merkezinin şu anda 11 milyon ziyaretçiye sahip olduğunu belirterek, “Adana’nın nüfusunun 2.2 milyon olduğunu düşündüğünüzde ne kadar rağbet gördüğümüz anlaşılıyor. İstanbul’da alışveriş merkezleri 15 milyon ziyaretçi alıyor. M1 Adana’nın çevre iyice geliştiğinde ve yaya müşterileri gelmeye başladığında 2020’de 15 milyon ziyaretçiyi görmesini hedefliyoruz” diye konuştu.
Vatan
Haber Adana Medya Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
METROPROPERTlESve FİBA Group ortak yatırımı olan MI Adana Alışveriş Merkezi'nin büyüme ve yenilenmesi kapsamında, güçlü ulusal ve uluslararası markalarla, 90 bin metrekare kiralanabilir alanda 105 olan mağaza sayısı 170'e çıkaracak. Alışveriş Merkezinin yeni alanları 2017 yılının ilk yarısında hizmete girecek. Perakende mağazacılık mimarisine yeni bir soluk getiren MI Adana, yeni bir mimari konsepte öncülük ediyor. Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanı ile 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapının mevcut komplekse entegre edildiği MI Adana, sergiler, canlı performanslar gibi spor, kültür ve sanat etkinliklerinin yanı sıra, birbirinden farklı eğlenceli aktivitelerin de adresi olmaya devam edecek.
Adana Medya
Haber Akşam Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
METRO Properties ve FİBA Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi'nde, 2017 Nisan ayında tamamlanacak olan büyüme ve yenilenme projesiyle ile 105 olan mağaza sayısı 170'e çıkacak. Bunun yanında ziyaretçilere hem kapalı hem de açık alışveriş merkezi konseptini bir arada sunacak. Metro Properties Genel Müdürü Gündüz Bayer bugünün değil, geleceğin projelerini yaratma hedefi ile hareket ettiklerini belirtti.
Müşterilerimiz sadık
FİBA Alışveriş Merkezleri ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları CEO'su Yurdaer Kahraman ise," Biz güçlü ve sadık bir müşteri kitlesine sahibiz. Burada en önemli konu, doğru konseptleri belirlemek, bunu bölgenin gelişmesi ve büyümesi ile bağdaştırarak, doğru yatırımları yapmaktır" diye konuştu.
Akşam
Haber Dünya Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
Metro Properties ve FİBA Group ortak yatırımı olan Mİ Adana Alışveriş Merkezi, 2017 Nisan ayında tamamlanacak olan büyüme ve yenilenme projesiyle ile 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, 170 mağaza sayısına ulaşacak. Yatırım tamamlandığında AVM, 13 bin m2 mağaza alanı ve 20 bin m2 lik açık sosyal alana sahip olacak. Yenileme çalışmalarını ise İspanyol mimarlık firması L35 üstleniyor.
Dünya
Bu haber Habertürk Güneyli Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanı ile 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapının mevcut komplekse entegre edildiği Mİ Adana, sergiler, canlı performanslar gibi spor, kültür ve sanat etkinliklerinin yanı sıra, birbirinden farklı eğlenceli aktivitelerin de adresi olmaya devam edecek. Mİ Adana Alışveriş Merkezi'nde, ziyaretçiler bir alışveriş gününü; dinlenerek, sinemaya giderek, Etkinlik Meydanı'nda sosyal aktivitelere katılarak ve Lezzet Meydanı'nda yemeğini yiyerek, açık havadan keyifle yararlandığı keyifli bir gün haline getirebilecek.
Habertürk Güneyli
Haber Ekonomist Dergisi'nde şu şekilde yer aldı;
Metro Properties ve Fiba Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi, 2017 Nisan'da tamamlanacak yenilenme projesiyle 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, 170 mağaza sayısına ulaşacak. 'Tek katta yer alan bir alışveriş ve yaşam şehri' niteliğinde kurgulanan M1 Adana'nm mağaza karmasına Chillbox, Anta Freddy, Matmazel, Suwen, The Coffee Shop Company, IKEA, Kemal Tanca, Armağan gibi markalar eklenecek.
Ekonomist