Macro Ayakkabı, İstanbul'da 5 yıldızlı iş oteli inşa ediyor
Scooter marka ayakkabılarıyla Türkiye'de ve dünyada isim yapan Macro Ayakkabı, İstanbul'da 5 yıldızlı iş oteli inşa ediyor
Ayakkabı sektöründe 30 yılı geride bırakan Macro Ayakkabı, Scooter marka ayakkabılarıyla isim yaptıktan sonra gözünü farklı sektörlere çevirdi. İstanbul'da 5 yıldızlı iş oteli projesine imza atan grup, oteli 2010 sonunda açmayı planlıyor. Scooter adıyla su geçirmez botlar ve trekking (yürüyüş) ayakkabıları ürettiklerini belirten Macro Ayakkabı Başkanı Fikret Şerafettinoğlu, otel fikrinin, grubun İstanbul'da yaptıkları toplantılarda müşterilerine kalacak oda bulamayınca ortaya çıktığını söyledi.
2010 SONUNDA AÇILACAK
Fikret Şerafettinoğlu, “İstanbul'da, yatak kapasitesinde açık olduğunu biliyorduk. Bunu yaşayınca otel yatırımına başlamaya karar vedik” dedi. 30 milyon dolarlık yatırımla projeyi hayata geçirdiklerini belirten Şerafettinoğlu, otelin 300 odalı, 600 yataklı olacağını söyledi. Şerafettinoğlu, “İlk hedefimiz oteli 2010'un ilk aylarına yetiştirmekti. Ancak 2010'da ayakkabıda yapacağımız yeni yatırımlar nedeniyle oteli 2010 yılının son aylarında açmayı planlıyoruz” diye konuştu.
Ayakkabı sektörüne taban üretimiyle girdiklerini belirten Fikret Şerafettinoğlu, 1986'dan sonra ayakkabı üretmeye başladıklarını anlattı. 15 yıldır Scooter markasıyla üretim yaptıklarını belirten Fikret Şerafettinoğlu “Türkiye'de 400 noktada bayilerimiz bulunuyor. Üretimimizin yüzde 40'ını, aralarında İtalya, Malta, Balkan ülkeleri, Avustralya, Arap ülkeleri, Rusya gibi ülkelerin de bulunduğu 20 bölgeye yapıyoruz. Scooter, Orta Avrupa, Slovakya ve Çek Cumhuriyeti'nde en çok bilinen marka haline geldi” dedi.
İTALYAN TASARIMCILARLA ÇALIŞIYOR
Macro Başkanı Fikret Şerafettinoğlu, 2009 yılında 500 bin çift ayakkabı ürettiklerini, 2010 yılında yeni yatırımlarla yüzde 30 kapasite artışı planladıklarını ifade etti. Fikret Şerafettinoğlu, “Scooter Watertight (su geçirmez) ayakkabıları Türkiye'de ilk defa Macro Ayakkabı üretti. İtalyan tasarımcılarla ortak çalışmalar yürütüyoruz. Her sezonda koleksiyonumuzda 1000 parça bulunuyor” diye konuştu.
YAĞMUR BARAJLARA VE BİZE YARADI
Su geçirmez ayakkabıların dünyada çok kabul gören ayakkabılar olduğunu belirten Fikret Şerafettinoğlu şöyle konuştu: “Biz bu teknolojiyi ülkemize getirerek hem tüketicilere daha çok konfor sağladık hem de makul fiyatlar sunduk. Kriz, ekonomiyi çok etkiledi ama son iki kış sezonunda yağışların iyi olması, üretim kaybını önledi. Yağmurlar bir barajlara bir de bize yaradı.”
Posta