Genel

MalatyaPark bölgenin yıldızı olmayı hedefliyor!

Pazarlama ve sosyal sorumluluk anlamında bu yıl hedeflerini büyük ölçüde gerçekleştiren Malatya'nın tek alışveriş ve yaşam merkezi MalatyaPark AVM, bu yılı 10 milyonun üzerinde ziyaretçi girişiyle tamamlamaya hazırlanıyor.


Yaklaşık 35 milyon euroluk bir yatırımla dört yıl önce kurulan Malatya'nın tek alışveriş ve yaşam merkezi MalatyaPark AVM, bölgenin en verimli alışveriş merkezi haline gelmeye odaklandı Pazarlama ve sosyal sorumluluk anlamında bu yıl hedeflerini büyük ölçüde gerçekleştiren MalatyaPark AVM, bu yılı 10 milyonun üzerinde ziyaretçi girişiyle tamamlamaya hazırlanıyor. Hedeflenenin üstünde bir performans sergilediklerini belirten MalatyaPark Genel Müdürü Kemal Arslan, "2014 yılında ise her açıdan başarılı geçen 2013 yılı üzerinde hedefler belirleyerek MalatyaPark'ı bölgemizin en verimli alışveriş merkezi haline getirmeyi amaçlıyoruz" dedi. 


ÖNEMLİ FİRMALAR

MalatyaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi hakkında HT Güneyli'ye açıklamalarda bulunan Genel Müdür Kemal Arslan, şöyle konuştu: "Kapılarını 29 Ekim 2009'da ziyaretçilerine açan AVM'miz, Malatya'ya gönül veren 34 iş adamının bir araya gelerek oluşturduğu 'Malatya Girişim Grubu'nun hayat verdiği bir proje. Açıldığı günden bugüne dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen gayrimenkul hizmetleri ve finansal yatırım firması Jones Lang La Salle tarafmdan yürütülüyor. 


Resmi açılışımız ise 14 Kasım 2009 tarihinde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından gerçekleştirildi. Malatyalı 34 iş adamı bir araya gelerek böyle bir yatırıma imza attı. Malatya ve çevre illerde bir AVM olmaması nedeniyle MalatyaPark'm bölgenin kültürel ve sosyal gelişimine önemli katkı sağlayacağı ve ticari avantajları göz önüne alınarak proje başlatıldı. Ayrıca AVM ile birlikte planlanan Hilton Double Tree ile de şehre farklı bir değer katıldı. 

Lokasyon olarak, şehir merkezine yakın ama yoğunluğun az olduğu bir bölge HEDEF YAKALANDI 75 bin metrekarelik bir alana kurulu AVM'nin 160 mağaza ile hizmet verdiğini aktaran Arslan, "Şehrimize birçok markanın ilk mağazası Malatya Park aracılığıyla geldi. Boyner, Koçtaş, 5M Migros, Bernardo, English Home, Vatan, Mudo, W Colection, Watsons, Hatemoğlu, Defacto, Deichman, Mcdonalds, Burger King, Sabrro, Popeyes gibi markalar ilk defa MalatyaPark'ta Malatyalılara hizmet vermeye başladı. Yılda 10 milyona yakın ziyaretçi hedeflemiştik ve daha ilk yıllarda bu hedefi yakaladık. 

MalatyaPark şehrin adeta bacasız bir fabrika görevini üstlenerek, direkt ve dolaylı yaklaşık olarak 5 bin kişiye istihdam olanağı sunuyor" diye konuştu. 


Kampanyalar hakkında bilgi veren Arslan, "1 Aralık Pazar günü, 4'ncü yılımızı 44 hediyeyle taçlandırdığımız bir kampanyamız başladı. 1 ev, 2 araba ve birbirinden değerli hediyelerden oluşan çekilişimize sadece 75 TL'lik alışveriş ile yapan herkes katılabiliyor. Her 75 TL değerindeki alışveriş faturasını danışma bankosundan Park Card'larına işleten ziyaretçimize çekiliş fişi veriliyor. Markalarımızdan 5M Migros, LCW, Koçtaş, Vatan Computer, Boyner, Bosch, Vodafone, Samsung, ARES, Avşar Sinemaları ve Bovvling Adası'nın katkılarıyla gerçekleşen kampanyamızla 44 talihliye hediye verilecek. Atlantis Konutları'ndan 185 metrekarelik bir ev, 2 adet Fiat Panda ve toplamda 44 hediye 2014 yılının ilk sürprizleri. Kampanyalar sürecek." 


HaberTürk