Mall of İstanbul AVM yılda 24 milyon ziyaretçi ağırlayacak!
Mall of İstanbul kapılarını açtı. 350 mağazalık AVM, yıllık 24 milyon ziyaretçi bekliyor. 656 bin metrekarelik alana yayılan Mall Of İstanbul, Avrupa'nın da en büyük karma kullanım projesi olma özelliği taşıyor.
Torunlar GYO'nun 1.3 milyar TL'lik yatırımla hayata geçirdiği Mall of İstanbul kapılarını açtı. 350 mağazalık AVM, yıllık 24 milyon ziyaretçi bekliyor
Torunlar GYO tarafından 1.3 milyar TL'lik yatırımla eski Basın Ekspres Yolu üzerinde hayata geçirilen Mall of İstanbul, kapılarını ziyaretçilere açtı. Alışveriş merkezi (AVM), rezidans, ofis, otel ve gösteri merkezi gibi üniteleriyle toplam 656 bin metrekarelik alana yayılan Mall Of İstanbul, Avrupa'nın da en büyük karma kullanım projesi olma özelliği taşıyor. Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun, 2006'da 166 milyon TL'ye aldıkları araziye toplam 1.3 milyar TL'lik yatırım yaptıklarını söyledi. Ulaşıma da önemli miktarda bütçe ayırdıklarını belirten Torun, bağlantı yolları ve elektrik hatlarınn yer altına alınması için 50 milyon TL'lik yatırım yapıldığını açıkladı.
24 MİLYON ZİYARETÇİ
Torun, 350 mağazalık AVM'ye yılda 24 milyon ziyaretçi beklediklerini belirterek şöyle konuştu: "Mall of İstanbul, perakende sektöründeki 15 yıllık tecrübemizi, bilgi birikimimizi yansıttığımız bir proje oldu. Fonksiyon zenginliği, ulaşım kolaylığı, büyüklüğü, sunduğu içerik ve yaşam vaadiyle burası İstanbul'un alışveriş merkezi olacak." Mall of İstanbul'un mağazalarda çalışanlar dahil toplam 5 bin kişiye istihdam yarattığını ifade eden Torun, AVM, rezidans ve ofislerde 10 binden fazla insan yaşayacağını söyledi.
12 DEPARTMAN STORE
Torun, Türkiye'de içerisinde 12 adet ile en fazla departman store bulunan AVM unvanını taşıyan Mall of İstanbul'un Türkiye'ye ilk kez gelen markalara da ev sahipliği yaptığı kaydetti. Torun, "H&M Home mağazasını, Mango Rebel markasıyla ilk mağazasını ve Victoria Secret ise 1000 metrekarelik Türkiye'deki tam konsept mağazasını burada açtı" diye konuştu.
GURME MERKEZİ OLACAK
Mall of İstanbul'un yeme-içme bölümü de oldukça iddialı. Dubaili yatırım grubu Aldar Türkiye'de ilk kez 1000 metrekarelik, 3 katlı bir restaurant ile Mall of İstanbul'da yer aldı. AVM'de ayrıca Karadeniz, Anadolu, Antep, Ege, Avrupa ve Uzakdoğu mutfağının yemeklerini aynı çatı altında sunacak olan "Gusto MOİ" isimli bir de gurme merkezi yer alıyor.
Sabah