Mango bu yılın sonuna kadar 13 yeni mağaza açacak!
Mango bu yılın Ağustos ayında grup repertuarını iki yeni koleksiyonla genişletti: MANGO Kids ve MANGO Sport&Intimates... Mango bu yılın sonuna kadar 13 yeni mağaza açacak...
İspanya’nın uluslararası alanda en fazla tanınan markası MANGO, dünya genelinde yüzey alanı 800 ile 3,000 m2 arası mağazalarda, grubun koleksiyonlarının tümünü veya çoğunu içerecek megastore konseptini hayata geçiriyor.
Bu yeni mağaza konseptinin hayata geçirilmesi genel olarak Avrupa pazarında gerçekleştirilecek. Yılsonu itibariyle, marka 13 yeni megastore açarak, bu tür mağazalarının sayısını 18’e çıkaracak. Bu girişimin amacı, grubun tüm koleksiyonlarını (MANGO, H.E. by MANGO ve MANGO Touch) tek çatı altında toplamak. Bu yılın Ağustos ayında grup repertuarını iki yeni koleksiyonla genişletti: MANGO Kids ve MANGO Sport&Intimates.
Markanın bu konsepti uygulayacağı öncelikli pazarlar, İspanya, Fransa, Almanya, Belçika, Hollanda, Lüksemburg, Rusya, İtalya, Norveç ve Polonya ile diğer bazı şehirlerin yanı sıra Barcelona, Bilbao, Paris, Maastricht ve Münih gibi şehirlerdir. Münih’te, Mango Ekim ayında 2,300 m2 ile Avrupa’da en büyük yüzey alanına sahip mağazasını açacak.
Mango İspanya, İngiltere, İsviçre ve Hollanda’nın yanı sıra başka ülkelerde de 2014 yılında 12 yeni megastore açılacağı belirtilmiştir.
107 ülkede 2,600’ü aşkın mağazaya sahip firma, 2012 yılını MANGO MNG Holding S.L.U. Konsolide Grubu ve alt şirketleri için kendi mağazalarında KDV’siz tavsiye edilen perakende fiyatı artı bayilere toptan satışlara karşılık gelen 1,691 milyon euro’luk ciro ile kapattı. Bu ciro, 2011 yılına kıyasla %20’lik bir artış anlamına gelir. Markanın güçlü uluslararası konumu göz önünde bulundurulduğunda, cironun %84’ü dış pazarlara; kalan %16’sı ise iç pazara karşılık gelmektedir.