Sektörel

Manifesto, yabancı yatırımcıları Türkiye’nin gücünü keşfetmeye davet ediyor!

Manifesto, hizmetlerini 12 farklı dilde iş dünyasına anlatarak, yabancı yatırımcıları Türkiye’nin gücünü keşfetmeye davet ediyor.Manifesto İletişim Grubu Başkanı Ozan Özkan konu ile ilgili değerlendirme yaptı.

Türkiye’de “İletişimin Manifesto’su” sloganıyla çıktığı yolda kısa zamanda pek çok ilki gerçekleştiren Manifesto İletişim Grubu, müşterilerine geniş kapsamlı kurumsal bilgi sunmak, dünya ile daha hızlı iletişim kurmak amacıyla kurumsal web sitesini güncelledi. 

Güncellenen sitesinde bir ilki daha imza atan Manifesto, hizmetlerini 12 farklı dilde dünyaya anlatıyor. Sitede yer alan bilgiler Türkçenin yanı sıra Arapça, Azerice, Çince, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, Almanca, Rumca, Farsça, Kürtçe, İtalyanca ve Rusça yayınlanıyor. Bu diller, dünyanın çeşitli coğrafyalarında yaşayan insanların yüzde 95’i tarafından konuşuluyor. 

Site, son yıllarda ekonomide elde ettiği başarılarla dikkatleri üzerine çeken ve bölgesinin parlayan yıldızı olan Türkiye’de, dünyanın farklı ülkelerinden iş yapmak isteyenlere güvenilir bir kapı açıyor. Estetik ve sade görünümüyle dikkat çeken site, Manifesto’nun kurumsal kimliğini yansıtıyor. 

Güvenli iş yapmanın adresi

Manifesto İletişim Grubu Başkanı Ozan Özkan, 12 dilde yayına başlayan kurumsal siteye ilişkin yaptığı değerlendirmede, günümüzün rekabetçi ortamında uluslararası pazarlara açılan işletmelerin hedeflerine ulaşabilmeleri için bulundukları bölgeleri iyi analiz eden danışmanlık şirketlerine daha fazla ihtiyaç duyduklarını belirtti. 

Türkiye’nin, özellikle son 12 yılda yakaladığı istikrarlı ekonomik büyüme sayesinde yabancı yatırımcıların ilgi odağı haline geldiğine dikkat çeken Özkan, şunları kaydetti:

“Manifesto olarak telekomünikasyon, perakende, finans, enerji, otomotiv, petrol, inşaat ve turizm sektörlerinde, uluslararası iş ağımızla farklı iletişim disiplinlerinde güvenilir iş geliştirme fırsatları yaratıyoruz. Biz de yenilediğimiz sitemizle Türkiye’de iş yapmayı düşünen kişi ve kuruluşlarla kendi dilleriyle iletişim kuruyoruz. Yabancı yatırımcılara gerçekleştirdiğimiz işlerin referanslarını sunarak, ülkemizin 2023 vizyonu çerçevesinde “Türkiye’nin gücünü ve potansiyellerini keşfetmeye” davet ediyoruz.” 

İlklerin ajansı

İletişim sektörünün farklı disiplinlerinde uzun yıllar emek veren deneyimli bir grubun kurduğu Manifesto, geçen süreçte sektöre farklı bir bakış açısı getirme amacıyla birçok ilke imza attı.  Manifesto Grubu, kısa sürede güçlü markalara iletişim danışmanlığı, etkinlik yönetimi ve yaratıcı tasarım hizmetleri vermeye başladı. 

Müşterilerinin uluslararası alandaki işlerine de güçlü destek vererek, onların her yerde yanlarında olmayı ilke edinen Manifesto, yurtdışında ilk kez ofis açan Türk iletişim şirketi oldu. Abu Dabi, Dubai, Erbil, Kahire, Monta Carlo ve Moskova’da ofisleri bulunan Manifesto Grup, ayrıca bağımsız iletişim ajanslarının bir araya geldiği dünyanın en büyük iletişim ağı olan Worldcom’un Türkiye’deki temsilcisi olmaya hak kazandı. Bu sayede Manifesto, müşterilerine dünyanın 6 kıtasında, 111 şehirde, Worldcom üyesi 140 şirket aracılığıyla hizmet sunabilme imkânını elde etti.   

Manifesto ayrıca, Türk markalarına küreselleşme yolunda katkı sağlamayı amaçlayan “Turquality” destek programı kapsamında “Marka Yönetim Danışmanlığı” alanında akredite edilen ilk danışmanlık şirketi oldu.