Genel

Markalar, AVM'lerde müşteri avına çıktı

Krizde indirim yarışına giren markaların atıl olan tüm süreçleri verimli hale dönüştürme çabaları devam ediyor

Örneğin Levi's Ankara'da satışlarını artırmak için yeni bir indirim stratejisi belirledi. Müşterilerine saat 17.00 - 22.00 saatleri arasında tüm yeni sezon ve aksesuvar ürünlerinde sadece bir günlük yüzde 30 indirime giren firma özel müşterilerinin aile ve arkadaşlarının da bu indirimden yararlanmasını sağladı. Park Bravo Grup'un iç giyim markası La Senza ise pijama partisi başlıklı bir kampanya başlattı. 19.00 - 22.00 saatleri arasında bir günlüğüne yüzde 15 indirime giren marka, bu kampanyayı farklı günlerde de tekrarlayacak.
Sabah